En die eerste eigenaar ben ik dus...
Heel erg geestig om te zien dat dit draadje ooit begonnen is om deze auto...
Dit was de auto bij aflevering in 2003:
Ik was in die tijd op zoek naar een tweedehands M5, tot ik deze zag. stond nieuw in de showroom bij bmw amsterdam. Ik stond aan de grond genageld: dit was voor mij de ultieme m5...kleur/leer/hout/debadged echt de limo/schaapskleren/gentleman racer. Was eigenlijk tweemaal boven budget, maar ja ik kon niet meer anders...
En hier nog wat plaatjes:
http://gerwin.smugmug.com/gallery/55432 ... 5164_xtAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar mijn collega/maatje Philip en ik altijd dezelfde auto rijden hebben we er nog een exact identieke bij besteld (eens kijken of ik nog een plaatje heb waar ze samen op staan).
Ik heb de auto in april 2005 ingeruild op een nieuwe e60 m5 (een van de eerste batch in nl) bij Van Poelgeest in Amstelveen. Totdat Ben 'm dus kocht heeft ie daar gestaan. Auto is in prima staat, koppeling heeft Ben nog vervangen. Ik ga 'm weer even helemaal technisch en cosmetisch 100% maken, allemaal kleine dingetjes, even de velgen nieuw behandelen/spuiten, krasjes in lak, beschadigingetje deurpaneel.
Het was toen m'n eerste m5, sterker nog m'n eerste bmw.... Heel erg veel plezier met die auto gehad en nu die terug is gaat ie niet meer weg. Toen ik weer instapte kreeg ik weer hetzelfde gevoel als toen....
cheers en dank ben voor de goede zorgen de afgelopen jaren..
Gerwin