Feli Elise, leuk!
i3 is een lichtvoetige zéér strak sturende en degelijke EV(net als bijv Mini Electric) , behalve die range:)
Elektro-BMW: i3 Concept
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Elise
Re: Elektro-BMW: i3 Concept
Nah, zoveel heb ik niet te vertellenBram schreef: 16 apr 2026, 08:39 Ga je nog een topic openen Elise? Ik vind het ook echt hele gave karretjes![]()
Ik ben gevoelig voor wagenziekte, gisteren zat ik naast mij vrouw die reed en had ik er iets last van en vandaag even naar Zandvoort geweest, de hond houdt van het strand, en merk dat als ik zelf rij dat het strak sturen ook invloed op mij heeftRobin schreef: 16 apr 2026, 10:37 Feli Elise, leuk!
i3 is een lichtvoetige zéér strak sturende en degelijke EV(net als bijv Mini Electric) , behalve die range:)
Nouja, auto is in hoofdzaak voor mijn vrouw en die heeft er geen last van.
Hele weg 100 op de CC = 97 op de gps en met hoofdzakelijk snelweg +/- 1:6 (ik weiger dat op te schrijven als xx/100km
ANWB laadpas/druppel is onderweg
Vandaag bij Wokeby een nieuwe afdekplaat besteld ter vervanging van de losse afdekkapjes die standaard op de laadpoorten zitten.

Daarnaast ook gekeken naar kofferbakuitbreiding die ze hebben. Dat is een opbergbak die je kunt plaatsen in de loze ruimte naast de boormachine (plaats van het range-extender motorblokje). Leuk, maar ligt er dan een keer iets zwaars in de kofferbak ben ik bang dat de bekledingsplaat gaat doorzakken omdat deze steun mist, dus maar niet besteld.
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Elektro-BMW: i3 Concept
Meteen al mee aan de slag zie ik 
Wagenziekte heb ik meer over gelezen icm EV rijden omdat het snel en geruisloos/ trillingloos gaat is je lichaam sneller oriëntatie kwijt dan bij ICE auto’s
Wagenziekte heb ik meer over gelezen icm EV rijden omdat het snel en geruisloos/ trillingloos gaat is je lichaam sneller oriëntatie kwijt dan bij ICE auto’s