Hoho, ben nu weer met het Benzje. De Up moet ook wel eens in beweging zijn, rust roest lees ik wel eens hier

Hoho, ben nu weer met het Benzje. De Up moet ook wel eens in beweging zijn, rust roest lees ik wel eens hier
Heb ff een fotootje voor je gemaakt:Roy RS schreef: 24 apr 2020, 09:46Welke houder gebruik je? Hoe zit die vast?Martijn_bmw schreef: 23 apr 2020, 18:48
De draadloos opladende telefoonhouder maar even fatsoenlijk plekje gegeven ipv in het luchtrooster.
Later nog even kijken of ik de stroom ook anders kan regelen.
Thanks!Roy RS schreef: 24 apr 2020, 12:49 Ow top, dat ken ik wel idd, maar die houder, waar heb je die weg? Die lijkt wel goed!
Lekkere daily trouwens!!![]()
Die werken op de 12V aansluiting. Ik heb hem in mijn auto via de zekeringkast op de geschakelde plus geschakeld, met een extra zekering. Ook de bedrading kun je dan netjes weg werken.
Zo’n Z4 is echt geweldig mooi. Vele malen mooier dan die eerste versie. Ik zou dat ding van Nick prefereren boven die ‘oude’ Z4M die te koop staat eerlijk gezegd. Van waar de 2.3sdrive, Martijn?Martijn_bmw schreef: 25 apr 2020, 16:27 Of anders z4 type zoals Nick gekocht heeft (maar dan 2.3sdrive)
Gewoon kosten technische keuze, het is de goedkoopste en voor mij voldoende power om relaxed met kapje er af rond te toeren///Joost schreef: 25 apr 2020, 21:09Zo’n Z4 is echt geweldig mooi. Vele malen mooier dan die eerste versie. Ik zou dat ding van Nick prefereren boven die ‘oude’ Z4M die te koop staat eerlijk gezegd. Van waar de 2.3sdrive, Martijn?Martijn_bmw schreef: 25 apr 2020, 16:27 Of anders z4 type zoals Nick gekocht heeft (maar dan 2.3sdrive)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 12 gasten