Weer even een reeds updates die gebeurt zijn afgelopen tijd
Lange tijd geen update meer gedaan dus alles is heel gebleven
Bij het laatste ritje maakte de motor ineens een ander geluid en hield hij in, op het gemakje naar huis gereden en toen bleek dat de slangenklem de 2bar niet meer leuk vond, als het vaker gaat gebeuren las ik er een vaste klem tussen denk ik.
De koude start nog een klein beetje gefinetuned en dit is de highboost map met 30graden+ voorontsteking.
FEBRUARI
Zo er zit weer 2jaar apk op, er waren niets geen opmerkingen wel paar lekkages ontdekt bij het koppelingsysteem.
De lekkages waren bij het remvloeistofreservoir potje dus daar 2 nieuwe rubbers ingestoken ook hing er een druppel aan de flexibele slang tussen de hoofdkoppelingcilinder en de hulpcilinder dus deze ook gelijk vervangen, toen alles proberen te ontluchten maar kreeg hem slecht ontlucht dus verder gezocht en toen zag ik een druppel aan de hoofdkoppelingcilinder hangen.
Bij loentje een nieuwe hoofdkoppelingcilinder besteld en wilde deze gaan vervangen alleen was ik het plastic koppeltuitje vergeten erbij te bestellen dus binnenkort even klaar maken.
Ook komt er nu behoorlijk wat speling op de homokineten dus eens uitzoeken welke ik ga bestellen.
Binnenkort weer de andere achterlichten erin en dan weer lekker de weg op.
MEI
De koppelingscilinder moet ik nog even een keer goed ontluchten en dan is hij weer seizoensklaar, ook heb ik nog een bracket gekocht om de houder van de koppelingscilinder te verstevigen.
Via instagram kreeg ik een leuke aanbieding voor airride balgen over te nemen en dit heb ik dan ook gedaan deze passen zo op de bc racing schroefset, via ebay kleinanzeigen een airlift managementsysteem overgenomen met dubbele compressors.
Nu nog even bekijken hoe ik het makkelijkste de leidingen kan laten lopen zonder dat ze ergens tegen aan schuren.
JULI
Koppelingbracket zit al een poosje gemonteerd, lijkt wel iets makkelijker te koppelen nu dus misschien was de oude al iets verbogen.
Afgelopen weekend eindelijk weer eens tijd gehad om eraan te werken, koppelingscilinder nog een keer goed ontlucht maar deze keer met een remmenpotje met lucht erop.
Schroefsetje aan de voorkant 1,5cm hoger gezet ivm schrapen carterpan.
En begin gemaakt aan de airride opstelling, hopenlijk binnenkort weer tijd om kabels en leidingen te trekken.