Dus Ivo, je hebt een PB met mijn bankrekeningnummer.

allen schreef:Stelletje zeursmurfen...
Elmar schreef:Ja, wie gaat eigenlijk mijn auto ontdoen van al dat stof uit het scheivlak?
Als ik naar trackdays ga heb ik de PB altijd in de auto Luco, dus als je hem wilt lenen is dat oke.luco hornsveld schreef:Over die performancebox grafieken, wel leuk om te zien.
Volgende keer even kijken Cor of ik de juiste aansluiting in de vijf heb zitten voor de performancebox, wil ook wel eens zon grafiekje bekijken van de vijf.
Dan zou die bij jouw helemaal niks moeten doen, heb je nog ingehaald in de audi SCor Dame schreef:Als ik naar trackdays ga heb ik de PB altijd in de auto Luco, dus als je hem wilt lenen is dat oke.luco hornsveld schreef:Over die performancebox grafieken, wel leuk om te zien.
Volgende keer even kijken Cor of ik de juiste aansluiting in de vijf heb zitten voor de performancebox, wil ook wel eens zon grafiekje bekijken van de vijf.
Ik weet alleen niet of dat tie ook langzame hokken registreerd:
![]()
Gr.
Cor
luco hornsveld schreef:Ow ging die niet kapot![]()
Geen idee. Reed niet eens echt op 'race-pace'. maar bij 2e bocht insturen Audi gleed hij over z'n voorwielen. Misschien beetje olie, vloeistof of grind?Hans GP1630 schreef:@tristan, hoe kwam het nou dat je rechtuit gleed? Was het bovenin de audi S? Ik heb er weinig last van gehad.. of was dat het eindsierstukje van Ivo zijn uitlaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten