Ook welkom................Berichten: 1

Ook welkom................Berichten: 1
Jouw activiteitThommy schreef:Ook welkom................Berichten: 1
Rebel76 schreef:Jouw activiteitThommy schreef:Ook welkom................Berichten: 1
Thommy, zo als je boven kunt zien ben al langer op dit forum en heb ook al een paar keer gepost, echter zijn m'n posts verdwenen...
DankjeThommy schreef:nogmaals welkom
De poster bedoelde een foto van de binnenkant slimmerde30327i schreef:Er zit geen interieur meer in, alleen een kooi met 2 stoelen en het dashboard
Stond in de ad, die nu hier geplaatst is. Waarschijnlijk omdat dit zijn enige post was op het forum.Ruben schreef:Waar zie jij 10k staan?Steven Nauta schreef:10k voor een niet-M3, wat een geld zeg!
Interieur foto's?
Precies, een mooi opgebouwd interieur zou een hoop goed maken en de vraagprijs (wellicht gedeeltelijk) rechtvaardigen.Macboy schreef:De poster bedoelde een foto van de binnenkant slimmerde30327i schreef:Er zit geen interieur meer in, alleen een kooi met 2 stoelen en het dashboard
Precies, een mooi opgebouwd interieur zou een hoop goed maken en de vraagprijs (wellicht gedeeltelijk) rechtvaardigen.[/quote]Macboy schreef:De poster bedoelde een foto van de binnenkant slimmerde30327i schreef:Er zit geen interieur meer in, alleen een kooi met 2 stoelen en het dashboard
voor mijn niet-m3 zou je nog meer mee moeten brengenSteven Nauta schreef:10k voor een niet-M3, wat een geld zeg!
Interieur foto's?
Merk: Rolls Royce
Type: Phantom
95SZRF
Bj: 2006
Km: 119.000
Kleur: Zwart
Gewicht: 2520kg
Brandstof: Benzine
Apk: Nieuw bij aflevering
Prijs: 189.500 euro incl BTW. Full options
Lijkt me niet duur voor een hoop DF!
das wel heel goedkoop, of het moet een duitse ofzo zijn dus er komt nog bpm e.d. bij ? ik zie namelijk geen APK datum oid.Ruben schreef:Das wel een enorm koopje. Zou er iets mis mee zijn, behalve de kleur?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten