Een bijzonder exclusieve auto op dit forum.Roy schreef:Ha, nu is er weer maar 1 Golf
En idd, een goede carwash is wel belangrijk na al die vliegen in de polder en de Afsluitdijk en zo.
Een bijzonder exclusieve auto op dit forum.Roy schreef:Ha, nu is er weer maar 1 Golf
word zeker gezellig, we kunnen idd wel ff pre-meeten bij gelings zondag, we belle!Roman S. schreef:Kan zondag nog wel eens gezellig worden![]()
Zaterdag Grunner poetsers pre-meet ergens @ wasstraat? :banaan:
Geen washokkenKeizer schreef:Ook washokken of alleen een wasstraat?
Roman S. schreef:Een echte poetser gaat niet door de wasstraat he![]()
Ben zelf zaterdag sowieso wel bij gelings te vinden denk ik. En met die 4wd + eletronica moet 't wel goedkomen!
Jawel Niels, ze hebben net een verbouwing achter de rug. Ze zijn nu ook op zondag open. Ik haal altijd mijn auto's er door heen en ben dik tevreden. Zitten 100 meter bij ons vandaan.Niels schreef:Keizer schreef:Ook washokken of alleen een wasstraat?
Geen washokken
Jep, maar je verwacht toch niet dat ik ga lopenArjandeV schreef:Hey Keizer! Moest je weer naar de cofeeshop? ik haat het zo als mensen daar in de bocht parkeren(bij station noord...)
![]()
Haha grapjas, die Opel is een 5-deurs, dat zou dus makkelijk passen. Maar speciaal om jullie te pesten neem ik alleen mijn eigen blondine meeSnipe schreef:Geen idee. Op DF is het wel exclusiever dan een BMW. Aan de andere kant: in de BMW kun je die andere twee ook meenemen.
Wees nou verstandig. Als je er een paar in reserve meebrengt is er minder kans dat je de jouwe kwijt raakt aan een Adonis als ik.Maximus schreef:Haha grapjas, die Opel is een 5-deurs, dat zou dus makkelijk passen. Maar speciaal om jullie te pesten neem ik alleen mijn eigen blondine meeSnipe schreef:Geen idee. Op DF is het wel exclusiever dan een BMW. Aan de andere kant: in de BMW kun je die andere twee ook meenemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten