Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
350 Z

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door 350 Z » 08 sep 2014, 10:16

Klopt wel wat er op dat beeldmateriaal staat daar ben ik van overtuigt.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 sep 2014, 12:32

@Robin, scherp, die hebben ze vergeten...misschien bewust om geen groepen egen je in het harnas te krijgen? ala bv een tekening van Mohammed achtige situaties...dat soort volk is erg trigger happy :ongeveer als:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 sep 2014, 15:22

Deze arme vrouwen en meisjes worden drie keer per dag misbruikt.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... sslavinnen" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 10 sep 2014, 11:39

Boko Haram is de Nigeriaanse variant van ISIS.

De islamitische terreurorganisatie Boko Haram, die honderden minderjarige schoolmeisjes heeft ontvoerd om ze stuk voor stuk dagelijks 15 keer (!) te kunnen verkrachten, heeft weer toegeslagen. Volgens dit bericht van Stichting de Ondergrondse Kerk (SDOK) zijn honderden christenen vermoord bij een aanval in de christelijke stad Michika afgelopen zondagochtend. Zwaarbewapende militanten van Boko Haram openden het vuur tijdens een kerkdienst. De details zijn gruwelijk:
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... istenen-af" onclick="window.open(this.href);return false;

wat een zieke geesten ook dat soort Islamideologie figuren, zouden als onkruid verdelgd moeten worden.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 sep 2014, 14:46

VN: ISIS heeft niets te maken met religie
:stom:
Je gelooft het niet, maar volgens de Verenigde Naties heeft de Islamitische Staat van ISIS niets te maken met de islam. Nee echt, de moslimextremisten worden totaal niet gedreven door een radicale interpretatie van hun geloof. Nope. Het zijn gewoon een stel gekken die zomaar, volstrekt impulsief handelen.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... et-religie" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 13 sep 2014, 14:51

Er zit natuurlijk een kern van waarheid in, ze gebruiken het geloof om zich zo te gedragen, was er geen islam geweest dan hadden ze wel iets anders verzonnen.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 sep 2014, 17:54

net deze video bekeken (over 9-11), ja veel zaken die we al eens gezien hebben, maar ook veel andere zaken, erg informatief en verhelderend, ik had er altijd al een beeld over, nu nog beter.

het verhaal wat kort in NL hier

http://www.ninefornews.nl/new-york-herd ... de-torens/" onclick="window.open(this.href);return false;

maar de video waar ik op wijs hier, jaja tis bijna 1.30 uur materiaal, maar vond het interessant en bijna ongelofelijk dat ze er mee weg komen, magoed daar is de US goed in, net als het vuur opstoken tegen Rusland om ons ergens in te slepen e.d.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YsRm8M-qOjQ#t=10[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=YsRm8M-qOjQ#t=10" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 14 sep 2014, 13:25

:mrgreen: video waarin de presentator de 'grap' vergelijking maakt over, wat als het nou eens andersom was en we zoveel eisten als? kan je ook zo een NL versie van maken of wat andere landen of course.

is in Duits,
Werden Sie Migrant

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 15 sep 2014, 13:01

De fransen hebben een ererondje in calais gemaakt, voor de vrachtwagens die naar de UK gaan.

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2014, 13:24

:shock: jeuj, daar zit je niet op te wachten als chauffeur dat al die lui op je vrachtwagen mee willen naar de UK, lijkt me best lastig, ze kunnen jou er wellicht voor oppakken als ze zich verstoppen op je vrachtwagen terwijl je van niks weet?

mooi probleem daar met die lui die veel energie hebben anders kwamen ze daar niet, die energie zouden ze beter om kunnen zetten om in hun eigen land tot iets positiefs te brengen bv, vaak nog Moslim immigranten ook, terwijl het er daar al stikt daarvan...en de UK geen goed doet op den duur (nu al problemen genoeg)

Frankrijk ook niet overigens...weinig westerse landen denk... :hmmm:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 15 sep 2014, 14:37

Klopt, van alle immigranten zijn die moslims het ergst, beter alle bootjes waarmee ze over komen varen door de marine laten zinken. Levensgevaarlijk tuig is het.

SlowCo

Bericht door SlowCo » 15 sep 2014, 14:46

Bram schreef:Klopt, van alle immigranten zijn die moslims het ergst, beter alle bootjes waarmee ze over komen varen door de marine laten zinken. Levensgevaarlijk tuig is het.

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM: je account is gehackt...... :lol: :tooth:

SlowCo

Bericht door SlowCo » 15 sep 2014, 14:48

Bram schreef:Klopt, van alle immigranten zijn die moslims het ergst, beter alle bootjes waarmee ze over komen varen door de marine laten zinken. Levensgevaarlijk tuig is het.
Of ben jij het toch:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2308 ... ust__.html :shock:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 15 sep 2014, 22:52

GTRene schreef:mooi probleem daar met die lui die veel energie hebben anders kwamen ze daar niet, die energie zouden ze beter om kunnen zetten om in hun eigen land tot iets positiefs te brengen bv, vaak nog Moslim immigranten ook, terwijl het er daar al stikt daarvan...en de UK geen goed doet op den duur (nu al problemen genoeg)

Wanneer ga jij daarmee beginnen hier?

Luco

Bericht door Luco » 16 sep 2014, 06:03

:rolling:

350 Z

Bericht door 350 Z » 16 sep 2014, 10:04

Lol Bram 1 - 0

GTRene

Bericht door GTRene » 16 sep 2014, 10:38

Bram schreef:
GTRene schreef:mooi probleem daar met die lui die veel energie hebben anders kwamen ze daar niet, die energie zouden ze beter om kunnen zetten om in hun eigen land tot iets positiefs te brengen bv, vaak nog Moslim immigranten ook, terwijl het er daar al stikt daarvan...en de UK geen goed doet op den duur (nu al problemen genoeg)

Wanneer ga jij daarmee beginnen hier?
Als ik die energie had, daarbij ik blijf wel in mijn eigen land, daarbij hoef je niet persoonlijk te worden naar mij toe, ik begin daar ook niet over naar jou toe toch? daarbij heb ik in het verleden genoeg gedaan toen ik nog wel kon.
Maar hoef daar tegen over jou geen verklaring af te leggen toch?

Zo'n dom antwoordt gericht tegen mij zegt meer iets over jou Bram.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 16 sep 2014, 12:23

Sorry Rene, ken je en je prive situatie niet, weet niet wat je bijgedragen hebt aan Nederland en wat je nu nog steeds bijdraagt. In ieder geval wek je de indruk heel veel enegie te steken in het internet afspeuren naar conspiracy theorien en hoe erg negers en marokanen wel niet zijn en dat mochten wij ze daarom discrimineren ze niet moeten zeuren want ze discrimineren zelf nog erger.

Ik weet niet hoeveel energie je nog hebt en hoe je die het beste kunt gebruiken. Mij lijkt boodschappen doen met de invalide tante ans van 3 straten verder al nuttiger en zelfs leuker dan het internet afstruinen hoe slecht het hier en in de wereld is.

ErikS

Bericht door ErikS » 16 sep 2014, 12:40

tomgtr schreef:Sorry Rene, ken je en je prive situatie niet, weet niet wat je bijgedragen hebt aan Nederland en wat je nu nog steeds bijdraagt. In ieder geval wek je de indruk heel veel enegie te steken in het internet afspeuren naar conspiracy theorien en hoe erg negers en marokanen wel niet zijn en dat mochten wij ze daarom discrimineren ze niet moeten zeuren want ze discrimineren zelf nog erger.

Ik weet niet hoeveel energie je nog hebt en hoe je die het beste kunt gebruiken. Mij lijkt boodschappen doen met de invalide tante ans van 3 straten verder al nuttiger en zelfs leuker dan het internet afstruinen hoe slecht het hier en in de wereld is.
Rene is oorlogs-veteraan volgens mij. Ik geloof wel dat hij genoeg gedaan heeft.
Alle respect daarvoor.

FDD

Bericht door FDD » 16 sep 2014, 12:54

Bram en Tom hebben toch echt wel een punt in mijn optiek....
Rene is oorlogs-veteraan volgens mij. Ik geloof wel dat hij genoeg gedaan heeft.
Alle respect daarvoor.
Dus??? Maakt helemaal geen verschil.

Niks persoonlijks teen GTRene trouwens dat hij soms verder kijkt dan mensen die nieuws als algehele waarheid aannemen, maar wat hij daar typt mag die gewoon even op gewezen worden door Bram en Tom....

Groeten,
Eric

GTRene

Bericht door GTRene » 16 sep 2014, 14:18

het ging er om wat er ook nog eens allemaal bij komt in die landen, (ook in NL)
ik praat niet over allemaal en of iedereen, maar over bepaalde mensen daaruit welke een vrij grote stempel drukken op, om de cultuurverschillen maar even niet te vergeten.
Als dat bv zo doorgaat komen dat soort landen eerder in problemen, wat ook wat vragen om is zoals het vaak gaat en wat toegelaten wordt, nogmaals ik heb het niet over de 'goed willende mensen' maar meer die om andere redenen in die landen komen.
Natuurlijk zouden bepaalde zaken ook in de kern moeten/kunnen worden aangepakt bij bv foute mensenhandelaren enz, maar dat zal moeilijk zijn, dat geld wat hier besteed wordt aan bepaalde zaken kan dan bv beter in die landen worden besteed waar mogelijk en daar zaken/dingen opzetten oid, meer daar een perspectief bieden zo.

magoed, sommige willen maar wat lezen en ik kan het ze niet kwalijk nemen, immers dachten ze zo als mij dan zouden ze niet dat soort zaken zo benoemen en al helemaal niet persoonlijk worden, dat staat er helemaal buiten.

Ik zal het rustiger aandoen en het meer daar laten staan waar het stond, het gaat daarom niet weg maar komt dan niet meer zo vaak hier met al de misverstanden waar ik weinig aan kan doen, van dien.

hopelijk weer wat mensen blij hier ;-)

tomgtr

Bericht door tomgtr » 16 sep 2014, 15:38

Rene, je links en commentaren laten maar 1 kant van het verhaal zien. Of je ziet de andere kant niet of je vermeld nooit (of laat ik nuanceren) of in elk geval zelden. Dan heb je in elk geval snel de schijn tegen dat je kennelijk alleen de meest nagatieve of racistische kanten propageert van de buitenlanders problematiek. Mocht er wel enige nuance aan jouw kant zijn zou het prettig zijn als dat blijkt uit enig commentaar of een linkje naar een iets genuanceerd beeld. Alleen roepen dat je geen racist bent en dat als mensen je beter zouden kennen ze dat nooit zouden zeggen werkt niet helemaal. Dit is internet, de messten kennen je niet en kunnen je dus alleen beoordelen op de uitspraken of linkjes naar uitspraken die je deelt! En nee ik speel niet op de persoon. Ik ekn je niet en heb dat net ook gezegd. ik kan je alleen beoordelen op wat je post. En dat mag op een forum!!!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 16 sep 2014, 16:10

Hey Tom, aan jou de eer de andere kant te tonen:)

Op FB hebben we ook zo'n persoon die maar één kant, die andere, dus, belicht totdat je er tureluurs van wordt, indoctrinatie komt niet in de buurt:)
Dus ik vind mezelf redelijk geinformeerd...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 16 sep 2014, 21:24

http://www.nu.nl/internet/3879592/russi ... emlin.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Straks/morgen vertelt onze 'deskundige' op FB natuurlijk dat Durov een infiltrant is geleid door Mossad, NSA, FBI, CIA , AEG en TDK van de cassettebandjes, want lieve kijkbuiskindren, het ligt altijd aan hun:)
Ergo onze 'deskundige' wist 5 jaar geleden al dat dit zou gaan gebeuren zal ie verkondigen...

:lollerdelol:

Fernando

Bericht door Fernando » 17 sep 2014, 00:23

Spijker en kop, jammer dat wij hem hier niet hebben:

Plaats reactie