Nederland gaat naar de haaien
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Re: Nederland gaat naar de haaien
Laat Gretta maar landmijnen ruimen in het grensgebied van Israël.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ach, zoals de Palestijnen 'lichtelijk geirriteerd' zijn door Israelis die 'hun land' inpikken....zo zijn 'wij Nederlanders(...) 'lichtelijk geirriteerd door 'kanslozen uit 't buitenland' die ons land 'inpikken'. Het eerste gaat van béide kanten met nogal wat geweld gepaard en dat tweede is 'n hoop gezeik /gemekker en geschreeuw van beide kanten....maar als je 't eerste 'goedkeurt', zou je dat tweede ook moeten goedkeuren. 
-
Tom
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
"Thee, koekjes, en prikstokken staan al paraat.
EUSSR | 05-05-11 | 19:38 | + 0 -"
-
EG
Ja man, totaal te vergelijken Israel-Palestina en Nederland. Is ook de schuld van de Palestijnen dat hier zoveel bontkraagjes zijnRobin schreef:Ach, zoals de Palestijnen 'lichtelijk geirriteerd' zijn door Israelis die 'hun land' inpikken....zo zijn 'wij Nederlanders(...) 'lichtelijk geirriteerd door 'kanslozen uit 't buitenland' die ons land 'inpikken'. Het eerste gaat van béide kanten met nogal wat geweld gepaard en dat tweede is 'n hoop gezeik /gemekker en geschreeuw van beide kanten....maar als je 't eerste 'goedkeurt', zou je dat tweede ook moeten goedkeuren.
Speciaal voor jou gevonden:
-
Robin
@EG: Ik dacht dat ik mijn analogie anders goed dichtgetimmerd had, jouw probleem dat je 'm niet begrijpt....
Kijk anders ff naar Tom z'n post hierboven.
Verder ben ik in 'n prima stemming dus wat wil je nu?
Kijk anders ff naar Tom z'n post hierboven.
Verder ben ik in 'n prima stemming dus wat wil je nu?
- Ahmed
Zie het maar als straf, voor wat het Westen daar heeft aangericht. Quitte?

- Michel P
Incident Tom, zijn gewoon hele lieve jongens, die meid had gewoon 30 mocro's een blowjob moeten geven, je weet toch...........Tom schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... binnenland
- Ahmed
Jongens zonder NL paspoort, enkeltje waar ze vandaan komen.Tom schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... binnenland
- GTRene
trieste figuren...
maja niet alleen die zonder paspoort, ook die met dubbel paspoort er in elk geval 1 afnemen...die van NL en de ander kunnen ze dan gebruiken voor hun "vaderland"
maja niet alleen die zonder paspoort, ook die met dubbel paspoort er in elk geval 1 afnemen...die van NL en de ander kunnen ze dan gebruiken voor hun "vaderland"
-
Tom
Ja klopt en ze hadden een slechte jeugd gehad. *aai over de bol*Michel P schreef:Incident Tom, zijn gewoon hele lieve jongens, die meid had gewoon 30 mocro's een blowjob moeten geven, je weet toch...........Tom schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... binnenland
- Michel P
Zou jij niet een slechte jeugd hebben als je ma de hele dag een pinguin probeert te imiterenTom schreef:Ja klopt en ze hadden een slechte jeugd gehad. *aai over de bol*Michel P schreef:Incident Tom, zijn gewoon hele lieve jongens, die meid had gewoon 30 mocro's een blowjob moeten geven, je weet toch...........Tom schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... binnenland
- Elise
Het waren nog maar lieve kleine kereltjes van een jaar of 12 lees ik, dus of die een paspoort hebben....Ahmed schreef:Jongens zonder NL paspoort, enkeltje waar ze vandaan komen.Tom schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... binnenland
Ik denk dat ze uit Amersfoort komen, maar ze zouden ook nog uit Veenendaal of Zeist kunnen zijn.
Het Henschotermeer is een recreatieplas die veel jongeren aantrekt.
- Ahmed
Jaar of 12.......
Dat heb ik ff gemist.
Falende ouders, dus die keihard aanpakken. Liefst financieel.
- Maus335i
+1Ahmed schreef:Jaar of 12.......Dat heb ik ff gemist.
- GTRene
'Slachtoffers schietpartij Amsterdam Turks'
zal dit ook iets van de drugs wereld zijn?
opzich zal Turkije ook wel een redelijk land zijn om drugs te produceren lijkt me,
althans ook wat temp en grote gebieden betrefd die niet snel in de kijker komen?
http://www.nieuws.nl/641139" onclick="window.open(this.href);return false;'Slachtoffers schietpartij Amsterdam Turks'
(Novum) - De twee mannen die woensdagavond omkwamen bij een schietpartij in Amsterdam zijn twee Turken uit Dronten. Ook alle verdachten hebben de Turkse nationaliteit. Het vermoeden dat de oorzaak van het incident ligt in een conflict in de Turkse onderwereld wordt hierdoor versterkt. Dat meldt de Amsterdamse zender AT5 vrijdagavond.
De Amsterdamse politie wil nog niets zeggen, aangezien verdachten in de zaak nog worden verhoord en nog voor de rechter-commissaris moeten verschijnen.
De schietpartij vond rond 17.30 uur plaats in een autobedrijf in het Westelijk Havengebied aan de Limmerick. Op meerdere locaties in het bedrijfspand lagen slachtoffers en vuurwapens. In totaal zijn zeven verdachten aangehouden.
Volgens AT5 onderzoekt de politie of de schietpartij te maken heeft met twee andere liquidaties. In november werd een Zaandamse auto- en drugshandelaar omgebracht. Ook naar de liquidatie van een eveneens Turkse garagehouder in Rotterdam, die in december vermoord werd teruggevonden in zijn auto, wordt gekeken.
zal dit ook iets van de drugs wereld zijn?
opzich zal Turkije ook wel een redelijk land zijn om drugs te produceren lijkt me,
althans ook wat temp en grote gebieden betrefd die niet snel in de kijker komen?
-
Robin
Er zijn ook goeie Turken 

- Brava
Robin schreef:Er zijn ook goeie Turken
- Ahmed
http://www.campus.tv/divers/inholland-s ... land/26394" onclick="window.open(this.href);return false;

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Triest.........................tokkieniveau regeert Nederland................
Vroeger moest de pastoor, de burgemeester en de schoolmeester de meute dom en krom houden........................nu hoeft dat niet meer, nu doen ze het zelf............................
- GTRene
best triest wat sommigen weten...
nu is het verleden ook niet altijd belangrijk en gaat het om het heden, maar toch kunnen we veel uit het verleden leren.
had niet gedacht dat sommigen zo weinig weten...het fest is interessant, wat dat betrefd moeten ze zeggen, intree gratis als je ongeveer weet wanneer en WOII was en wie de hoofdbezetter was e.d.
kijken of ze dan iets beter worden.
nu is het verleden ook niet altijd belangrijk en gaat het om het heden, maar toch kunnen we veel uit het verleden leren.
had niet gedacht dat sommigen zo weinig weten...het fest is interessant, wat dat betrefd moeten ze zeggen, intree gratis als je ongeveer weet wanneer en WOII was en wie de hoofdbezetter was e.d.
kijken of ze dan iets beter worden.
-
Robin
Ik herinner me nog op de lagere school, 30 kinderen in de klas, ondergetekende was best vlot qua leerling in 'n groepje van 5 andere jongens en 1 meisje, die op wat hoger tempo rekenden en taal deden.
Aardrijkskunde was een redelijk populair iets onder de rest van de kinderen min of meer, maar geschiedenis? bijna NIEMAND vond er 'n bal aan, behalve ik.....
Toen al(we hebben 't over een 30 jaar terug)
Romeinen, bere interessant, middeleeuwen kruistochten, 80 jarige oorlog, Gouden Eeuw, Franse Revolutie, Industriele Revolutie, WO 1 en 2, Algerijnse Kwestie, moderne geschiedenis, ik vrat die lessen op. Maar 't meest tot m'n verbeelding spraken mannen als Marco Polo, Columbus etc. Ontdekkingsreizigers Prachtig , indrukwekkend!
Aardrijkskunde was een redelijk populair iets onder de rest van de kinderen min of meer, maar geschiedenis? bijna NIEMAND vond er 'n bal aan, behalve ik.....
Toen al(we hebben 't over een 30 jaar terug)
Romeinen, bere interessant, middeleeuwen kruistochten, 80 jarige oorlog, Gouden Eeuw, Franse Revolutie, Industriele Revolutie, WO 1 en 2, Algerijnse Kwestie, moderne geschiedenis, ik vrat die lessen op. Maar 't meest tot m'n verbeelding spraken mannen als Marco Polo, Columbus etc. Ontdekkingsreizigers Prachtig , indrukwekkend!
- Brava
Ach, als je 1% meer woordenschat als het gemiddelde hebt, bv. je kent het woord troglodiet, dan word je weer als neerbuigend weggezet.
Het gemiddelde regeert.
Overigens lijkt hetzelfde te gelden voor ontleden en werkwoordsvervoeging.
Het gemiddelde regeert.
-
Robin
vetgedruktBrava schreef:Ach, als je 1% meer woordenschat als het gemiddelde hebt, bv. je kent het woord troglodiet, dan word je weer als neerbuigend weggezet.
Het gemiddelde regeert.
1= moet dat niet 'dan'zijn?
2= Klopt. Want daar zijn d'r het meest van.....
Tja.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Troglodieten en trilobieten..................
- Brava
Robin:Robin schreef:vetgedruktBrava schreef:Ach, als je 1% meer woordenschat als het gemiddelde hebt, bv. je kent het woord troglodiet, dan word je weer als neerbuigend weggezet.
Het gemiddelde regeert.
1= moet dat niet 'dan' zijn?![]()
![]()
2= Klopt. Want daar zijn d'r het meest van.....
Tja.
"Als je 1% meer woordenschat dan gemiddeld"
"Als je 1% meer woordenschat als het gemiddelde"
Verder zijn de als/dan regels niet in alle gevallen even eenduidig of rigide.
Overigens kwam je poging tot correctie nogal neerbuigend over. :jenna: