Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
En ik vertik het ook om 2 tientjes aan FIA WEC geboefte te betalen....
Helaas...
Helaas...
- Enrico
- Berichten: 4341
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
Ha, Horner en Marko toch geen goede pijlers kwa talent,

- JP
- Berichten: 36180
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
- Enrico
- Berichten: 4341
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
Zou leuk zijn als hij de Nürburgring 24h ook volgend jaar rijdt.
- JP
- Berichten: 36180
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
Kan die oefenen 
- frankie
- Berichten: 2454
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
- Locatie: BMW city
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
Frijns 2e in de BMW en ook Catsburg 1e in de GT3.
Waren wel paar spannende laatste ronden.
Waren wel paar spannende laatste ronden.
- Rivanov
- Berichten: 1536
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
Afgelopen week voor de eerste keer de 24h Le Mans bijgewoond. Wat een fantastische ervaring. Stonden van donderdag t/m maandag op Beauséjour. Geweldig. 
-
OnlineLuco
- Berichten: 30157
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Het grote WEC, 12/24hr , GT, DTM, WTCC, endurance draadje..
Maatje van me is bezig om te kijken of zijn zoon de 24 uur kan gaan rijden in een lmp2.
Hij rijd nu in de EUROPEAN ENDURANCE PROTOTYPE CUP
Hij rijd nu in de EUROPEAN ENDURANCE PROTOTYPE CUP
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
