Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door Robin » 14 jun 2026, 07:05

En ik vertik het ook om 2 tientjes aan FIA WEC geboefte te betalen....

Helaas...

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4341
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 17:23

IMG_5730.jpeg
IMG_5730.jpeg (347.88 KiB) 2168 keer bekeken
Ha, Horner en Marko toch geen goede pijlers kwa talent,
😬

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36180
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door JP » 14 jun 2026, 18:47

Nick Wie ?

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4341
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 20:12

Zou leuk zijn als hij de Nürburgring 24h ook volgend jaar rijdt.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36180
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door JP » 14 jun 2026, 20:19

Kan die oefenen :verveeld:


Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2454
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door frankie » 14 jun 2026, 21:41

Frijns 2e in de BMW en ook Catsburg 1e in de GT3.

Waren wel paar spannende laatste ronden.

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1536
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door Rivanov » 17 jun 2026, 16:35

Afgelopen week voor de eerste keer de 24h Le Mans bijgewoond. Wat een fantastische ervaring. Stonden van donderdag t/m maandag op Beauséjour. Geweldig. :)

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 30157
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door Luco » 17 jun 2026, 20:01

Maatje van me is bezig om te kijken of zijn zoon de 24 uur kan gaan rijden in een lmp2.
Hij rijd nu in de EUROPEAN ENDURANCE PROTOTYPE CUP

Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..

Bericht door Robin » 26 jun 2026, 06:14

Prachtig!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frank_Sch, Joost H., WJ en 4 gasten