Maken we er meteen een DF meeting met popcorn en cola van ergens (ver genoeg) achter de vangrail daar.

Helemaal mee eens...stefan740 schreef:Relax man. Buiten het feit dat jullie zeggen bijna hetzelfde zijn de regels gewoon niet zwart wit en zullen er altijd verschillende interpretaties van zijn.
Ik doe het niet vaak maar je kan best iemand achter je even een bocht achter je laten wachten. Het is geen race. Ik hanteer een beetje dezelfde regel als voor inhalen op een drukke snelweg. Moet iemand remmen voor je niet inhalen, als hij gewoon kan liften dan kan het nog.
+1daNpy schreef:Dat er mensen nog reageren op een 'kenner' die 2 keer per jaar bij de Ring komt
Dat geldt voor zo'n beetje elke meter asfalt van een circuitJoop schreef:Bijv. het stukje tussen de Karussel en Brünnchen is zo'n stukje waar je vol op snelheid de bochten door kan, maar niet echt graag van je lijn af wil als je eenmaal op snelheid bent. En zo zijn er nog wel wat stukken.
Het is ook geen trackday maar Touristenfahrten = openbare weg. Op een trackday doe je maar lekker wat je niet laten kan maar tijdens touristenfahrten dat soort fratsen uithalen vind ik niet kunnen. Het is tijdens Touristenfahrten geven en nemen en geen ikke ikke spelletje.Het blijft een trackday en geen race, sterker nog het wordt nog steeds beschouwd als openbare weg moet je je gewoon aanpassen zoals normaal gesproken op de normale weg (met dit keer een 'beetje' meer snelheid) ook kan.
Dat ben ik daarom ook helemaal met je eens.Het lijkt alleen wel dat sommige mensen een complete waas voor hun ogen hebben als ze eenmaal op de Ring rijden om desnoods ook nog dat ronderecord te verbreken. Dat doe je dus maar lekker op een ander moment. Is het druk dan heb je pech gehad, of had je maar een ander tijdstip moeten uitzoeken.
Bedoel je mij? Nee ik ben geen prof vergelijkbaar met Sabine (hier op DF bijna niemand), maar ik ken de Ring echt wel beter dan je denkt. Ik durf zelfs te stellen dat ik de Ring bijna net zo goed ken als m'n dagelijkse route naar werk.daNpy schreef:Dat er mensen nog reageren op een 'kenner' die 2 keer per jaar bij de Ring komt
Ben je werkeloos....? sorry inkoppertjeKW schreef: Bedoel je mij? Nee ik ben geen prof vergelijkbaar met Sabine (hier op DF bijna niemand), maar ik ken de Ring echt wel beter dan je denkt. Ik durf zelfs te stellen dat ik de Ring bijna net zo goed ken als m'n dagelijkse route naar werk.
Bijna niemand? Wie dan wel op DF? Dan moet er toch wel iemand zijn? Anders zou jij niet bijna schrijvendaNpy schreef:Dat er mensen nog reageren op een 'kenner' die 2 keer per jaar bij de Ring komt :blabla
Bedoel je mij? Nee ik ben geen prof vergelijkbaar met Sabine (hier op DF bijna niemand), maar ik ken de Ring echt wel beter dan je denkt. Ik durf zelfs te stellen dat ik de Ring bijna net zo goed ken als m'n dagelijkse route naar werk.
Ik heb bijna elke dag sexKW schreef: Bedoel je mij? Nee ik ben geen prof vergelijkbaar met Sabine (hier op DF bijna niemand), maar ik ken de Ring echt wel beter dan je denkt. Ik durf zelfs te stellen dat ik de Ring bijna net zo goed ken als m'n dagelijkse route naar werk.
Ja natuurlijk zijn er wel een aantal, maar relatief aan het totaal aantal DF-leden zijn dat er niet veel. Daarom "bijna"Mathieu schreef:Bijna niemand? Wie dan wel op DF? Dan moet er toch wel iemand zijn? Anders zou jij niet bijna schrijven
Nou, als Dick zijn eerste rondje nog moet gaan doen en nu op basis van de filmpjes al bang is dat 'ie gelanceerd wordt omdat 'ie rechts houdt.... Ik zou maar thuisblijven!JP schreef:Misschien kun je DickH nog ff antwoorden, kan hij misschien binnenkort ook eens zijn eerste rondje doen (als het rustig is....)
bekend plekjePeter-Paul Haars schreef:Filmpje zonder happy ending.
ja je moet daar sowieso laat insturen, maar je moet de apex links wel aantikken anders kom je op snelheid rechts asfalt te kort...Knot schreef:Zonde....
Iets verder naar buiten rijden is toch ook een optie?
Een passagier die een ronde van 15 minuten snel genoeg vindt om te kotsen.FrankS schreef:Nog mensen met leuke / spannende Nurburgring verhalen en anekdotes?Is altijd leuk om te lezen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten