Werkt goed, maar hoeveel zullen er wel niet zittenBram schreef: 19 feb 2020, 14:39 Gewoon een paar muizenvallen met wat pindakaas wegzetten, zo opgelost.

Werkt goed, maar hoeveel zullen er wel niet zittenBram schreef: 19 feb 2020, 14:39 Gewoon een paar muizenvallen met wat pindakaas wegzetten, zo opgelost.
JP schreef: 19 feb 2020, 15:18 Eerst Luco en nu jij aan de muizen. Zijn die BMW's van kaas gemaakt of zo ?![]()
Komt zo wat info aan
Dit was waarschijnlijk een mooie tip, wel 45min rijden van huis maar voor een net bedrag een droge geïsoleerde en ongedierte vrije stalling
Slaap er geen seconde minder omJP schreef: 19 feb 2020, 15:31 Kadett is een dierenbeul. Je kan ze ook vangen, en op de boot zetten richting Lampedusa
Weer lekker bezig Martijn. Ik moet ook eens leren auto’s te VERkopen. Maar goed, een scheiding ruimt ook lekker op.
Als je ruimte tekort hebt moet je wel VERkopen als je ook weer iets anders wil kopentomgtr schreef: 19 feb 2020, 20:44Weer lekker bezig Martijn. Ik moet ook eens leren auto’s te VERkopen. Maar goed, een scheiding ruimt ook lekker op.
Vooral die wordt "lekker" geschoond ja van een scheiding... been there done that, nog 7 jaar te gaan
Thanks Arthur, idd setje origineel 17" komt er nog onder, mooi zat. Zet hem net iets dikker op de poten maar ook nog voldoende band om enigzins comfi door het dorp te crossen met drempels, klinkers, hobbels enz.Arthur schreef: 20 feb 2020, 01:51 Leuk ding weer, Martijn. En idd een paar andere wielen zal hem goed doen.
Dit idd..Arthur schreef: 20 feb 2020, 01:51 Leuk ding weer, Martijn. En idd een paar andere wielen zal hem goed doen.
zal er een verband zijnallen schreef: 20 feb 2020, 09:06 Ja jij en Tom hebben wat met elkaar gemeen. Bloeden voor de ex en wagenkoopziek!
kan ook, of 103 ff kijken wat ik eerder tegen leuk geld tegenkom
Jij impliceert dat ze anders hun heil bij elkaar kunnen zoeken ?allen schreef: 20 feb 2020, 09:06 Ja jij en Tom hebben wat met elkaar gemeen. Bloeden voor de ex en wagenkoopziek!
Blijft altijd leuk he... die vind ik dan alle 3 weer helemaal niks... doe mij maar 200 of 103.Vliet schreef: 20 feb 2020, 10:27 Leuke Z4, rijden ook erg goed. Persoonlijk vind Style 107/108/125 de mooiste velgen onder de Z4
Gebruikers op dit forum: Bimmer M, Bram, Diebels_alt, Erik dB, frank de jonge, Gisae, MarcelV, Nivek, sebas16v, SvB en 1 gast