The Horror voor Knot:
[img:468:351]http://www.autotrack.nl/car-img/of04/s0 ... 876126.jpg[/img]
mag het een km'tje meer zijn?Ahmed schreef:http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 5&cache=no
The Horror voor Knot:
[img:468:351]http://www.autotrack.nl/car-img/of04/s0 ... 876126.jpg[/img]
![]()
Ja, eerst naar mij luisteren!Rico v Velzen schreef:jan waarom een waardeloze M3 voor het circuit? Een GT3 moet je hebben joh. Altijd eerst naar Hielke luisteren
Soms moet je jezelf pesten om weer te waarderen wat je al hebt.Hielke schreef:Ja, eerst naar mij luisteren!Rico v Velzen schreef:jan waarom een waardeloze M3 voor het circuit? Een GT3 moet je hebben joh. Altijd eerst naar Hielke luisteren
Vandaag even naar Assen geweest voor een wedstrijd uit het winterkampioenschap. Een 4-uurs race. De M3's stonden her en der met manco's in de pitstraat. Een ouwe E36 moest de eer redden. De Porsches waren na die 4 uur nog maar net opgewarmd maar lagen wel vele ronden voor. In het geruchtencircuit hoorde ik dat de uitval van de M3's niet zozeer aan manco's maar aan frustraties van de bestuurders over het vele onderstuur te wijten was.
Jan wil het gewoon zelf ook eens meemaken. Zo'n Porsche die maar doorgaat en niet stuk wil is ook maar saai.
@TopFuel: die bij Zwartepoorte Roosendaal binnen staat is mijns inziens veel te duur. Ziet er niet echt fris uit. Zonde van de tijd om ernaar te gaan kijken. In Oostburg staat een hele mooie van een particulier voor minder. Netjes verzorgd, onderhoudsboekje in orde en hij rijdt perfect. Wel met SMG2, dus dat moet je dan wel willen. Voor € 29.500 heb je die zeker. En nu de verkoper er om € 300 met mij niet uit kwam, zal hij er voor € 28.000 wellicht al afstand van willen doen. Hij zal op marktplaats wel te vinden zijn. De man maakt telkens de advertentie opnieuw aan om dan weer bovenaan te staan. je zal dus wel even moeten zoeken.TopFuel schreef:Heb je de zilvergrijze M3 bekeken die er binnen stond welke ik een paar pagina's hiervoor heb gepost? Zo ja wat vond je ervan?Jan Ozephius schreef:@Rico.
Klopt helemaal.
Heb ook met licht gas liften gereden. Scheelt nauwelijks in schakeltijd, maar dan gaat het wel glad. Ik dacht eigenlijk dat dit zo hoorde, maar begreep later ook van een dealer dat het echt kan met het gas erop.
Ik was gisteren even bij Zwartepoorte, BMW dealer hier in de buurt.
Verkoper vertelde dat de nieuwe M3 niet meer met SMG beschikbaar is/komt, omdat rijders SMG te onrustig zouden vinden. ik twijfelde eerlijk gezegd aan deze lezing, omdat ik vermoedde dat er teveel mankementen met SMG gepaard zouden gaan.
De laatste van de band hebben wel degelijk een CD-speler met MP3 afspeelfunctie... Maar dan is de auto waarschijnlijk nog te nieuw (volgens mij vanaf 2005).Knot schreef:223.000km ... DE TYFUS!!!!
Over die bandjes... weet t niet hoor, die halfsize navi is niks maar hoe mooi en handig ik een fullsize navi ook vind ook daarachter schuilt een bandje... beste keuze voor mij is dus de slot cdspeler. Mooiste zou zijn als je mp3 in een E46 kunt zetten maar die waren er af fabriek niet en een aftermarkt radio staat al helemaal niet.
Michel, bedankt.Michel Pol schreef:Jan, gefeliciteerd met je aankoop. Veel pret kilometers toegewenst.
Michel
Duidelijke tips. Ton, bedankt.Dieseltourist schreef:Mooie kar Jan
dedicated tracktool, dan zijn de noodzakelijke wijzigingen simpel
- altijd stijvere veren met aangepaste schokdempers
- stabilisatoren in PU hangen voor een directere respons ervan
- betere remblokken, bijv Carbon Lorraine
- 17"velgen met Dunlop Direzza, kost wat maar heb je ook wat (velgen zo licht mogelijk, dus vindt je 18-ers of 19-ers die net zo licht zijn dan de lichtste 17-er dan kan de iets stijvere wang van voordeel zijn (maar dat hoeft niet persé)
- gewichtsreductie
Hielke, hoeveel negatief camber is nodig?Hielke schreef:Gewoon even een stel Toyo 888 of nog beter Michelin Cup Sport semi's om je standaard "18 laten leggen Jan. De winter komt toch niet meer.
Die Carbon Lorraines zouden zoals Dieseltourist al zegt heel goed wel eens afdoende kunnen zijn. Type C6 geloof ik. Gut zeg, wat een mooie typenotering