begin volgende week pas, kon pas ‘s avonds pre-iedereen helaasHitz schreef: 24 sep 2021, 11:56 We hebben veel geluk dit jaar met de eerste leveringen. Al anderen hier die hun pre order binnen hebben?
Dat doen ze mooi sneltomgtr schreef: 24 sep 2021, 20:14 3 dagen geleden besteld via vodaphone (kon toch verlengen) en nu binnen. Ik wacht even met installeren tot nieuwe hoesje binnen is…..
+1, jammer dat die camera's bij de 13 weer meer uitsteken.flieger schreef: 27 sep 2021, 09:34 Ik las al geruchten over de 14 en dat daar de camerabult weg gaat. Dat zou echt vooruitgang zijn wat mij betreft.
Misschien mosterd na de maaltijd maar hoesjes en dergelijke koop ik altijd bij appelhoes.nltomgtr schreef: 24 sep 2021, 20:14 3 dagen geleden besteld via vodaphone (kon toch verlengen) en nu binnen. Ik wacht even met installeren tot nieuwe hoesje binnen is…..
Apple brengt al jaren elk jaar nieuwe iPhones uit. En al jaren zijn er al direct na onthulling van een nieuw model geruchten over de opvolger. In de autowereld niet anders. Ook redelijk voorspelbaar dat grofweg na 4 jaar een facelift komt en na 8 jaar een nieuw model. Zo kan je een aanschaf wel blijven uitstellen. Voor mij overigens wel reden om 'm direct na de onthulling te willen. Als mijn telefoon in mei 2022 aan vervanging toe is, zou ik wachten tot september en voor de 14 gaan.Eeuwe schreef: 27 sep 2021, 09:44 De 13 is net een week uit en de geruchten over de opvolger gaan alweer rond? Lekker, je zult maar net eentje gekocht hebben.
Idd een goede webshop, koop ik ook altijd mijn hoesjes, etc voor Iphone, IpadDownforce Hans schreef: 27 sep 2021, 10:04Misschien mosterd na de maaltijd maar hoesjes en dergelijke koop ik altijd bij appelhoes.nltomgtr schreef: 24 sep 2021, 20:14 3 dagen geleden besteld via vodaphone (kon toch verlengen) en nu binnen. Ik wacht even met installeren tot nieuwe hoesje binnen is…..
Supersnelle levering en prima spullen.... Zitten in Maassluis maar is wel webwinkel. Ook voor een watch of mac hebben ze spullen.
SIM is van twee maanden geleden. Kan zijn dat ie ouder is maar we hebben hem pas besteld.Martijn_bmw schreef: 12 feb 2022, 00:53 Wellicht een oude Sim kaart?
Toen de X net uit kwam had ik die ook en al vrij kort daarna weg gedaan omdat bellen vaak niet lukte icm mijn tmobile abonnement…
Volgens mij kwam daar later een oplossing voor met nieuwe simkaart van tmobile.
Aangezien jou tmobile Sim wel werkt kan het geen simlock zijn