Sorry, gemist
Nederland gaat naar de haaien
- Elise
Re: Nederland gaat naar de haaien
- Luco
Dat verwacht je toch niet.
Hij werkte aan zijn toekomst.
Was die begonnen met de cursus overvallen voor beginners?
Hij werkte aan zijn toekomst.
Was die begonnen met de cursus overvallen voor beginners?
- JP
Het blijft uiteindelijk toch een jongen van 15*
(*16 wordt die niet meer...)
(*16 wordt die niet meer...)
- Luco
Ja, sorry.
Maar ik kan er geen medelijden mee hebben, als je met 15 met een vuurwapen loopt te zwaaien en mensen bedreigt dan is dit het risico wat je neemt.
Maar ik kan er geen medelijden mee hebben, als je met 15 met een vuurwapen loopt te zwaaien en mensen bedreigt dan is dit het risico wat je neemt.
-
Kadett
Dit 100%Luco schreef: 22 sep 2025, 14:48 Ja, sorry.
Misschien een goede les voor zijn matties die ook stoer en gangster willen zijn.
- MParallel
- Auto: BMW
Jerryson 
Fuck ik zat er echt niet eens bij in de buurt.
Anywho...ongeacht de lettercombinatie die je ouders aan je hebben gegeven, voor allen geldt:
"You live by the gun, you die by the gun".
"Werkte in het pleeggezin aan zijn toekomst".
Dan doen we allemaal. Hij was bezig met zijn toekomst als doorgewinterde, keiharde crimineel.
Fuck ik zat er echt niet eens bij in de buurt.
Anywho...ongeacht de lettercombinatie die je ouders aan je hebben gegeven, voor allen geldt:
"You live by the gun, you die by the gun".
"Werkte in het pleeggezin aan zijn toekomst".
Dan doen we allemaal. Hij was bezig met zijn toekomst als doorgewinterde, keiharde crimineel.
Laatst gewijzigd door MParallel op 22 sep 2025, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
That's why I carry a big gun
- Luco
Een puddingbuks waar poeder uitkomt telt niet he
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Tja, achteraf als de agent alle feiten op een rij had gezet had hij/zij misschien niet geschoten. Op dat moment was de situatie anders en de keuze dus ook. Beetje lastig (wel begrijpelijk, daar niet van) om het dan achteraf ineens allemaal zielig te vinden.
15 is in die zin ook maar een leeftijd. Zijn er zat (zowel man/vrouw/anders) die er op die leeftijd al volwassen uit zien. Plus dus een (nep) vuurwapen. Op basis van die info kan ik het wel begrijpen dat het is gebeurd.
15 is in die zin ook maar een leeftijd. Zijn er zat (zowel man/vrouw/anders) die er op die leeftijd al volwassen uit zien. Plus dus een (nep) vuurwapen. Op basis van die info kan ik het wel begrijpen dat het is gebeurd.
- MParallel
Lopen zwaaien bij een McDonalds vol met ouders en (hun) kinderen. Dit had veel erger kunnen aflopen.
Politie zal ook niet gericht geschoten hebben om te doden.
Heeft Jerryson een ongevallenrisicoverzekering?
Politie zal ook niet gericht geschoten hebben om te doden.
Heeft Jerryson een ongevallenrisicoverzekering?
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Je hebt helaas geen tijd voor een uitgebreide risico-inventarisatie op zo'n moment. Oom agent wil ook weer gewoon bij zijn gezin aan tafel 's avonds.
Voor hetzelfde geld gijzelt hij een kleuter uit de Mc Donalds. Het is sneu voor alle betrokkenen maar hopelijk werkt het preventief, dan heeft het toch nog nut gehad.
Voor hetzelfde geld gijzelt hij een kleuter uit de Mc Donalds. Het is sneu voor alle betrokkenen maar hopelijk werkt het preventief, dan heeft het toch nog nut gehad.
- JP
Voorlopig geen happymeals meer ?MParallel schreef: 22 sep 2025, 16:15 Lopen zwaaien bij een McDonalds vol met ouders en (hun) kinderen. Dit had veel erger kunnen aflopen.
(...)
- Luco
nieuwe trend een Macpistol
- JP
Ach er zijn landen doe moeten het doen met een McRaket.....
Even die Bender kijken.....
Even die Bender kijken.....
- MParallel
In de hemel is het toch All You Can Eat Forever?
Zo niet dan is het de hel, maar dan is het alsnog elke dag BBQ.
- Martijn_bmw
+1Luco schreef: 22 sep 2025, 14:48 Ja, sorry.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hij was een weekendje wegJP schreef: 22 sep 2025, 13:42 Repost
JP schreef: 20 sep 2025, 14:31
https://www.telegraaf.nl/binnenland/hog ... 99289.htmlHogeschool Utrecht schrapt Kerstmis en Pasen van kalender
De Hogeschool Utrecht heeft in haar nieuwe kalender de feestdagen Kerstmis en Pasen herdoopt tot ’feestdag’. Dat meldt het medium Trajectum. Het college van bestuur zou het besluit hebben genomen onwille van de inclusie.
Mag niet van Enzo.
-
Emiel
Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met de Rotterdamse haven.
https://propertynl.com/Nieuws/Rotterdam ... e943c1ee9d
https://www.bnr.nl/nieuws/economie/1056 ... onder-druk
https://propertynl.com/Nieuws/Rotterdam ... e943c1ee9d
https://www.bnr.nl/nieuws/economie/1056 ... onder-druk
-
OnlineWimo
Bijzaken. Die havens draaien toch op banenen en coke?
- JP
Niet alleen de Rotterdamse haven. Industrie is vies, dat moet weg uit dit land en Europa. 
-
Tom
Ik vraag mij oprecht af hoe Nederland in de toekomst denkt alle rekeningen (sociaal vangnet, zorg, overheidsuitgaven, oorlog, klimaattransitie, asiel, OV, onderwijs, andere EU landen redden) te betalen. De haven van Rotterdam is kennelijk steeds minder aantrekkelijk, Schiphol mag niet uitbreiden, we jagen industrie weg door dure energie en klimaatplannen, we jagen grote bedrijven weg door regulatie, we zijn voor de tech-sector niet interessant om hier te vestigen. Verder zal AI nog veel reuring veroorzaken, dat zal ook de dienstverlenende sector raken. Waarbij AI en dat soort innovaties volledig uit Amerika komen, de EU is op dat vlak een dinosaurus. Als mijn eigen financiën er zo uit zouden zien zou ik mij acuut zorgen maken en in de kosten snijden aan de ene kant en werken aan meer inkomsten aan de andere kant.
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
De gaskraan in Groningen weer open zetten? Gratis geld.
- MParallel
Ja, maar hier zijn we zo slim dat we gratis geld gewoon laten liggen, en liever de overbelaste belastingbetaler, liever nog iets meer uitwringen.
- Enrico
Je moet ook niet vergeten dat Hamas en Iran letterlijk een zijn. Het conflict is niet zo maar Israël vs. Palestijnen of Israël vs. Hamas. Het is veel breeder, veel ingewikkelder.
Het is Naïef te denken dan andere landen invloed kunnen hebben op wat er gebeurt in Gaza. Israël is op oorlogspad! Het zal hun worst wezen wat andere landen daarvan zeggen of vinden.
Het is Naïef te denken dan andere landen invloed kunnen hebben op wat er gebeurt in Gaza. Israël is op oorlogspad! Het zal hun worst wezen wat andere landen daarvan zeggen of vinden.
- Martijn_bmw
De "rijken" lees iedereen die boven modaal verdiend nog meer belasten...Tom schreef: 23 sep 2025, 11:46 Ik vraag mij oprecht af hoe Nederland in de toekomst denkt alle rekeningen (sociaal vangnet, zorg, overheidsuitgaven, oorlog, klimaattransitie, asiel, OV, onderwijs, andere EU landen redden) te betalen. De haven van Rotterdam is kennelijk steeds minder aantrekkelijk, Schiphol mag niet uitbreiden, we jagen industrie weg door dure energie en klimaatplannen, we jagen grote bedrijven weg door regulatie, we zijn voor de tech-sector niet interessant om hier te vestigen. Verder zal AI nog veel reuring veroorzaken, dat zal ook de dienstverlenende sector raken. Waarbij AI en dat soort innovaties volledig uit Amerika komen, de EU is op dat vlak een dinosaurus. Als mijn eigen financiën er zo uit zouden zien zou ik mij acuut zorgen maken en in de kosten snijden aan de ene kant en werken aan meer inkomsten aan de andere kant.
Als je van 1x modaal naar 2x modaal gaat in loondienst verviervoudigd* je loonbelasting al maar kennelijk is het nog niet genoeg voor het linkse pluche
*)
bij 3.600 bruto betaal je 650EUR IB belasting
bij 7.200 bruto betaal je 2.500EUR IB belasting
En dat is dan alleen de IB belasting komt nog bij alle toeslagen die je niet meer ontvangt bij hoger dan modaal loon het is eigenlijk echt al te gek voor woorden maar moet vast nog gekker worden om al die onderwerpen te kunnen blijven bekostigen.