
Alpha N Performance doet alvast een voorzet...
http://www.bimmertoday.de/2016/10/25/al ... mw-m2-gts/" onclick="window.open(this.href);return false;
JP schreef:tetten
Hier hetzelfde. Het is maar wat je wilt. Alleen snelheid etc zonder rijbeleving is ook niet alles. En dat bedoel ik in z'n algemeen.ErikS schreef:E36 M3........ Die verkies ik toch boven een 1M / 2M etc.......
Tenminste, totdat je er mee gaat rijden waarschijnlijk.......
En daarom noem ik ook klassieke BMW's hierboven. Het is niet zozeer 'wij', want bij 'wij' hoor ik ook:)ErikS schreef:En dat is ook het grote verschil.
Jij ziet de E46/1M/2M als daily, en zeit gezegend.
Wij zien het als eventueel of toekomstig naast de daily, en dan mag het wat meer harken in de beleving zijn.
Je hebt ook een 535i gehad een tijdje? Zou je zo'n trip niet liever in een funfer, met ook aardig wat vermogen, doen dan met een sportief stuiterende M2?Robin schreef:Ik wil alles wel: DTM M3 E30 met 350pk, een 3.0CSL, een M1 (Procar), de 507 van Elvis, een 2002Turbo/320Turbo, E28 M5/E34M5, E46 M3CSL etc.
Aangezien ik 'n E46 M3 en 'n 1M al gehad heb en die 2 auto's als ongeveer fijnste karren die ik ooit had, beschouw, kan ik 't wel begrijpen. Rijbeleving in M2 bij 130 op de cc is 'niet alles'. In 'n 1M stappen maakt meer los inderdaad. Maar dat zal niet veel uitmaken in bovengenoemde oudere Ms om in 't dagelijks verkeer mee te sukkelen. Dan liever de modernere. En ik was altijd van 't knallen met 'n //M want daarom is 't een //M. Compromis. Ga je knallen in 'n M2 denk je niet meer aan (any) M3s:)
Als ik vandaag naar Brussel moest, koos ik 100% M2. Alhoewel liever en gelukkig niet met al die files, wegomleggingen en nieuwe wegconstructies...
Evo Magazine's annual Car of the Year issues just dropped, and I bought it on Zinio as quickly as possible to see how a few cars did (own an M2, have a Focus RS on order), and i was pretty shocked that the M2 finished dead last (12 out of 12). The M4 GTS on the other had did well, and even garnered two 1st place votes over the expected winner, the 911 R.
Final results:
1 Porsche 911 R
2 Volkswagen Golf GTI Clubsport S
3 McLaren 570S
4 Honda NSX & Audi R8 V10 Plus (tie)
6 BMW M4 GTS & Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (tie)
8 Lamborghini Huracan LP580-2
9 Aston Martin Vantage GT8
10 Ford Focus RS
11 Mercedes-AMG C63 S Coupe
12 BMW M2
Interestingly their website rates the M2 at 5/5 stars while the Lamborghini, Alfa, NSX, and C63 got 4.5/5 stars.
But these cars are so good that it depends on the individual anyway. The only one that really surprises me is the Focus, given its poor showing in this year's CAR and Top Gear COTY events.
Gebruikers op dit forum: WJ en 8 gasten