Zo is dat 8)Knot schreef:Kom maar op met die foto's!
@ErikKramer...snel apparaat heb je 8) eneuh het wordt dus tijd voor in elk geval een 300km/u teller in je auto

ja dat ken ik, zo had ik een E30 320 met M5 3.6 getuned 340pk blok erin die kwam maar tot 275 maar wel snel en in de begrenzerKnot schreef:Ik had m wel in de GT alleen die liep bij 270 al in de toerenbegrenzer
Hahah,GTRene schreef:Zo is dat 8)Knot schreef:Kom maar op met die foto's!
@ErikKramer...snel apparaat heb je 8) eneuh het wordt dus tijd voor in elk geval een 300km/u teller in je auto![]()
dat verdient ie nu wel.
hehe jaja.. heb een leuke foto van jou en elmar in de viper :twisted:GTRene schreef:graagMister-G schreef:Lees het stukje van Rico nu pasJe hebt het erg leuk beschreven allemaal, vooral het stukje over Elmar, hier op me werk vroegen ze zich af waarom ik zo dom zat te lachen
![]()
Ik heb ook nog wat leuke foto's, deze ga ik zsm posten.share with us :idea:
Ah cool, alleen die foto was waaschijnlijkw at makkelijker te maken omdat we niet volluit konden vanwege de hydraulische olie lekkage van de stuurhuispompMister-G schreef:hehe jaja.. heb een leuke foto van jou en elmar in de viper :twisted:GTRene schreef:graagMister-G schreef:Lees het stukje van Rico nu pasJe hebt het erg leuk beschreven allemaal, vooral het stukje over Elmar, hier op me werk vroegen ze zich af waarom ik zo dom zat te lachen
![]()
Ik heb ook nog wat leuke foto's, deze ga ik zsm posten.share with us :idea:
Gisteren de boel even los gehaald, zat een rubber ringetje onder die het na 13 jaar het begeven had. Nieuwe ringetje erop en hopen dat ie nu dicht blijft.GTRene schreef: Ah cool, alleen die foto was waaschijnlijkw at makkelijker te maken omdat we niet volluit konden vanwege de hydraulische olie lekkage van de stuurhuispompdus een beetje balen, hoop dat Elmar het weer goed heeft gekregen!
dat was idd jammer...borism3 schreef:Alleen jammer dat we niet meer op de dijk mochten
kleinigheidje dus, en na 13 jaar trouwedienst kun je het zo'n rubber ook niet echt kwalijk nemen, op een gegeven moment is het op, misschien mede door de soort stuurhuisolie? maar 13 jaar...toch netjes, dat spul moet je toch ook om de zoveel jaar verversen? alhoewel die periode denk ik wel dubbel zolang mag zijn als met rem olie.Elmar schreef:Gisteren de boel even los gehaald, zat een rubber ringetje onder die het na 13 jaar het begeven had. Nieuwe ringetje erop en hopen dat ie nu dicht blijft.GTRene schreef: Ah cool, alleen die foto was waaschijnlijkw at makkelijker te maken omdat we niet volluit konden vanwege de hydraulische olie lekkage van de stuurhuispompdus een beetje balen, hoop dat Elmar het weer goed heeft gekregen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten