Het grote nieuwe papa & mama topic
- ///Joost
Re: Het grote nieuwe papa & mama topic
Gefeliciteerd Knot en familie! Geweldig nieuws. Heel veel geluk gewenst. 

- Niels
- Auto: Prius+
Gefeliciteerd Knot

Nou potjes in het algemeen, verse hap met zo'n kook apparaat en anders niet. Er moet echt smaak aan zitten anders is er geen beginnen aanKnot schreef:Madelon wilde dat ook nooit, ze had 10x liever potjes van etos/ah huismerken etc.Niels schreef:Olvarit kregen wij bij de jongste er sowieso niet

- dvh
Congrats Knot 
Geniet ervan. en succes met de nachtrust..

Geniet ervan. en succes met de nachtrust..

- Peric
Gefeliciteerd Rody! Het ideale gezin volgens velen.. 

-
Gefeliciteerd, Knot!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Van harte, Knot!
-
Gefeliciteerd!
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fernando
Gefeliciteerd met jullie mini Knot.... 

- JP
Gefeliciteerd Knot......
)

Voor je het weet komt nr. 3 straks naar huis in een 4 cilinder of erger nog.......een 3 pitter (en dan ook nog een BMWKnot schreef:Gisterochtend is ons 2e wereldwonder geboren, Kevin. Hebben nu een koningspaar met zn 2,5 jaar oudere zus erbij.
Hij was wel meteen teleurgesteld in me het eerste ritje van het ziekenhuis naar huis toe.... zn zus mocht met een V8 mee destijds en hij moest het nu met een schrale 6-in-lijn doen.. sorry jongen, papa heeft nu ff niks beters....![]()
(...)

- BobTheFish
Gefeliciteerd Knot!
-
- Auto: M3P, 130i
Proficiat kerel! Geniet ervan!Knot schreef:Gisterochtend is ons 2e wereldwonder geboren, Kevin. Hebben nu een koningspaar met zn 2,5 jaar oudere zus erbij.
Hij was wel meteen teleurgesteld in me het eerste ritje van het ziekenhuis naar huis toe.... zn zus mocht met een V8 mee destijds en hij moest het nu met een schrale 6-in-lijn doen.. sorry jongen, papa heeft nu ff niks beters....![]()
Voorlopig even mak aan met de DF dus.. vandaar de verkoop van zowel de E36 328i, de E46 328i en de E38 728i...... de E91 voldoet voorlopig prima als gezinsauto en de prio ligt nu ergens anders dan bij driften en trackdays.

-
Wat heeft men hier voor autostoeltjes? Onze kleine man moet binnenkort naar z'n volgende stoeltje.
Nu kan ik een Maxi Cosi Tobi kopen. Een standaard stoel, die gewoon goed is. Rond de 200 euro te koop.
Of moet ik zo'n I-size ding aanschaffen. Bijvoorbeeld een Maxi Cosi 2 WaY Pearl a 500 euro. Maar dan kan ie nog een half jaar achterste voren zitten.
Andere merken kunnen natuurlijk ook. We hebben nu bijvoorbeeld een Stokke autostoel.
Wat zijn de meningen hier?
Nu kan ik een Maxi Cosi Tobi kopen. Een standaard stoel, die gewoon goed is. Rond de 200 euro te koop.
Of moet ik zo'n I-size ding aanschaffen. Bijvoorbeeld een Maxi Cosi 2 WaY Pearl a 500 euro. Maar dan kan ie nog een half jaar achterste voren zitten.
Andere merken kunnen natuurlijk ook. We hebben nu bijvoorbeeld een Stokke autostoel.
Wat zijn de meningen hier?
- frank de jonge
Zover zijn wij nog niet maar ben ook reuze benieuwd naar de uitkomst. Weet wel dat straks tot een bepaalde leeftijd achterste voren verplicht is.
- Peric
Adam heeft tot 'ie bijna een jaar was achterstevoren gezeten in een Maxi Cosi. (nog bedankt mede-forummer!
)
Nu zit 'ie in een Maxi Cosi Priori. Prima stoeltje.
De slaapstand is echter niet echt een slaapstand. Maar verwacht daar ook niet teveel van, het moet natuurlijk ook wel achter je stoel passen.
Dat heeft dan denk ik ook weer te maken met het feit dat ik geen Isofix heb. Zou kunnen dat de base van een Isofix iets kleiner is.

Het is maar net hoeveel geld je er aan uitgeven wil. Er zijn ook stoeltjes die je kunt draaien., Dat is makkelijker om je kind in te zetten. Maar omdat je de gordels aan de zijkant vast kunt zetten is het simpel om je kind in het stoeltje te zetten.
Check de verschillende vergelijkingssites, lees reviews en bepaal dan voor jezelf welke het beste bij jullie past.
Zoveel mensen, zoveel wensen..

Nu zit 'ie in een Maxi Cosi Priori. Prima stoeltje.
De slaapstand is echter niet echt een slaapstand. Maar verwacht daar ook niet teveel van, het moet natuurlijk ook wel achter je stoel passen.
Dat heeft dan denk ik ook weer te maken met het feit dat ik geen Isofix heb. Zou kunnen dat de base van een Isofix iets kleiner is.
Het is maar net hoeveel geld je er aan uitgeven wil. Er zijn ook stoeltjes die je kunt draaien., Dat is makkelijker om je kind in te zetten. Maar omdat je de gordels aan de zijkant vast kunt zetten is het simpel om je kind in het stoeltje te zetten.
Check de verschillende vergelijkingssites, lees reviews en bepaal dan voor jezelf welke het beste bij jullie past.
Zoveel mensen, zoveel wensen..
-
Nu ook aan het kijken naar zo'n ding.
Consumentenbond gaat naar Cybex dingen qua advies.
Consumentenbond gaat naar Cybex dingen qua advies.
-
Was me een genoegen forum-member. 
Draaibaar heb ik in een van de auto's liggen van Maxi Cosi. Ze nemen daardoor erg veel ruimte in beslag. Nu zijn wij maar kleine mensen, maar de MdV had constant twee voeten in de rug.
Nu tijdelijk opgelost door in mijn wagen een of andere Britax stoel in te zetten.

Draaibaar heb ik in een van de auto's liggen van Maxi Cosi. Ze nemen daardoor erg veel ruimte in beslag. Nu zijn wij maar kleine mensen, maar de MdV had constant twee voeten in de rug.
Nu tijdelijk opgelost door in mijn wagen een of andere Britax stoel in te zetten.
- Niels
- Auto: Prius+
Wij hebben ook zo'n draai ding, bevalt ons erg goed.
-
Inmiddels heb ik ze beiden aangeschaft. De Tobi wordt voorlopig maar voor 1 ritje in de week gebruikt, op de enige dag dat de achterwaartse stoel niet overgezet kan worden in de andere auto.
Na de 15? maanden is dat ook afgelopen en hoeft er niet meer met stoeltjes gesleept te worden.
Na de 15? maanden is dat ook afgelopen en hoeft er niet meer met stoeltjes gesleept te worden.
-
- Auto: M3P, 130i
Wij hebben na de maxi cosi Pebble een tobi gekocht. Prima stoel en de kleine meid van 2,5 past er nog in. Verwacht dat zij met 3jaar er bovenuit steekt en dan de overstap moet maken.
Wij hebben sinds eind september een kerel erbij, dus nu weer de Pebble in gebruik. Achterbank goed bezet zo.
Wij hebben sinds eind september een kerel erbij, dus nu weer de Pebble in gebruik. Achterbank goed bezet zo.

-
Owhja, dit komt natuurlijk ook allemaal straks.
Lisa is nog steeds een kleintje, nu na ruim 7 maanden bijna 7kg, dus wij kunnen de Maxi Cosi nog wel ff gebruiken. Daarna gaan jullie allemaal naar de tobi?! (effe googlen.
)
De golf heeft natuurlijk wel isofix, dat is dus wel zo makkelijk?
Lisa is nog steeds een kleintje, nu na ruim 7 maanden bijna 7kg, dus wij kunnen de Maxi Cosi nog wel ff gebruiken. Daarna gaan jullie allemaal naar de tobi?! (effe googlen.

De golf heeft natuurlijk wel isofix, dat is dus wel zo makkelijk?
- Tim N
Jup hier van de Cosi Cabrio Fix naar een Priori (voorloper Tobi) voor de kleine blonde (kan ze nog een ruim 1,5 jaar mee denk ik, haar zus was er met drie wel klaar mee meen ik)
De oudste is van de Tobi doorgeschoven naar de RodiFix.
De oudste is van de Tobi doorgeschoven naar de RodiFix.
- ///Joost
Predrag is nu 7 maanden, een goede 9 kg en als ik een gok mag doen 75 cm. Het wordt al een flinke knul. We kunnen de maxicosi nog wel even gebruiken, maar stappen dan over op een 2way-nogwat. We hebben toentertijd expres de 2way-base gekocht, dus dan gaan we 'm gebruiken ook.
Geldklopperij.
Geldklopperij.

-
Achja, Lisa kruipt, nouja vliegt al de hele kamer door, heeft een tandje..... Klein, maar nu al een dondersteentje! 

- ///Joost
ErikS schreef:Achja, Lisa kruipt, nouja vliegt al de hele kamer door, heeft een tandje..... Klein, maar nu al een dondersteentje!

Hier nog geen tandjes, maar zitten echt op het punt om door te komen. Kruipen begint nu te komen en ook zitten zal ie binnen enkele weken doen. Ik denk omdat ie relatief groot is, dat alles wat langzamer gaat.
- frank de jonge
Ok Emma heeft nog geen tandjes. Je ziet wel dat ze er zitten maar doorkomen ho maar.
Ze begint sinds vorige week wat te tijgeren. Ze wil vooruit wat nog niet best lukken wil.
Komt vanzelf allemaal. wel
.
Maandag weer naar bureau voor de check.
Ze begint sinds vorige week wat te tijgeren. Ze wil vooruit wat nog niet best lukken wil.
Komt vanzelf allemaal. wel

Maandag weer naar bureau voor de check.