Ik zie banden voorbij komen en remmen en motor en bak, maar dat is het allemaal niet; gewoon de hele auto is na 20.000km Nordschleife op snelheid klaar voor de schroothoop.
Als voorbeeldje een hele snelle auto uit het DSC die al een paar seizoenen mee gaat en daar komen gewoon spontaan deuken in het dak omdat die auto moe gestreden is en eigenlijk gewoon op is. Zelf ook meegemaakt met mijn 75 dat je op slicks een Mickey Mouse baantje rond gaat en de koplampen spontaan kapot springen vanwege het flexen van de carrosserie (insert 102 standaard Alfa grappen

BMW wil die auto's gewoon helemaal niet meer zien; die hebben na 20.000km hun werk gedaan tegen hopelijk relatief beheersbare kosten, taak zit erop dus weg ermee.
Lekker makkelijk om te lopen fappen op zo'n ding omdat het een M5 is, maar voor een merk als BMW is dat gewoon een zakelijk iets waarvan er tig per dag van de lopende band af rollen en die gaan na bewezen diensten echt wel zonder tranen de shredder in. Verkopen of weggeven aan een verzamelaar die hem na een tijdje toch doorverkoopt waarna een of andere Amerikaan zich er dubbel mee rijdt, daar trek je als bedrijf volle zalen mee; ik denk dat een of andere manager of directeur van BMW nog persoonlijk naast de shredder staat om er zeker van te zijn dat er echt niks anders dan oud ijzer meer uit komt aan de andere kant......