Foto's/video [19 september 2007] DF@CPZ deel II

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Corvette

Bericht door Corvette » 26 sep 2007, 22:02

Ik heb nog een paar van die filmpies.

zal ze zo meteen uploaden.

Cor

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 26 sep 2007, 22:39

Cor Dame schreef:Ik heb nog een paar van die filmpies.

Cor
hartstikke leuk die films, Cor!
welke camera gebruik daar trouwens voor?
ik overweeg er ook een aan te schaffen. erg leerzaam om je eigen rijden te analyseren.
groet,
Jan

Corvette

Bericht door Corvette » 26 sep 2007, 23:00

De camera die ik op het dashboard plak met ducktape ( misschien een keer een echte goede beugel, steun of andere dinges voor aanschaffen ) is een Sony camera met zeiss lens. Een Handycam HDD. :?: :?: :?: Je kunt er ongelofelijk veel mee opnemen. Op CPZ had ik hem op normale kwaliteit ingesteld, waarbij het dan al mogelijk is om 4200 minuten op te nemen. Als je voor de hoogste kwaliteit kiest ( is echt messcherp ) dan kun je nog altijd 890 minuten opnemen. Fantastisch. Ook de bijgeleverde software werkt super.
Het type camera is DCR-SR72 1 megapixel 2000 x digitale zoom ( 25xoptical zoom) opslag 60Gb Max. 41 hours recording
Keuze breedbeeld, enz, enz...................

Nu moet je me geen strikvragen gaan stellen, want ik weet er nog niet alles vanaf. Ding heb ik ook net pas gekocht.
Heb er schik van.

Gr.

Cor

Peter Aero

Bericht door Peter Aero » 26 sep 2007, 23:07

Cor Dame schreef:De camera die ik op het dashboard plak met ducktape ( misschien een keer een echte goede beugel, steun of andere dinges voor aanschaffen ) is een Sony camera met zeiss lens. Een Handycam HDD. :?: :?: :?: Je kunt er ongelofelijk veel mee opnemen. Op CPZ had ik hem op normale kwaliteit ingesteld, waarbij het dan al mogelijk is om 4200 minuten op te nemen. Als je voor de hoogste kwaliteit kiest ( is echt messcherp ) dan kun je nog altijd 890 minuten opnemen. Fantastisch. Ook de bijgeleverde software werkt super.
Het type camera is DCR-SR72 1 megapixel 2000 x digitale zoom ( 25xoptical zoom) opslag 60Gb Max. 41 hours recording
Keuze breedbeeld, enz, enz...................

Nu moet je me geen strikvragen gaan stellen, want ik weet er nog niet alles vanaf. Ding heb ik ook net pas gekocht.
Heb er schik van.

Gr.

Cor
Hi Cor,

Jij hebt ook twee ronden achter mij gereden, als je daar wat materiaal van hebt dan zou ik het zeer graag willen zien :D

Corvette

Bericht door Corvette » 26 sep 2007, 23:31

Ik weet het niet zeker Peter. Zal het zo ff bekijken en laat het je weten. Ik wordt er wel misselijk van v.w.b. dat uploaden. Wellicht ben ik er nog niet handig genoeg in of heb te weinig geduld :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :evil: :twisted: , maar een half uur geleden dacht ik weer een filmpje te hebben geplaatst en dan zie ik het hele ding niet meer op youtube. Snap er niks van.

Ik blijf er mee aan rotzooien..........totdat het er allemaal op staat. Ik heb nog een half uur film.......of ietje meer misschien :?: Bij de volgende trackday zet ik hem aan en niet meer uit voordat ik thuis ben :mrgreen:

Gr.

Cor

Corvette

Bericht door Corvette » 26 sep 2007, 23:36

http://nl.youtube.com/watch?v=ydOZf3ZCZt4

He He

hier is er weer 1 :D

veel plezier weer

Gr. Cor
P.S. Het zijn gewoon fun rondjes en geen snelle rondjes. Later heb ik wel een paar keer doorgereden, maar je raad het al >>>>>>>>>>>.. Thommy had de camera...en hij zat er niet mee in de auto maar langs de baan. :mrgreen: De volgende keer gaat tie aan thuis voor de deur en weer uit ook als ik 's avonds terug kom.

Aad

Bericht door Aad » 26 sep 2007, 23:56

Eindelijk is het mij ook een keer gelukt ! Mijn eerste filmpje op You Tube
Bij de volgende zal ik meer mijn best doen als ik tijd heb :roll:

http://nl.youtube.com/watch?v=rkHWv7I-IuI

Sander S.

Bericht door Sander S. » 26 sep 2007, 23:59

haha cor, machtig mooi man. Prachtig stukje achter Andre!

'' Ben ut zat joh, moet bijna kotsuh ''

8)

Hielke

Bericht door Hielke » 27 sep 2007, 00:01

Sander Spoolder schreef: '' Ben ut zat joh, moet bijna kotsuh ''

8)
Maar zet achter die RS4 nog wel even een 2.08 neer. Helegaar niet slecht.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 27 sep 2007, 00:13

Erg leuke film Cor! Commentaar is ook erg lache inderdaad. Wat gaat dat ding toch ziek hard! Lijnen kunnen wel fijner met die amerikaan :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 sep 2007, 00:48

Jan Ozephius schreef:
Cor Dame schreef:Ik heb nog een paar van die filmpies.

Cor
hartstikke leuk die films, Cor!
welke camera gebruik daar trouwens voor?
ik overweeg er ook een aan te schaffen. erg leerzaam om je eigen rijden te analyseren.
groet,
Jan
dat is zeker erg leerzaam voor je Jan.
ik hoop alleen dat je zoveel tijd heb 8) :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 27 sep 2007, 01:32

Tis weer Vet Cor :lol: mooi filmpje, en wat gaat dat ding hard soms, maar hoor bijna geen banden gekerm...ligt ie nou zo goed? ziet er solide uit 8) benieuwd wat voor tijd er met zo'n apparaat in de handen van een coureur op zandvoort gezet kan worden in deze opstelling.

Aad, ook leuk...heel racy geluid 8) echt anders als dat van Cor natuurlijk, en ook rap! maarja ook ligt :lol: heb je trouwens je eigen spin ook op de kamera...ben ik wel benieuwd naar :wink:

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 27 sep 2007, 01:48

GTRene schreef:Toch een leuk filmpje Roel, en vanuit de hand kun je mooi meekijken als je iemand voorbij gaat en of op andere punten richten, ik vind het wel leuk, maar begrijp jou ook wel.
Trouwens je hoort je auto wel goed, is dat niet storend als je zeg een aantal kilometerers 160<>200 rijd? en dat afblazen van de turbo gaat dat niet vervelen? lijkt me wel ff leuk maar...
Nee hoor Rene is totaal niet storend :mrgreen:

Roel.

Aad

Bericht door Aad » 27 sep 2007, 08:56

GTRene schreef:Tis weer Vet Cor :lol: mooi filmpje, en wat gaat dat ding hard soms, maar hoor bijna geen banden gekerm...ligt ie nou zo goed? ziet er solide uit 8) benieuwd wat voor tijd er met zo'n apparaat in de handen van een coureur op zandvoort gezet kan worden in deze opstelling.

Aad, ook leuk...heel racy geluid 8) echt anders als dat van Cor natuurlijk, en ook rap! maarja ook ligt :lol: heb je trouwens je eigen spin ook op de kamera...ben ik wel benieuwd naar :wink:
Nee dat hele stuk staat er niet op , bandje was de verkeerde kant heen gespoeld , had daar ook even achter Elmar aangereden
maar helaas , ik ben wel een stukje van jou tegen gekomen , zodra ik tijd heb zal ik het erop zetten ! :lol:

Corvette

Bericht door Corvette » 27 sep 2007, 09:02

Jongens geen commentaar over de lijntjes, want daar heb ik ook niet op gereden. Als je iets wilt filmen moet je niet altijd op de ideale lijn blijven rijden, want dan zie je de helft niet. De tijd is ook helemaal niet relevant geweest tijdens mijn rondjes. Er zijn stukjes bij dan sta ik bijna stil en wacht dan op andere deelnemers.
De volgende keer zal ik een rondje of 4, 5 6 doortrappen en daarbij op jullie :lol: lijntjes rijden en een snelle tijd neerzetten.
Wat die tijden betreft trouwens.....de Z06 is ook geen gewone auto met een paar honderd PK's, maar bijna een echte racewagen met heel veel potentieel. 570PK en 650 Nm is niet mis natuurlijk. Ik rij gewoon op straatbanden en niet op semi-of volledige slicks. Met de juiste banden kun je echt knallen. Daar begin ik niet aan, want dan moet ik eerst weer een paar andere velgen aanschaffen en daar heb ik geen zin in. Zoals de auto nu rijd ben ik tevreden.

Waarschijnlijk zit ik net onder de twee minuten, maar de volgende keer weten we meer. Met Andre of een andere echte coureur moet daar nog wel wat af kunnen zelfs.
Als ik daar aan begin ............... dan zal ik dat doen op een rustig moment dus als er een flink aantal in de pitstraat staan........meestal na 1 uur rijden, want dan hebben de meeste er een aardige sessie opzitten en dan sla ik mijn slag. :mrgreen:

Het volgende zou je van mij misschien niet verwachten :!:
Tijdens die echt snelle rondjes vraag ik juist wel medewerking van de andere deelnemers, want dan gaat het serieus hard en wordt de 200+ regelmatig aangetikt op diverse plaatsen op het circuit.Wellicht is het mogelijk dat we dan een kwartiertje maar een paar snelle auto's op de baan laten die ook zo'n beetje toch op z'n minst onder de 2.10 rijden, want anders vind ik het niet verantwoord, omdat je dan te veel moet inhalen en slalommen.

Vr. Gr.

Cor

René130i

Bericht door René130i » 27 sep 2007, 09:06

Wordt tijd voor een tracktool Cor ;) Vind de filmpjes gaaf 8)

allen

Bericht door allen » 27 sep 2007, 09:09

Schumacher en Alonso lieten de Minardi's toch ook niet een kwartiertje in de pits staan zodat ze de race konden winnen? Gewoon goed kijken door je voorruit. :twisted:

Corvette

Bericht door Corvette » 27 sep 2007, 09:12

Rene die banden hoor je ook niet. Die moet je ook niet horen.......hoe minder weerstand des te sneller je rijdt. Staan 2 graden negatief en dat voelt goed aan. Misschien is 3 graden nog beter.
Een paar maanden geleden stonden mijn wielen verkeerd.....0,5 graad positief na een paar rondjes >>> banden verrot :x :x :x
Heb er wel nieuwe voor gekregen van de dealer ( zonder kosten ).
Gr.

Cor

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 27 sep 2007, 09:52

Schitterende filmpjes Cor ... en wat een gang zit er in die auto zeg niet te geloven ... net zo makkelijk op diverse plaatsen op het circuit de 200 plus aantikken :!:

Roel.

Peter Aero

Bericht door Peter Aero » 27 sep 2007, 10:41

Cor, asl ik zo vrij mag zijn, wat heb je laten doen aan je Z06 om aan die 570 pk te komen?

Gr,
Peter

Sander S.

Bericht door Sander S. » 27 sep 2007, 10:45

Peter Aero schreef:Cor, asl ik zo vrij mag zijn, wat heb je laten doen aan je Z06 om aan die 570 pk te komen?

Gr,
Peter
andere luchtinlaat en andere software dacht ik.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 sep 2007, 11:19

Cor Dame schreef:Rene die banden hoor je ook niet. Die moet je ook niet horen.......hoe minder weerstand des te sneller je rijdt. Staan 2 graden negatief en dat voelt goed aan. Misschien is 3 graden nog beter.
Een paar maanden geleden stonden mijn wielen verkeerd.....0,5 graad positief na een paar rondjes >>> banden verrot :x :x :x
Heb er wel nieuwe voor gekregen van de dealer ( zonder kosten ).
Gr.

Cor
Knappe prestatie van die kar van jou :shock: dan kun je inderdaad nog wel een stuk sneller, en netjes zeg van die dealer dat het met gesloten beurs geregeld werd! gaaf man.
Denk dat je de wielstanden maar zo moet laten anders zoek je de grens op van?? en dan rijd ie weer onstabieler misschien op de geone weg op snelheid :roll:
Volgende X ga ik graag een X mee in die kar om te voelen hoe die Z06 met de bochten aldaar omgaat, in elk geval vele malen beter dan de Z3 :wink:

911-lover

Bericht door 911-lover » 27 sep 2007, 12:32

Wat mij opvalt is dat er op de rijdende filmpjes nergens de Martini staat en dat terwijl we toch bijna constant gereden hebben.
Dat kan er alleen maar op duiden dat we het niet zo slecht hebben gedaan en telkens voor bleven :twisted: :wink:

René130i

Bericht door René130i » 27 sep 2007, 13:09

Haha moet zo zijn. Ik heb 4 uur sessie gereden maar heb niet zoveel gefilmd. Ben je ook niet veel tegengekomen volgens mij?

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 27 sep 2007, 13:15

911-lover schreef:Wat mij opvalt is dat er op de rijdende filmpjes nergens de Martini staat en dat terwijl we toch bijna constant gereden hebben.
Dat kan er alleen maar op duiden dat we het niet zo slecht hebben gedaan en telkens voor bleven :twisted: :wink:
Helaas inderdaad, op het moment dat je met mij op de baan was, zat mijn broer nog niet in de auto om te filmen.

[img:600:478]http://mende.belgienet.be/homepage/show/1337173.jpg[/img]

Roel.

Plaats reactie