Gelukkig niet nee. Alleen zou ik in eerste instantie in april al een scan krijgen, alleen dat was mis gegaan met plannen oid.Xave30 schreef:Ah, gelukkig hoef je niet heel lang te wachten. Het zijn natuurlijk geen prettige omstandigheden....
Ziek ..... Nieuw leven!
- Riceaux
Re: Ziek.........................
- Ben_968CS
Heel veel sterkte Riceaux, laat je niet klein krijgen! 

- Riceaux
Dankje Ben! Ik ben op het moment samen met m'n tante bezig met het vormen van een bedrijfsplan. Volgend jaar als het goed is starten met het bedrijf. Ik laat me niet zomaar tegenhouden.Ben_968CS schreef:Heel veel sterkte Riceaux, laat je niet klein krijgen!

-
Jeetje, ik zie dit topic nu pas.. Maar heftig dit zeg! Hoop dat de scan laat zien dat het niks ernstigs is
Erg inspirerend ook dat je altijd positief blijft
Erg inspirerend ook dat je altijd positief blijft

- RVV
Sterkte Rico 

- Jelmer850i
Sterkte!
- Riceaux
Nou maar weer even een update na een enerverende dag, die anders liep dan gepland.
Ik zou vandaag sowieso al naar het ziekenhuis moeten voor een MRI-scan. Echter heb ik tussen half 2 en half 3 ongeveer 6-7 moment van afwezigheid gehad. Zogenaamde absences. Na aanleiding daarvan contact gehad met de huisarts en die heeft overlegt met de neuroloog en neurochirurg. De neuroloog was er echter niet van op de hoogte dat ik geen medicijnen meer gebruikte. Zij gaf het advies om dan even een pilletje extra te nemen, maar dat ging dus niet op. De huisarts heeft toen een ambulance voor me geregeld. Ambulance broeder heeft toen eerst even een infuusje aangelegd zodat hij direct medicatie in kon spuiten voor het geval ik wel een grote epileptische aanval zou krijgen. Met de ambulance richting ziekenhuis en daar via verschillende afdelingen (communicatie foutjes) uiteindelijk naar de centrale spoedopvang. Hier de standaard testjes ondergaan en uiteindelijk kwam de dienstdoende neurologe langs. Vanwege de grote hoeveel absence's vandaag (totaal stuk of 30 over de hele dag) heeft ze mij weer medicatie voorgeschreven. Vanavond direct begonnen met het slikken van dat spul maar het duurt een paar dagen voordat het z'n maximale effectiviteit heeft bereikt. Daarna nog een uur moeten wachten op de MRI en uiteindelijk weer naar huis. Nu wachten tot 11 juni voor de uitslag van de MRI-scan. En maar hopen dat er in de tussentijd niks geks gebeurd.
Het mag nu wel een keer afgelopen zijn met die ongein. De ziekenhuis bezoekjes zijn het ergste nog niet. Het aldoor je normale leven moeten onderbreken en weer oppakken wel. Ik houd in ieder geval hoop dat het ooit nog wel weer eens goed komt.
Ik zou vandaag sowieso al naar het ziekenhuis moeten voor een MRI-scan. Echter heb ik tussen half 2 en half 3 ongeveer 6-7 moment van afwezigheid gehad. Zogenaamde absences. Na aanleiding daarvan contact gehad met de huisarts en die heeft overlegt met de neuroloog en neurochirurg. De neuroloog was er echter niet van op de hoogte dat ik geen medicijnen meer gebruikte. Zij gaf het advies om dan even een pilletje extra te nemen, maar dat ging dus niet op. De huisarts heeft toen een ambulance voor me geregeld. Ambulance broeder heeft toen eerst even een infuusje aangelegd zodat hij direct medicatie in kon spuiten voor het geval ik wel een grote epileptische aanval zou krijgen. Met de ambulance richting ziekenhuis en daar via verschillende afdelingen (communicatie foutjes) uiteindelijk naar de centrale spoedopvang. Hier de standaard testjes ondergaan en uiteindelijk kwam de dienstdoende neurologe langs. Vanwege de grote hoeveel absence's vandaag (totaal stuk of 30 over de hele dag) heeft ze mij weer medicatie voorgeschreven. Vanavond direct begonnen met het slikken van dat spul maar het duurt een paar dagen voordat het z'n maximale effectiviteit heeft bereikt. Daarna nog een uur moeten wachten op de MRI en uiteindelijk weer naar huis. Nu wachten tot 11 juni voor de uitslag van de MRI-scan. En maar hopen dat er in de tussentijd niks geks gebeurd.
Het mag nu wel een keer afgelopen zijn met die ongein. De ziekenhuis bezoekjes zijn het ergste nog niet. Het aldoor je normale leven moeten onderbreken en weer oppakken wel. Ik houd in ieder geval hoop dat het ooit nog wel weer eens goed komt.

- Luco
PFFFFFFFFFFF 30 is wel erg veel ja, denken ze nog steeds aan littekenweefsel?
Ik hoop voor je dat je er weer snel vanaf bent, dit is echt niet leuk.
Wel bewonderenswaardig dat je positief blijft.
Echt petje af daarvoor

Ik hoop voor je dat je er weer snel vanaf bent, dit is echt niet leuk.
Wel bewonderenswaardig dat je positief blijft.
Echt petje af daarvoor

-
- Auto: Renooit
Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb het idee dat ze bij mijn overburen wel vaak 'foutjes' maken. Bij mijn tante die terminaal ziek is zijn er ook een aantal fouten gemaaktRiceaux schreef:daar via verschillende afdelingen (communicatie foutjes)

Sterkte in ieder geval, maar dat wist je al

- Niels
- Auto: Prius+
Kloten man.... Ik hoop dat het snel weer wat positiever wordt.
- Riceaux
@Luco: Ja daar denken ze nog steeds aan. Temperatuur schijnt heel erg veel invloed te hebben op littekenweefsel. En dat zou ook wel corresponderen met mijn aanvalsgeschiedenis.
Ik heb ook wel zo m'n momenten dat ik het niet meer zie zitten en negatief wordt. Maar ik denk altijd maar zo, ik leef nog steeds en er zijn mensen die het slechter hebben.
@Daan: Deze fouten lagen niet zozeer aan het ziekenhuispersoneel maar aan de huisarts. De huisartsen praktijk waar ik bij zit is gewoon een ramp. Mijn huisarts was niet aanwezig. De vervangende huisarts die ik de vorige keer had was er ook niet. Dus had nu weer een andere huisarts die volledig niet op de hoogte was van mijn situatie.
Ik heb ook wel zo m'n momenten dat ik het niet meer zie zitten en negatief wordt. Maar ik denk altijd maar zo, ik leef nog steeds en er zijn mensen die het slechter hebben.
@Daan: Deze fouten lagen niet zozeer aan het ziekenhuispersoneel maar aan de huisarts. De huisartsen praktijk waar ik bij zit is gewoon een ramp. Mijn huisarts was niet aanwezig. De vervangende huisarts die ik de vorige keer had was er ook niet. Dus had nu weer een andere huisarts die volledig niet op de hoogte was van mijn situatie.
-
Houd moed Rico!
- Danny van Overbeek
Geweldig hoe positief je blijft, super.
Beteschap.
Gr,
Danny
Beteschap.
Gr,
Danny
-
- Auto: Renooit
Ah oké. Mooi klote dat ze zo met hun patiënten omgaan. Iemand met een gebroken sleutelbeen naar de kraam afdeling sturen oké. Maar zo'n geval en dan niet goed je werk doen...Riceaux schreef:@Daan: Deze fouten lagen niet zozeer aan het ziekenhuispersoneel maar aan de huisarts. De huisartsen praktijk waar ik bij zit is gewoon een ramp. Mijn huisarts was niet aanwezig. De vervangende huisarts die ik de vorige keer had was er ook niet. Dus had nu weer een andere huisarts die volledig niet op de hoogte was van mijn situatie.

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Nogmaals succes met de hele situatie! Ben blij dat ik je mee heb kunnen nemen over Zandvoort, toch wel het minste wat ik kon betekenen!
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Zelfde geld voor hier
, hoop voor je dat deze situatie snel over/onder controle is voor je.
Alex,

Alex,
-
Goede instelling!Riceaux schreef:Maar ik denk altijd maar zo, ik leef nog steeds en er zijn mensen die het slechter hebben.

- JP
Ik liet dit lezen aan mijn vriendin die al 16jaar werkt op de SEH (Spoedeisend eerste hulp) Maastricht en zij zegt dat plaatsvervangende doktoren GEEN dossiers kunnen inzien van een behandelend arts...dat is het net. Hoe raar en cru het nu klinkt.S-RS schreef:Ah oké. Mooi klote dat ze zo met hun patiënten omgaan. Iemand met een gebroken sleutelbeen naar de kraam afdeling sturen oké. Maar zo'n geval en dan niet goed je werk doen...Riceaux schreef:@Daan: Deze fouten lagen niet zozeer aan het ziekenhuispersoneel maar aan de huisarts. De huisartsen praktijk waar ik bij zit is gewoon een ramp. Mijn huisarts was niet aanwezig. De vervangende huisarts die ik de vorige keer had was er ook niet. Dus had nu weer een andere huisarts die volledig niet op de hoogte was van mijn situatie.
Sterkte iig !!!!!!
- Riceaux
Vreemd, de neuroloog die op de spoedeisende hulp mij hielp had mijn volledige dossier doorgenomen, terwijl het niet m'n behandelend neuroloog was.Ik liet dit leden aan mijn vriendin die al 16jaar werkt op een SEH (Spoedeisend eerste hulp) en zij zegt dat plaatsvervangende doktoren GEEN kunnen dossiers inzien van een behandelend arts...dat is het net. Hoe raar en cru het nu klinkt.
Sterkte iig !!!!!!
ThanksGoede instelling!

@Kees en Alex; Jullie hebben misschien het idee dat jullie maar iets kleins hebben gedaan, maar voor mij doet het heel veel dat soort dingen.

Net als dat Robin even honderden km's extra ging rijden om mij een paar uurtjes plezier te gunnen @ CPZ
- Robin Hartog
En voor ons is het een kleine moeite. Zou iig nooit twijfelen voor zoiets; maar dat weet je.Riceaux schreef:Net als dat Robin even honderden km's extra ging rijden om mij een paar uurtjes plezier te gunnen @ CPZ

We hopen maar op een goede uitslag van de MRI-scan, dude. Heb vertrouwen dat alles goed komt!

- GTRene
30 op een dag? dat klinkt niet goed....
guinness book of records al gebeld?
nah, maar hopen dat het licht aanblijft broekie...
trouwens het nieuws gelezen over het rijbewijs gedoe dat ze dat willen verbeteren voor mensen als jij na inname?
sterkte in elk geval.
guinness book of records al gebeld?

trouwens het nieuws gelezen over het rijbewijs gedoe dat ze dat willen verbeteren voor mensen als jij na inname?
sterkte in elk geval.
- michaelvg
Veel sterkte vind het echt knap dat je zo positief blijft! nu maar hopen dat het snel afgelopen is en dat je weer lekker je eigen leventje kan op pakken! 

- Riceaux
Ik moet zeggen dat dat rijbewijs me op het moment niet zoveel boeit. Eerst maar eens me weer helemaal goed voelen. Rijbewijs komt daarna wel weer. Maar m'n rijbewijs is officieel niet ingenomen. Heb alleen het advies gekregen om niet te rijden en zolang ik me niet 100% voel stap ik ook niet achter het stuur. Dat ik mezelf te pletter rijdt, ok eigen keuze, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ik anderen meesleep in mijn fouten.GTRene schreef:30 op een dag? dat klinkt niet goed....
guinness book of records al gebeld?![]()
sterkte in elk geval.
- Riceaux
Re: Ziek.........................Goed en slecht nieuws.....
Goed nieuws en slecht nieuws.
Maar beginnen met het slechte nieuws. Vannacht weer een zware aanval gehad. Uit bed gevallen en een dikke wond bij m'n oog. Huisarts is er vannacht bij geweest en heeft de wond dicht geplakt. Voelt alsnog niet prettig aan nu, plus weer gigantische spierpijn. Oftewel de medicatie slaat nog niet goed genoeg aan. In overleg met de huisarts de dosis nu verhoogd met een halve pil per keer. Bleek dat ik nu nog maar op de minimale dosis zat van dit medicijn, dus dat we nog redelijk wat omhoog kunnen daarmee.
Dan het goede nieuws. De huisarts heeft contact gehad met het ziekenhuis over de MRI-scan die ik vorige week dinsdag heb gehad. De scan was nog precies hetzelfde als die in oktober. Oftewel het tumorweefsel is niet gegroeid. Dit is voor mij een hele opluchting aangezien ik hier toch wel een beetje bang voor was. Het is nu dus ook bijna zeker dat de epileptische aanvallen worden veroorzaakt door littekenweefsel. Dat moet ik nog wel definitief horen van de neurochirurg. Maar ik ben op het moment weer blij genoeg.
Maar beginnen met het slechte nieuws. Vannacht weer een zware aanval gehad. Uit bed gevallen en een dikke wond bij m'n oog. Huisarts is er vannacht bij geweest en heeft de wond dicht geplakt. Voelt alsnog niet prettig aan nu, plus weer gigantische spierpijn. Oftewel de medicatie slaat nog niet goed genoeg aan. In overleg met de huisarts de dosis nu verhoogd met een halve pil per keer. Bleek dat ik nu nog maar op de minimale dosis zat van dit medicijn, dus dat we nog redelijk wat omhoog kunnen daarmee.
Dan het goede nieuws. De huisarts heeft contact gehad met het ziekenhuis over de MRI-scan die ik vorige week dinsdag heb gehad. De scan was nog precies hetzelfde als die in oktober. Oftewel het tumorweefsel is niet gegroeid. Dit is voor mij een hele opluchting aangezien ik hier toch wel een beetje bang voor was. Het is nu dus ook bijna zeker dat de epileptische aanvallen worden veroorzaakt door littekenweefsel. Dat moet ik nog wel definitief horen van de neurochirurg. Maar ik ben op het moment weer blij genoeg.

- @iko
Re: Ziek.........................Goed en slecht nieuws....
Dat laatste is mooi nieuws! Nu hopen dat je medicatie spoedig onder controle is.