Tijdens werk ff vluchtig gekeken nu de advertentie even goed bekeken maar er zit een pano dak in zie ik. Daar kan ik helaas niet goed onder zitten ivm te lage hemel.
Martijn_bmw schreef: 18 feb 2017, 21:52
Thnx all! Elke keer na het wassen krijg ik ook weer de neiging om er een leuk fotootje van te maken en te posten
Wekelijks is eigenlijk wel nodig ja maar dat redt ik niet altijd meestal wordt het uiteindelijk om de week.
Blijf zelf het interieur ook prachtig vinden met de alcantara sport stoelen, de donkere hemel, de getinte ramen vanaf b-stijl, de metalen "wafeltjes" sierlijsten, sportstuur wat ook heerlijk stuurt met ze dikke grip en enigszins inknijpbare vulling, de korte pook en het fijn werkende Idrive.
Laatst gewijzigd door Martijn_bmw op 05 jul 2017, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo hij mag weer een jaartje verder de Nederlandse wegen vervuilen
Verder weinig te melden, hij rijdt echt heerlijk en foutloos. Gem verbruik wordt laatste paar keer wat beter. Zitten wat meer ritjes bij met v max 100km/h en dan wordt je tank meteen zuiniger.
Ja de mrb is aardig achterlijk voor dikke diesels. Gemiddeld verbruik is ook best netjes. Heb wel het idee dat de N47 bij hetzelfde gebruik minder zuinig is dan de M47.