Geniaal!Walter schreef:
Grappige plaatjes en filmpjes
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
-
Metchu
hahahahahahahaa
- Erik K.
Politie deelt klappen uit:
-
Tom
Kutgastje loopt ze uit te dagen. Politie mept. En terecht.
- Tim Schuurman
Inderdaad, hij kan het krijgen zoals hij wil toch? En die kanslozen er om heen met dat commentaar net zo...
- Erik K.
Ik vind het niet terrecht dat de agent begint te meppen. Ze zouden er boven moeten staan en het verbaal op moeten kunnen lossen.
En anders in de boeien slaan en afvoeren naar bureau en 24 in de cel ofzo.
En anders in de boeien slaan en afvoeren naar bureau en 24 in de cel ofzo.
- Tim Schuurman
Verbaal oplossen had wel gemoeten eigenlijk, al had ik me ook niet kunnen inhouden denk ik. Gelijk de reden dat ik zoiets uit de weg zal gaan en niet bij de politie moet.
-
Tom
Of ze het verbaal moeten oplossen, tja, eigenlijk wel, maar misschien beter van niet.
Van die pisvlekken doen het erom, hij loopt er niet voor niks met een camera heen met het idee om zoiets op internet te zetten (vast niet om thuis op zijn pctje terug te zien). Waarschijnlijk om de ruige bink uit te hangen want "die kutagenten durven toch niks". Mooi dat ie de verkeerde tegenkwam.
Als al die agenten erop zouden meppen zou het snel genoeg afgelopen zijn met dit soort figuren.
Ben alleen bang dat als het een buitenlands/getinte jongen was ze het niet zouden durven.
Van die pisvlekken doen het erom, hij loopt er niet voor niks met een camera heen met het idee om zoiets op internet te zetten (vast niet om thuis op zijn pctje terug te zien). Waarschijnlijk om de ruige bink uit te hangen want "die kutagenten durven toch niks". Mooi dat ie de verkeerde tegenkwam.
Als al die agenten erop zouden meppen zou het snel genoeg afgelopen zijn met dit soort figuren.
Ben alleen bang dat als het een buitenlands/getinte jongen was ze het niet zouden durven.
- Erik K.
De jongen in dit filmpje is natuurlijk 'op zoek'
Maar als de agent in kwestie ook zo makkelijk heftig reageert bij een flinke rel weet ik niet of het alleen bij meppen blijft.
Voor hetzelfde geld is hij ook erg makkelijk zijn gereedschap, bedoel niet tussen zijn benen
Maar als de agent in kwestie ook zo makkelijk heftig reageert bij een flinke rel weet ik niet of het alleen bij meppen blijft.
Voor hetzelfde geld is hij ook erg makkelijk zijn gereedschap, bedoel niet tussen zijn benen
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL, dit is in Leeuwarden Centrum(m'n geboortestad...) 'n jaar terug of langer(oud bekend filmpje)en diezelfde cops durven niet op te treden tegen de herrieschoppende Antiliaanse/Marokkaanse/Oosteuropese drugsdealers die daar dag en nacht stonden kloterig te doen/te dealen en agressief te doen(ECHT 'n PROBLEEM daar toen), en ja deze gast ruit wel 'n beetje op, maar die cops laten zich echt gaan, angsthazen als 't er op aan komt.Tom schreef:Kutgastje loopt ze uit te dagen. Politie mept. En terecht.
Dus -1 voor de cops.
0 voor de gast.
-
Tom
Ja dat was wel te denken....
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Die gast gedraagt zich als een debiel, true. Maar het laat wel heel goed zien hoe gemakkelijk deze agenten zich laten verleiden om een klap uit te delen. In deze functie moet je zo'n gastje gewoon keihard uitlachen, hij slaat toch niet, want hij weet dan ook dat hij fout is. Nu heeft hij niks strafbaars gedaan.
En als het verhaal van Robin klopt is het dubbel triest.
En als het verhaal van Robin klopt is het dubbel triest.
- Joost H.
nom nom nom [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2Th199yS ... annel_page[/youtube]
- Joost H.
beetje kietelen [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WoPEx9Kz ... annel_page[/youtube]
- Youp
Wat een beestje 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Haha ja die beste man woont hier bij mij in de buurt. Best prima kerel verder, beetje fatsoenlijk optreden vind ik niet verkeerd moet ik zeggen, anders leer je er nooit vanErik K. schreef:Politie deelt klappen uit:
-
Xave30
Tom schreef:
Tom.......................
- Hans
Steven Nauta schreef:Haha ja die beste man woont hier bij mij in de buurt. Best prima kerel verder, beetje fatsoenlijk optreden vind ik niet verkeerd moet ik zeggen, anders leer je er nooit vanErik K. schreef:Politie deelt klappen uit:
Alleen jammer dat ie dus niet op durft te treden tegen de herrieschoppende Antiliaanse/Marokkaanse/Oosteuropese drugsdealers.
-
Shakes
Sorry hoor maar als "aap in uniform" al een reden is om iemand te slaan ben je niets beter dan de gasten die je dient op te pakken.
Iets met voorbeeldfunctie ofzo.
N.
Iets met voorbeeldfunctie ofzo.
N.
- frank de jonge
Ja dat klopt wel wat Nan zegt ^^
-
HSR
dat is geen klap, dat is hooguit een oorvijg.
- Youp
hugo schreef:dat is geen klap, dat is hooguit een oorvijg.
In een wereld waar je als ouder geen corrigerende tik meer mag uitdelen omdat dat kindermishandeling is, is deze oorvijg een waarschijnlijk een poging tot doodslag.
- Max V
Met voorbedachte rade, waarschijnlijk een terrorist
- Arthur
- Auto: Nr.51
Is al een oude.