die willen niets met mij te maken.....Hielke schreef:Enrico,
niet alles geloven wat Sinterklaas en Zwarte Piet zeggen. Dat was toch je bron?

Staat in de telegraaf....
geen apollo 13 maar Toyota 13........ 45,000 Euro....
die willen niets met mij te maken.....Hielke schreef:Enrico,
niet alles geloven wat Sinterklaas en Zwarte Piet zeggen. Dat was toch je bron?
geen apollo 13 maar Toyota 13........ 45,000 Euro....
- the project was almost entirely engineered by Subaru, and both cars will be produced in its factory.Michel P schreef:BRZ info van Evo http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... u_brz.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer technische details om het gewicht laag te houden in dit artikel.
Michel
indobesar schreef:Volgens jouw 'filosofie' de ideale auto. Verwacht niet anders dan dat je de 1e order plaatst.![]()
Licht gewicht (<1200Kg), hoogtoerige NA motor (piekvermogen@7000rpm), standaard LSD (Torsen) en speels weggedrag.
Nieuwe auto's met rwd, >150pk en onder de 1250kg.Hielke schreef:Lichtgewicht en 1200 kilo. Je zou de hype bijna gaan geloven.
brochure>> http://issuu.com/GinettaCars/docs/g40r/1" onclick="window.open(this.href);return false;ENGINE
1999cc in-line 4-cylinder, 16-valve, DOHC
Electronic fuel injection
Petrol developing 175bhp and 190Nm at 5000rpm
0-60mph: 5.8s
Top speed: 140mph
Weight: 795kg
Mpg average: 29mpg
Emissions CO2: 181g/km
SPECIFICATION
Lightweight fabric interior
FIA safety cage
FIA fuel cell
Ginetta racing seats
6 speed synchro H-pattern gearbox
6 piece composite gel coat bodywork
200lt boot space
45lt fuel tank
17” multispoke alloy wheels
Michelin tyres
Heated windscreen
Backlit dash
Tinted rear screen
Immobiliser
Push button start
Hella headlights
Ginetta racing steering wheel
OPTIONAL EXTRAS
Power upgrade
Race tuning
5 point racing harness
Range of paint finishes
Air conditioning
Range of interior trim options
On-board fire extinguisher
Removable steering wheel
Ginetta racing livery
600 Kilo weegt zelfs m'n luxe uitgevoerde dikke mensenversie van de Caterham niet eens. 540,5 kilo inclusief een halve tank brandstof.Hielke schreef:Lichtgewicht en 1200 kilo. Je zou de hype bijna gaan geloven. 600 kg van een Caterham en 850 van een Elise, dan zijn waardes van lichtgewichten.
Noem een RWD alternatief dat nieuw te koop is met ongeveer dezelfde specs en prijsklasse........ die al je niet vinden.Hielke schreef:Lichtgewicht en 1200 kilo. Je zou de hype bijna gaan geloven. 600 kg van een Caterham en 850 van een Elise, dan zijn waardes van lichtgewichten.
Straks willen ze ons ook nog laten geloven dat een prijs van boven de 35.000 "betaalbaar" is.
Arthur schreef:Maar, rechtvaardigt dat een prijs van bv >40k?
Ze zeggen dat 'ie nieuw is, dus hij zal wel op z'n minst stevig aangepast zijn. Hij is nog wat compacter geworden, waardoor de auto zo'n laag zwaartepunt heeft. Dat zwaartepunt (46 cm) is lager dan bij een Ferrari 458 bijvoorbeeld.Arthur schreef:Snap je punten, maar motor is gewoon "stock" Subaru toch? En eens met je laatste zin
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten