iracing van David kaemmer !!!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 23 mei 2010, 17:20

Robin schreef:Inderdaad 'n Williams. Thanx

Maar staat er ook nog iets LM GT achtigs als bijv 'n Lola Aston Martin, Audi R8 of hoe dat open ding nu heet ofzo op stapel?
De Ford GT (GT2 spec) staat ook nog in de planning.

Afbeelding

Het 3d model van de GT3 spec Ford Mustang is af :hosanna:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door DG op 24 mei 2010, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 24 mei 2010, 21:23

De Mazda MX5 van Laura Olson is gescanned en wordt binnenkort gebruikt voor de Rookie series.

Afbeelding

Robin
Berichten: 51519
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 26 mei 2010, 16:46

Wow die Ford GT..... :love:

Maar de Mustang is ook lekker lijkt mij.

Mazda MX 5 moet niet te strak worden, power is al niet teveel, wel wat beweeglijk in de kont graag.

DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 15 jun 2010, 20:01

Mid-Ohio is gereleased :df:

Heb meteen een rondje gedaan:


Ford Mustang FR500S komt volgende week uit. Preview:

Robin
Berichten: 51519
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 24 jun 2010, 22:49

^
Mid Ohio is een lekker circuit.

Sinds vandaag is de Mustang uit. Beetje lomp overstuurd ding, niet echt 'n pure racewagen, wel lekker jakkeren
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 25 jun 2010, 14:58

Ik heb maar één vraag. Rijdt ie beter dan de Falcon? Daar doe ik nu een seizoentje mee(naast de Lotus). Het rijdt op zich gaaf, maar sturen moet je met dat ding gewoon niet met de voorwielen doen want dan halen ze het einde van de race niet. Met de achterwielen kan je smeren en gassen wat je wil, maar die kunnen het wèl hebben. De voorwielen dienen alleen om een suggestie te doen aangaande de te nemen bocht en met wat gas erop moet je de neus in de juiste richting laten blijven wijzen. De bocht inremmen is ook dodelijk voor de banden(werkt wel, maar het is dan gauw uit met de pret).

Jammer dat ik hem niet in kan ruilen(met bijbetaling van mijn kant wegens de circuitkilometers ;)) op een andere wagen(bijv. de Mustang).

Robin
Berichten: 51519
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 25 jun 2010, 15:37

De Mustang voelt als de tamme (en ook nog steeds zware) versie van de Falcon(lekkere kar, maar de banden slijten inderdaad waar je bij staat), wel lekker wggedrag, maar geen echte racer imo.

DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 06 jul 2010, 23:19

Spa francorchamps is aangekondigd! :)

Voor degene die lid is:
http://members.iracing.com/iforum/threa ... 5&tstart=0

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Macboy » 08 jul 2010, 17:37

Nou begint het ergens op te lijken :)

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 30 aug 2010, 08:47

Even een vraagje over Iracing, ik zie op hun site dat je de meeste wagens en tracks moet kopen met echt geld (gezien het winkelmandje). Dus als je overstapt van rookie naar pro, krijg je er dus geen auto's / tracks bij ?

Online
Gebruikersavatar
Joost H.
Berichten: 1869
Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
Locatie: Rosmalen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Joost H. » 30 aug 2010, 08:53

VLA schreef:Even een vraagje over Iracing, ik zie op hun site dat je de meeste wagens en tracks moet kopen met echt geld (gezien het winkelmandje). Dus als je overstapt van rookie naar pro, krijg je er dus geen auto's / tracks bij ?
Klopt helemaal.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 30 aug 2010, 09:37

Joost Hermens schreef:
VLA schreef:Even een vraagje over Iracing, ik zie op hun site dat je de meeste wagens en tracks moet kopen met echt geld (gezien het winkelmandje). Dus als je overstapt van rookie naar pro, krijg je er dus geen auto's / tracks bij ?
Klopt helemaal.
Ok duidelijk, dus kan wel alvast de wagens kopen en oefenen bij testdrive, maar meedoen met de races kan pas als je de juiste ranking/license hebt.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 30 aug 2010, 10:38

VLA schreef:Even een vraagje over Iracing, ik zie op hun site dat je de meeste wagens en tracks moet kopen met echt geld (gezien het winkelmandje). Dus als je overstapt van rookie naar pro, krijg je er dus geen auto's / tracks bij ?
Op zich klopt het, maar voor Pro heb je geen extra wagens nodig. De klassen na rookie zijn D, C, B en A. Je gaat naar de volgende klasse als je 4 races(of time trials(beetje suf)) hebt gereden die gelden voor je huidige klasse(en volgens mij hoger, zie later) en je safety rating hoog genoeg is. Pro krijg je volgens mij als je A bent en je performance rating(iRating) hoog genoeg is. Maar eigenlijk kan je er niet echt wat mee. :-) Als je het een beetje goed plant kan je overigens met ongeveer 2 auto's A bereiken. Dat komt doordat je een C klasse race mag rijden met een D licentie als je safety rating maar hoog genoeg is. Dit geldt overigens voor oval èn road. Voor beide heb je er dus 4 nodig.

De meeste kosten gaan overigens in de banen zitten(na rookie). Als je 8 van de 12 races wil rijden(als je aan de voorwaarde voldoet krijg je aan het eind van het seizoen dan 4(D en c) of 7(A en B) iRacing dollars) moet je toch vaak 6 of meer gekochte banen hebben. En het volgende seizoen kunnen dat wel eens 6 andere banen zijn....

Ik ben nou ook al een tijdje bezig en ik blijf het toch een prijzige gebeurtenis vinden. Eerlijk bekeken weet ik ook niet of ik het relatief gezien het geld wel waard vind. Ik ben alleen na een 3 maanden abonnement maar meteen in het diepe gedoken(2 jaar), dan stellen de maandelijkse kosten in elk geval niet zo veel voor. Betalen per maand was toen ik die beslissing nam nog 20 dollar en dat is toch echt te gortig.

Je moet alleen een beetje uitkijken dat je er geen geld in blijft stoppen omdat het anders zonde is dat je geen gebruik van maken van je gekochte spul. Hoe je ook wendt of keert elke maand die je extra betaalt kost je ook geld.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 30 aug 2010, 11:17

Ok tnx voor alle info. Vind het een hele leuke sim, maar dat safety rating vind ik maar langzaam gaan, blijf maar steken rond de 2.60 terwijl ik nooit crash of iemand aan rijd. Af een toe ga ik well off track als ik een curb te ruim pak en soms met een spin als gevolg. Moet dus eerst maar eens wat cleaner zien te rijden.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 30 aug 2010, 12:26

VLA schreef:Ok tnx voor alle info. Vind het een hele leuke sim, maar dat safety rating vind ik maar langzaam gaan, blijf maar steken rond de 2.60 terwijl ik nooit crash of iemand aan rijd. Af een toe ga ik well off track als ik een curb te ruim pak en soms met een spin als gevolg. Moet dus eerst maar eens wat cleaner zien te rijden.
Oh er zijn meer die dat vervelend vinden hoor. Er zijn elke dag weer heftige discussies op het forum. Ik vind eigenlijk ook dat je vooral contact moet bestraffen, vooral tussen auto's. Dat iemand met de halve wagen over het gras rijdt hoort erbij en een eenzame spin ook. Maar ja, laten we die discussie maar daar laten. :-)

Robin
Berichten: 51519
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 30 aug 2010, 14:13

Ik zie op de pressroompage van iracing nog niks over Spa.

???
Lees ik eroverheen?

:bag:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 30 aug 2010, 17:30

Robin schreef:Ik zie op de pressroompage van iracing nog niks over Spa.

???
Lees ik eroverheen?

:bag:
http://www.iracing.com/cars-and-tracks/tracks/" onclick="window.open(this.href);return false;

Spa + Zolder. :D

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11748
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door WJ » 14 okt 2010, 14:54


k33z
Berichten: 2705
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door k33z » 14 okt 2010, 18:11

Damn mijn iracing abonnement is al een tijdje stopgezet, maar puur omdat ik er niet te tijd voor heb / wil nemen om er serieus mee bezig te zijn.

Als je deze teasers weer ziet dan druipt het perfectionisme er vanaf. De manier waarop de auto beweegt op lastwisselingen en hobbels in de weg, het geluid, alles lijkt weer perfect voor elkaar.

Andre
Berichten: 11241
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Andre » 15 okt 2010, 00:12

Tja en denk ik weer even terug aan mijn iracing tijd. Dat je gas en rem tegelijk moet gebruiken om echt snel te zijn. Dat je dan eerder stilstaat dan iemand die niet doet. Nee ik ben er definitief klaar mee.

k33z
Berichten: 2705
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door k33z » 15 okt 2010, 08:45

Andre schreef:Tja en denk ik weer even terug aan mijn iracing tijd. Dat je gas en rem tegelijk moet gebruiken om echt snel te zijn. Dat je dan eerder stilstaat dan iemand die niet doet. Nee ik ben er definitief klaar mee.
Ben het helemaal met je eens dat dat nergens op slaat en het is het bizar te noemen dat het nog niet verholpen is.

Maar het is ook wel de sim waar we het meeste plezier gehad hebben met de Skip Barber. :)

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 15 okt 2010, 09:54

Andre schreef:Tja en denk ik weer even terug aan mijn iracing tijd. Dat je gas en rem tegelijk moet gebruiken om echt snel te zijn. Dat je dan eerder stilstaat dan iemand die niet doet. Nee ik ben er definitief klaar mee.
Hmm dat is me nog niet eens opgevallen eigenlijk... zal eens kijken.

DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 15 okt 2010, 11:38

Andre schreef:Tja en denk ik weer even terug aan mijn iracing tijd. Dat je gas en rem tegelijk moet gebruiken om echt snel te zijn. Dat je dan eerder stilstaat dan iemand die niet doet. Nee ik ben er definitief klaar mee.
Ja, als je een beetje gas houd, dan lock je minder snel. Maar het verschil is minimaal. Volgens mij is dat in andere sims niet veel anders hoor. Jammer dat je gestopt bent. Zeker nu het leuk begint te worden met Spa, Zolder, Suzuka, Williams F1, Mazda mx5, Ford gt en nog veel meer lekkers in het vooruitzicht.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Macboy » 15 okt 2010, 16:34

Andre wacht op GT5 :)

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 19 okt 2010, 20:51

Lees dit net op de twitter van Iracing :

.iRacing is laser scanning Suzuka Circuit in Japan right now!

:clap:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast