Als we niet willen dat moskee's het gebed via zo'n megafoon speaker naar de buitenwereld tetteren, moet je gewoon de wet aanpassen. Doe je dat niet, dan krijg je dus dit advies. En objectief bezien is dat volgens mij niet zo heel raar.
Ik denk trouwens dat je de wet op dit specifieke punt niet aangepast krijgt als het alleen voor moskee's geldt, maar dat terzijde.
Nederland gaat naar de haaien
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Knot
Re: Nederland gaat naar de haaien
Dan moeten ze enkel oordelen over de grondwettelijke vrijheid van Nederlandse godsdienst, rest aan banden leggen… hoeveel christelijke kerken staan er in “die” landen in verhouding? 
Lekker links stemmen en meelallen met die speakers aan de gevel, komt geen hup Holland hup uit mensen….
Lekker links stemmen en meelallen met die speakers aan de gevel, komt geen hup Holland hup uit mensen….
-
Crookie
- Auto: Dikke Bmw
Kan mij nog iets heugen over een digitale identiteit waar unaniem ‘nee’ over werd gestemd.Martin* schreef: 03 nov 2025, 21:13 Raad van State is een adviesorgaan. Een advies kun je ook naast je neerleggen. Een regering durft dit vaak niet, omdat er niet getwijfeld mag worden aan de deskundigheid van de RvS.
Het was te belangrijk om het niet door te voeren (en de motie te respecteren). Aldus een d66 minister.
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken ... e-digitale
En zo gaan er dus steeds politiek gekleurde thema’s langs deze instituten waar heel makkelijk onderwerpen genegeerd of tegen geageerd kunnen worden.
Dus wie ondermijnt de democratie nu echt?
Laatst gewijzigd door Crookie op 03 nov 2025, 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Crookie
- Auto: Dikke Bmw
Het is vaak geprobeerd maar de huidige politicus is 24/7 beschermd en met kogelvrij vest, de ander is 23 jaar geleden dood geschoten.Bram schreef: 03 nov 2025, 21:28 Als we niet willen dat moskee's het gebed via zo'n megafoon speaker naar de buitenwereld tetteren, moet je gewoon de wet aanpassen. Doe je dat niet, dan krijg je dus dit advies. En objectief bezien is dat volgens mij niet zo heel raar.
Ik denk trouwens dat je de wet op dit specifieke punt niet aangepast krijgt als het alleen voor moskee's geldt, maar dat terzijde.
- Knot
Mooi land leven we in hè… kerken en windmolens
- MParallel
- Auto: BMW
Restzetel niet naar D66. GVD.