Een Mac Pro....................kan je nagaan, ik wist de naam niet eens..................Shakes schreef:Een Apple PC?

Een Mac Pro....................kan je nagaan, ik wist de naam niet eens..................Shakes schreef:Een Apple PC?
LOLromo schreef:Een Mac Pro....................kan je nagaan, ik wist de naam niet eens..................Shakes schreef:Een Apple PC?
Moet je een Mac kopen, die leveren wel genoeg powerHielke schreef:
Blijkt dat slechts weinig PC's zoveel power over de USB kunnen leveren.
Apple store? Dat is het hoofdkwartier van Apple Europa Joost. Die kartbaan is als cover up één grote misleiding. Steve loopt er in en uit. Karten kan ie inmiddels nog steeds niet.Joost Hermens schreef:Afgelopen weekend bij de Apple Store in het noorden geweest.
Beetje dure lader dan. Ik hou het maar bij de bijgeleverde 220 volt aansluiting. Over bijleveringen gesproken. Tasje, doekje om het scherm schoon te maken, koptelefoon, het zit er allemaal niet bij. Maakt me allemaal niks uit. Ding is hartstikke leuk.Tom schreef:Moet je een Mac kopen, die leveren wel genoeg powerHielke schreef:
Blijkt dat slechts weinig PC's zoveel power over de USB kunnen leveren.
Hielke schreef:Apple store? Dat is het hoofdkwartier van Apple Europa Joost. Die kartbaan is als cover up één grote misleiding. Steve loopt er in en uit. Karten kan ie inmiddels nog steeds niet.Joost Hermens schreef:Afgelopen weekend bij de Apple Store in het noorden geweest.
Apple Stores, BMW-dealers, da's allemaal hetzelfde. 't Is allebei geld verdienen over de rug van totaal merkenblinde fanboys.Hielke schreef:Bukken in de Apple winkel? Toe nou man, ik sta niet bij een auto dealer![]()
En desnoods kan je er ook nog Microsoft Office for Mac op zettenAndre schreef:Word--->Pages
Excel-->Numbers
Kan zelfs ook nog op een ipad. Hoe kan het.
Ja een toetsenbord dat je vast kan klikken aan je iPad met een scharnierpunt waardoor je het niet los hoeft te koppelen van je iPad als je je bescherm etui van je iPad dicht doet.Richardt. schreef:En kan er dan ook nog een extern toetsenbord aan?
Dan is het nog wel het overwegen waard misschien 8)
Hmm, klinkt als een MacbookRutgerK schreef:Ja een toetsenbord dat je vast kan klikken aan je iPad met een scharnierpunt waardoor je het niet los hoeft te koppelen van je iPad als je je bescherm etui van je iPad dicht doet.Richardt. schreef:En kan er dan ook nog een extern toetsenbord aan?
Dan is het nog wel het overwegen waard misschien 8)