http://nodisinfo.com/absolute-proof-wre ... asia-hoax/
Wat de media loopt te verkondigen omtrent het slechte weer ter plekke (wat het zoeken en bergen ernstig bemoeilijkt), schijnt ook niets van waar te zijn.
Anders verwoord; propaganda.350 Z schreef:Nieuws word o.a. bepaald door de regering en zij geven hier natuurlijk geen ruchtbaarheid aan.
Laat ik het zo zeggen>Bram schreef:Wat maakt de 'grote' dan niet meer zo vrij volgens jou?
denk dat je daar wel een beetje naïef bentBram schreef:Ik denk, maar dat zal dan wel als naïef uitgelegd worden, dat wij hier in Nederland in vergelijk met een heel groot aantal landen, aardig gezegend zijn met onze pers. Die kunnen namelijk in vrijheid en zonder controle hun werk uitvoeren en er bericht van doen.
Mja. Zolang Nederland op plaats twee staat van de press freedom index heb ik het geloof dat wij een vrije pers hebben die niet gecontroleerd en beïnvloed wordt door onze overheid. Maar goed, ik draag dan ook geen aluhoedje.GTRene schreef:Laat ik het zo zeggen>Bram schreef:Wat maakt de 'grote' dan niet meer zo vrij volgens jou?
denk dat je daar wel een beetje naïef bentBram schreef:Ik denk, maar dat zal dan wel als naïef uitgelegd worden, dat wij hier in Nederland in vergelijk met een heel groot aantal landen, aardig gezegend zijn met onze pers. Die kunnen namelijk in vrijheid en zonder controle hun werk uitvoeren en er bericht van doen.
maar jij mag dat geloven
GTRene schreef:bovendien doel ik niet alleen op de staat, maar wat denk je van machtige partijen/bedrijven die bv kranten wat in de hand hebben.
Bram schreef:Die lijst wordt samengesteld door reporters without borders, een non-profit, non-gouvernementele organisatie. Geen overheid die zich daarmee bemoeit dus.
Maar goed, je kan natuurlijk alles verdacht vinden en bij voorbaat niet vertrouwen, daar ben je gelukkig ook vrij in in dit land