Dat dacht ik al , laatst zei hij ook al dat de mijne te hard ging , is Dik toch slimmer dan jouw Luco :banaan:luco hornsveld schreef:zon trage m3 e 36![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want hij houd hem standaard zegt die, en een standaard m3 e 36 red het echt nietAad Hoogendoorn schreef:Dat dacht ik al , laatst zei hij ook al dat de mijne te hard ging , is Dik toch slimmer dan jouw Luco :banaan:luco hornsveld schreef:zon trage m3 e 36![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij reed hij anders al betere tijden als jouAad Hoogendoorn schreef:Dat dacht ik al , laatst zei hij ook al dat de mijne te hard ging , is Dik toch slimmer dan jouw Luco :banaan:luco hornsveld schreef:zon trage m3 e 36![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja een M3 e 30 in niet standaard trim is snellerBert ///M3 schreef:Volgens mij reed hij anders al betere tijden als jouAad Hoogendoorn schreef:Dat dacht ik al , laatst zei hij ook al dat de mijne te hard ging , is Dik toch slimmer dan jouw Luco :banaan:luco hornsveld schreef:zon trage m3 e 36![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bert ///M3 schreef:Hm nee hoor. Hangt van je opbouw af. Een goed opgebouwde E36 M3, +/- 300 PK met race onderstel kan onder de 1.55 rijden met een goede chauffeur. Daar moet je aardig voor sleutelen om dat uit een E30 M3 te krijgenHet kan wel maar dan moet er al meer als 300 PK uit die E30 komen.
Echt nietElmar schreef:Wees wijs Luco en stap ook maar over op BMW.
Wanneer ga je de eerste poging doen danluco hornsveld schreef:Echt nietElmar schreef:Wees wijs Luco en stap ook maar over op BMW.![]()
Is voor mij een sport om juist zoveel mogelijk beamers voor te blijven :jenna: :jenna:
Hou op zeg , die beemers hebben toch al zo`n rot naamElmar schreef:Wees wijs Luco en stap ook maar over op BMW.
Kijk maar eens goed naar de filmpjes van oschersleben, er reden meer beamers achter me dan voor me :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna:Aad Hoogendoorn schreef:Wanneer ga je de eerste poging doen danluco hornsveld schreef:Echt nietElmar schreef:Wees wijs Luco en stap ook maar over op BMW.![]()
Is voor mij een sport om juist zoveel mogelijk beamers voor te blijven :jenna: :jenna:![]()
![]()
![]()
Komt voornamelijk door idioten als jij die er in rijden :fy:Aad Hoogendoorn schreef:Hou op zeg , die beemers hebben toch al zo`n rot naamElmar schreef:Wees wijs Luco en stap ook maar over op BMW.
Startte de E30 cup een halve minuut later dan ?? :jenna: :jenna:luco hornsveld schreef:
Kijk maar eens goed naar de filmpjes van oschersleben, er reden meer beamers achter me dan voor me :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna:
Hoe komt het dat je zo bezig ben met die BMW`s .....?? Werd je eerste vriendinetje ( of vriendje) afgepakt door een BMW rijders. of zo iets in die richting ?luco hornsveld schreef:Nee eerder![]()
![]()
![]()
![]()
Al die beamerrijders hebben meer dan 300 pk nodig om een oud rothok van 25 jaar oud voor te blijven.
zl wel aan de chauffeur liggen![]()
![]()
![]()
Heb jij die ene van Zandvoort al ?Metchu schreef:Dit wordt genieten. Ik voorzie geweldige video's en een vette dvd, van de vetste trip ooit! 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten