CBR 2007 HIER ALLES POSTEN AUB !
- frank de jonge
- Downforce Hans
- Ruud Hulsegge
Cor,Cor Dame schreef:Oh ja .......mijn top was 1 maal 325 en moest ook van het gas af, dus ik weet nu eigenlijk niet precies de top zonder de aanpassingen die donderdag worden aangebracht......nou ja we zien het wel. Misschien haalt tie de 330 wel
Corvette en Janny Thommy en Patty
P.S. Thommy ( + Patty )heeft ook voor het eerst over de 300 gereden met de S600 en hij vond het geweldig kicken en super spannend. 8)8)
FF File - Fun i.p.v. DF is in Nederland veel toepasselijker.![]()
![]()
Ik wil je bij deze nog bedanken voor de ubergeile fap fap rit in dat monster van je. Ben echt onder de indruk van de auto. Volgens mij zat ik naast je toen je dat ritje van 325 deed en vanuit mijn hoek leek het 330 op de teller aan te geven. Heb er met het toestel van Partyondude een foto of film van gemaakt bij 325+. Er gaaf.

Bram, komt dat filmpje nog? Wil hem zo graag op de pc hebben. Heb nog opnamen van de zijkant van Cor gemaakt en dan zie je die omgeving echt voorbij flitsen met 300+. Het snelste wat ik ooit in mijn leven heb gereden was 288 op een moterfiets en 270 in een auto. Dit was meteen een ultiem persoonlijk record wat voor mij voorlopig niet gebroken gaat worden.
Voor mijzelf was die dag 260 op de teller de max met mijn imprezaatje.
Heb hem wel eens de teller ver uit gehad, maar dan was het schemer met een graadje of 10. Dat scheelt een bak vermogen met zo'n turbo. Toch maar eens naar een front mounted intercooler kijken??????
Jongens allemaal bedankt, vond het erg gaaf en gezellig.

Ruud.
-
- GTRene
alleen als die zondag wat was gebeurt zouden ze verhaal gaan halen denk ik...en wat intimidatie als dwang dat je op elkaar let want als er 1 de boel verziekt had hangen ze allemaal zeg maar...maar het zal wel meer ff spierballen laten zien dan echt gebruiken, alleen als het echt moet tja dan kunnen ze wel wat....MikeM3 schreef:Kan iemand mij vertellen wat er met de info gedaan wordt die de politie nu heeft?
Al je gegevens zijn volgens mij genoteerd plus er is een foto van je auto gemaakt.
Lijkt me dat ze daar iets meer mee doen dan puur intimidatie op die zondag daar.
- volvoc30
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
- Ruud Hulsegge
- Ruud Hulsegge
- frank de jonge
- Ruud Hulsegge
- Geert.
Wij hebben op de terugweg ook gemiddeld 170km/h terug gereden, nu merk je pas dat die auto's het helemaal niet leuk vinden die maximunsnelheid hierRuud Hulsegge schreef:Paul, dat is het voordeel als je maar een paar minuten over de grens woont. Dan hoef je je maar even in te houden zoals in mijn geval....Paul Broere schreef:Wat lijkt 120 ineens alsof je stapvoets rijdt wanneer je de hale dag rond de 160-200 hebt gereden...

- frank de jonge
- RVV
Vond het wel apart dat sommige auto's niet werden gecontrolleerd. Ik dus ook niet, terwijl ik al met de papieren in de aanslag aankwam rijden. Ze hielden alles op lijsten bij, maar blijkbaar niet erg grondig.
Ik ben er uiteraard niet rouwig om. Ze zullen mijn kenteken wel hebben maar niet mijn persoonlijke gegevens.
Ik denk wel dat de gegevens in een centrale database worden gestopt, met een kruisje erachter. Maar de kans dat het op de een of andere manier tegen je gebruikt word is minimaal, tenminste zolang je geen extreme verkeersovertredingen begaat in Duitsland of betrokken raakt bij een ongeval oid.
Verder had ik ene beetje het idee dat het ook een soort van ontmoedigingsbeleid was, intimidatie van de Politie zijn kant, ze wisten ook niet wat ze aan ons hadden natuurlijk, maar in de loop van de dag kregen ze wel door dat alles 100% op rolletjes verliep.
Ik ben er uiteraard niet rouwig om. Ze zullen mijn kenteken wel hebben maar niet mijn persoonlijke gegevens.
Ik denk wel dat de gegevens in een centrale database worden gestopt, met een kruisje erachter. Maar de kans dat het op de een of andere manier tegen je gebruikt word is minimaal, tenminste zolang je geen extreme verkeersovertredingen begaat in Duitsland of betrokken raakt bij een ongeval oid.
Verder had ik ene beetje het idee dat het ook een soort van ontmoedigingsbeleid was, intimidatie van de Politie zijn kant, ze wisten ook niet wat ze aan ons hadden natuurlijk, maar in de loop van de dag kregen ze wel door dat alles 100% op rolletjes verliep.