Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
-
Re: Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
Komend weekend heb ik tijd om (de rest van) mijn foto's verder uit te zoeken en te bewerken. Zal dan weer wat posten.
- Erik
- Auto: BMW ///M
Mooie fotos Dennis,
Weet ik eindelijk welke onderdelen van mn bolide over de grond gingen in de Carusel
Eigenlijk de gehele rechterzijde, tering wat ligt hij diep man !

Weet ik eindelijk welke onderdelen van mn bolide over de grond gingen in de Carusel
Eigenlijk de gehele rechterzijde, tering wat ligt hij diep man !

- Snipe
De crew van DF-TV was ook aanwezig op de Nürburgring. Nu online: een filmpje van Andre met achter zich aan de M3 van De Beier.
Binnenkort nog te zien: rondje van Andre en de Gerwin (zondagmiddagvermaak). Een dagverslag komt ook nog.
Blablabla - gewoon kijken nu: http://www.driving-fun.com/1-1375/tv/Po ... leife.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Binnenkort nog te zien: rondje van Andre en de Gerwin (zondagmiddagvermaak). Een dagverslag komt ook nog.
Blablabla - gewoon kijken nu: http://www.driving-fun.com/1-1375/tv/Po ... leife.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Superrrrrrrrgaaf
Ik zie het pas misgaan vanaf het moment dat Knot een onzin post plaatst, maar dat was daarna pas.

Misschien dat ik wat gemist heb, maar welke reactie is dan om te gieren of janken ? Of is er door een moderator ingegrepen ? Ik zie alleen reacties waar de rijder respect van krijgt. En de opmerking over films opnemen is niet raar, want die kon niet weten dat het om een trackday ging lijkt mij.Steven Nauta schreef:Andre wordt al besproken op Autogespot.com, die reacties zijn weer om te gieren (of janken)
Ik zie het pas misgaan vanaf het moment dat Knot een onzin post plaatst, maar dat was daarna pas.
-
Lol ik kan hem niet zien. MAC:)
- Robin Hartog
Niet alleen Mac heeft het problemen mee, Andre. Hier op W7 ook niet.
Weet ook gelijk weer waarom ik de DF TV pagina nooit open...

-
Die Silverlight idioterie slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Weet niet welke mafkees dat verzonnen heeft, maar ik vind het wel knap dat jullie grootste doelgroepbeperking een zelf opgelegde is!
Heb op Mac geen probleem maar iPad vreet m niet.
Laatst gewijzigd door steve smith op 19 nov 2010, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petrolhead Tom
Ik heb met mijn mac geen probleem, je moet wel je silverlight up to date hebben.
- Snipe
Hmmmm, ik heb ook een Mac, werkt hier prima. Anyway, binnenkort ook op die andere filmpjessite te bewonderen.Andre schreef:Lol ik kan hem niet zien. MAC:)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
In Safari werkt ie inderdaad niet. Ik moet die DF-filmpjes ook altijd in Firefox bekijken.Andre schreef:Lol ik kan hem niet zien. MAC:)
-
Ik heb de mac 1x tegen de muur geramd en hij speelt hem nu af.
Mooie beelden alleen kleine kantekening. Het menselijk oog is niet in staat om 3 bewegende beelden naast elkaar waar te nemen. Het mooiste kijkt altijd 1 groot beeld dan 1 kleine pip er in.
Mooie beelden alleen kleine kantekening. Het menselijk oog is niet in staat om 3 bewegende beelden naast elkaar waar te nemen. Het mooiste kijkt altijd 1 groot beeld dan 1 kleine pip er in.
- Downforce Hans
Ik sloeg mijn mac tegen mijn tafel maar dat werkte niet, nu de muur maar eens proberen......Andre schreef:Ik heb de mac 1x tegen de muur geramd en hij speelt hem nu af.
- vwk
Het grootste deel van de doelgroep gebruikt Internet Explorer, en dan krijg je vanzelf Silverlight door je maag gesplitst.steve smith schreef:Die Silverlight idioterie slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Weet niet welke mafkees dat verzonnen heeft, maar ik vind het wel knap dat jullie grootste doelgroepbeperking een zelf opgelegde is!
-
Zoals eerder gemeld, niet te bekijken op de Ipad 

- Knot
Wel geinig maar ik zou het volgfilmpje maximaal doen en onboard in de hoek rechtsonder. volgfilmpje loopt trouwens ook een fractie achter lijkt het wel.
- WJ
Om eerlijk te zijn vond ik het niet prettig kijken, ook de cijfers in beeld bij de filmwagen zijn niet zo'n succes.
Groot goed beeld van achter vandaan, of vanuit de auto (en dan afwisselende posities misschien).
Groot goed beeld van achter vandaan, of vanuit de auto (en dan afwisselende posities misschien).
- daNpy
Ik vind het ook vervelend kijken idd. Bovendien is het GT3 filmpje al 'beroemd' 

- GTRene
daNpy schreef:Ik vind het ook vervelend kijken idd. Bovendien is het GT3 filmpje al 'beroemd'
me too, waarschijnlijk kunnen vrouwen dat beter, die kunnen meer dingen tegelijk zeggen ze altijd

- Erik
De beelden moeten per stuk affentietengeil zijn
Maaar met zijn 3-en naast elkaar icm een vastlopende pc (w7) is gewoon kut met peren kwadraat

Maaar met zijn 3-en naast elkaar icm een vastlopende pc (w7) is gewoon kut met peren kwadraat

- Joy
Ik ben na een minuut afgehaakt. 3 beelden is to much.
- Erik K.
Geen problemen hier met Windows 7 en Google Chrome.
3 beelden wel wat veel ja, maar zeker vermakelijk. Wat leuk was geweest is misschien van motor geluid te wisselen als de andere voor gaat rijden.
3 beelden wel wat veel ja, maar zeker vermakelijk. Wat leuk was geweest is misschien van motor geluid te wisselen als de andere voor gaat rijden.
- Erik
Krijgen we ook nog een algehele film van het hele gebeuren :banaan:
Of blijft het bij bukake op de Vries en zijn wagenpark en zien we hoogstens 3 of 4 autos in de DF/Skylimits movie over een evenement waaran 150 (!!) man hebben deelgenomen........................................
:jenna:
Of blijft het bij bukake op de Vries en zijn wagenpark en zien we hoogstens 3 of 4 autos in de DF/Skylimits movie over een evenement waaran 150 (!!) man hebben deelgenomen........................................
:jenna:
-
Erik je hoeft het niet te kijken. Je klik het zelf aan. Ik vindt het zelf altijd mooi om beelden terug te zien. Ik span davoor niet anderen voor de kar. Dit filmpje is idee van DF zelf. Mijn eigen onboards heb ik op youtube gezet voor mezelf en voor liefhebbers die het leuk vinden.
Als je denkt dat je zelf te weinig aan bod komt hier de oplossing.
Men kope een Gopro camera, bevestigd het in de auto, doet er een SD kaartje in en drukt op het knopje opnemen. Zet het online voor de liefhebbers en klaar.
Dan zijn posts zoals hierboven niet meer nodig. Heb je alle beelden wat je je maar kan wensen.
Zelfde geld voor fotografen. In de DSC en ook hier zie je dat bepaalde mensen niet vaak op de foto staan en anderen wel. Tja zo zal het altijd wel zijn. Als je denkt dat er te weinig foto s of filmpjes van je eigen spullen zijn neem je toch je eigen mensen/camera s mee. De foto s die wel gemaakt zijn daar gaat hele hoge waardering naar uit. Maar als ze niet gemaakt zijn is het jammer maar het is het niet waard om er openbaar over te zeuren.
Als je denkt dat je zelf te weinig aan bod komt hier de oplossing.
Men kope een Gopro camera, bevestigd het in de auto, doet er een SD kaartje in en drukt op het knopje opnemen. Zet het online voor de liefhebbers en klaar.
Dan zijn posts zoals hierboven niet meer nodig. Heb je alle beelden wat je je maar kan wensen.
Zelfde geld voor fotografen. In de DSC en ook hier zie je dat bepaalde mensen niet vaak op de foto staan en anderen wel. Tja zo zal het altijd wel zijn. Als je denkt dat er te weinig foto s of filmpjes van je eigen spullen zijn neem je toch je eigen mensen/camera s mee. De foto s die wel gemaakt zijn daar gaat hele hoge waardering naar uit. Maar als ze niet gemaakt zijn is het jammer maar het is het niet waard om er openbaar over te zeuren.
- Robertdj
Probleem is, sinds kort neem ik al m'n rondjes op. Maar ik zeg/doe bijna ieder rondje wel iets extreem doms wat publiceren onmogelijk maakt. Ik ken Erik niet echt goed, of eigenlijk helemaal niet, maar ik denk dat er ergens een sarcastische toon verstopt zat in zijn post.
Overigens, Erik, was jij degene waarbij ik bijna perongeluk voordrong aan het begin van de Pacecar sessies? Zo ja, excuses, was niet de bedoeling.
Overigens, Erik, was jij degene waarbij ik bijna perongeluk voordrong aan het begin van de Pacecar sessies? Zo ja, excuses, was niet de bedoeling.
-
Nog een laatste update (alle foto's eindelijk online)
http://picasaweb.google.com/Dennisnoten ... eife121110#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/Dennisnoten ... eife121110#" onclick="window.open(this.href);return false;