Je hebt er zo een veilige keuze aan en het interieur ziet er uit alsof het ook echt wel prima zit!
Zegt iemand met een Volvo stationding?Paskal schreef:Proficiat, maar goeiendag wat een saaie auto zeg. Zoiets doet me nou echt helemaal niks als autoliefhebber en is echt een dertien in dozijn wagen.
Thnx!allen schreef:Zegt iemand met een Volvo stationding?Paskal schreef:Proficiat, maar goeiendag wat een saaie auto zeg. Zoiets doet me nou echt helemaal niks als autoliefhebber en is echt een dertien in dozijn wagen.![]()
![]()
Veel plezier met de wagen gewenst.
Ik krijg ook gewoon een Golf TDI Bluemotion, wel dikste uitvoering, dus luxe dan vind het prima.Paskal schreef:Proficiat, maar goeiendag wat een saaie auto zeg. Zoiets doet me nou echt helemaal niks als autoliefhebber en is echt een dertien in dozijn wagen. Smaken verschillen gelukkig en belangrijkste is dat jij er blij mee bent.
Veel plezier ermee
Even hierop terugkomend, modeljaar 2015 (bouw vanaf mei 2014) is toch de vernieuwde 110kW/150pk ?ErikS schreef:T is een 140 pk dsg geworden.
December binnen, januari rijden.
En je gaat in de Golf wel genieten van de kwaliteit van de auto. Want dat is prima in orde. Mooi interieur, mooie materialen, fijne allround rij-eigenschappen. Niets mis mee.Knot schreef:Ik krijg ook gewoon een Golf TDI Bluemotion, wel dikste uitvoering, dus luxe dan vind het prima.Paskal schreef:Proficiat, maar goeiendag wat een saaie auto zeg. Zoiets doet me nou echt helemaal niks als autoliefhebber en is echt een dertien in dozijn wagen. Smaken verschillen gelukkig en belangrijkste is dat jij er blij mee bent.
Veel plezier ermee
Driving fun heb ik ook niet in een sperloze auto bijvoorbeeld, dat moet dan minimaal 250pk, sper, stug onderstel etc zijn... moet snel zijn, moet kunnen driften, sportstoelen, sportonderstel, sportstuur, full options etc...
Dat is niet met de harde schijf, toch?discover pro navigatie met ssd
Bij mijn weten is een SSD (solid state drive) wel degelijk een harde schijfErikS schreef:Dat is niet met de harde schijf, toch?discover pro navigatie met ssd
Die heeft me een partij mooi scherm erin zitten.......
Ik heb ook de 'gewone' navi besteld.
harde schijf ed. gebruik ik toch niet.
Ik heb nog wel een mooie subwoofer met versterker voor je hoor?Knot schreef:Erik wel volgen mij, ik zelf niet, volgens mij niet te krijgen op een golf hatchback bluemotion tdi.
Als je de tonen/klank goed afregelt is er nog iets van te maken maar je mist meteen de diepe klanken van de subwoofers zoals je die bij de E91 onder de voorstoelen hebt.
Ferdi Gielen schreef:Ik heb verder ook echt geen idee, maar ging er vanuit dat een SSD voor de Golf hetzelfde betekend als een SSD voor een computer
Arthur schreef:StahlSchiebeDach toch?
Ferdi Gielen schreef:Ik heb verder ook echt geen idee, maar ging er vanuit dat een SSD voor de Golf hetzelfde betekend als een SSD voor een computer
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten