Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Knot

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Knot » 29 okt 2025, 15:42

tomgtr schreef: 29 okt 2025, 15:07 Ik denk dat buiten Utrecht en 020 de weerstand tegen PVDA/GL zo groot is dat zowel VVD en D66 gaan pieken om maar niet Timmermans aan de macht te krijgen.
Zelfde verhaal als met PVV vorige keer toch, ook al ben je de grootste, als de rest tegenwerkt gaan we gewoon WEER opnieuw stemmen.

Ik zit hier met 20 schermen open en het is een grote warboel, allemaal beetje 50/50 waarbij elke partij wel een redelijk raakvlak heeft.

Meest strategische is VVD stemmen om weerstand te bieden maar ik mag die mevrouw ook niet echt.

Wat zien al die mensen toch in Timmermans vraag ik me dan af..... is dat gewoon we stemden altijd PVDA dus nu ook maar weer?

Ik was duidelijk PVV'er maar zie ook in dat het nu geen zin meer heeft en je beter een andere tactiek kan kiezen, als er op bepaalde vlakken nog wel wat te redden valt in NL....

Zou wat zijn als Jetten de MP gaat worden.. hoor het m nog zeggen vorige keer "Iedereen is welkom".... op naar de 30 miljoen mensen?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 okt 2025, 15:56

Ik heb dus 'strategisch'(...) VVD gestemd. MdV ook en sr. begon er ook over. Toch weer '3' for the good cause:)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 29 okt 2025, 16:11

Knot schreef: 29 okt 2025, 15:42
tomgtr schreef: 29 okt 2025, 15:07 Ik denk dat buiten Utrecht en 020 de weerstand tegen PVDA/GL zo groot is dat zowel VVD en D66 gaan pieken om maar niet Timmermans aan de macht te krijgen.
Zelfde verhaal als met PVV vorige keer toch, ook al ben je de grootste, als de rest tegenwerkt gaan we gewoon WEER opnieuw stemmen.

Ik zit hier met 20 schermen open en het is een grote warboel, allemaal beetje 50/50 waarbij elke partij wel een redelijk raakvlak heeft.

Meest strategische is VVD stemmen om weerstand te bieden maar ik mag die mevrouw ook niet echt.

Wat zien al die mensen toch in Timmermans vraag ik me dan af..... is dat gewoon we stemden altijd PVDA dus nu ook maar weer?

Ik was duidelijk PVV'er maar zie ook in dat het nu geen zin meer heeft en je beter een andere tactiek kan kiezen, als er op bepaalde vlakken nog wel wat te redden valt in NL....

Zou wat zijn als Jetten de MP gaat worden.. hoor het m nog zeggen vorige keer "Iedereen is welkom".... op naar de 30 miljoen mensen?
Omdat er veel mensen zijn die niet beter worden van een kabinet met VVD signatuur? En het liefst een wat socialere wind willen zien waaien in het land?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 okt 2025, 16:26

Op 'n auto(rijders/liefhebbers)forum is een stem op GLPvdA/D66/Volt/SP/Partij voor de Dieren nou niet bepaald bevorderlijk. En we zijn qua hobby/liefhebberij de laatste 20 jaar al aardig wat kwijtgeraakt. Tuurlijk is er meer dan onze hobby.

De portemonnee is waar de burger mee stemt. Ik iig wel. En dan is GLPvdA wel het laatste wat mij helpt.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 29 okt 2025, 17:37

Dat dus Robin

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 29 okt 2025, 18:34

Pff Premier Frans is echt doomsday scenario. Kun je beter gelijk al je geld inleveren.

Ik twijfel nog. Misschien maar kop of munt. Laatste keer strategisch op VVD bleek ook niet echt juist.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 29 okt 2025, 19:21

Robin schreef: 29 okt 2025, 16:26 Op 'n auto(rijders/liefhebbers)forum is een stem op GLPvdA/D66/Volt/SP/Partij voor de Dieren nou niet bepaald bevorderlijk. En we zijn qua hobby/liefhebberij de laatste 20 jaar al aardig wat kwijtgeraakt. Tuurlijk is er meer dan onze hobby.

De portemonnee is waar de burger mee stemt. Ik iig wel. En dan is GLPvdA wel het laatste wat mij helpt.
+1

Luco

Bericht door Luco » 29 okt 2025, 19:45

wie het ook wordt
Bukken zal je verdomme

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 29 okt 2025, 20:01

Mia was het maar alleen bukken. Dat is tot daar aan toe.

Het is icm zonder vaseline van achteren genomen worden.

Plaats reactie