Wat een Hork is dat zeg

Hoe doet Jan de Boer dit bij de Vijverberg Trofee dagen dan? Of is dat weer een speciaal geval? Zou best eens een middag voor minder dan 200e op Assen willen rijden.Peter Tunissen schreef:Assen doet ook moeilijk.
Morgen even bellen om via via iets geregeld te krijgen, maar we mogen het gewoon via DF in ieder geval niet eens huren, moet via Prodrive of ADS.
Misschien betaald hij veel meer ofzo (gezien de prijzen om mee te mogen doen)Steven Nauta schreef:Hoe doet Jan de Boer dit bij de Vijverberg Trofee dagen dan? Of is dat weer een speciaal geval? Zou best eens een middag voor minder dan 200e op Assen willen rijden.Peter Tunissen schreef:Assen doet ook moeilijk.
Morgen even bellen om via via iets geregeld te krijgen, maar we mogen het gewoon via DF in ieder geval niet eens huren, moet via Prodrive of ADS.
Dan gaan we dat toch regelen.Steven Nauta schreef:Hoe doet Jan de Boer dit bij de Vijverberg Trofee dagen dan? Of is dat weer een speciaal geval? Zou best eens een middag voor minder dan 200e op Assen willen rijden.
Nou, van het grote DF tournooi op de 14e? Ik ben aan het trainen trouwens: Need for Speed versie 1 (PS1, easy mode). Weet je wat, als ik win, deel in mijn hoofdprijs met iedereen.Mark Nauta schreef:De winnaar waarvan??Ferdinand schreef:Even serieus, maar hoeveel Euro verdient te winnaar eigenlijk? Hangt er een beetje van af of ik wel, of niet mee ga, snap je wel.... ?
Peter Tunissen schreef:Ok, Zandvoort heeft met onmiddellijke ingang een aantal nieuwe regels.![]()
Voor ons in ieder geval van belang:
Het dragen van een helm is voortaan voor zowel bestuurder als bijrijder verplicht.
Misschien dat er nog meer gaat veranderen, daar hoop ik vandaag of morgen meer zekerheid over te krijgen.
Anders neem ik het stuurtje wel over :twisted: :twisted: :twisted:Stéphane schreef:Dat is een sympathiek aanbod! Moet alleen even kijken of ik die dag wel tijd vrij kan makenRob Schouten schreef:Je mag een rondje in de mijne sturenStéphane schreef:Gaat voor mij nog lastig worden de 14e. Ik weet niet of ik voor die tijd al een Elise heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten