Tja, die kapotte kap doet er effe niet toe inderdaad.Martijn_bmw schreef: 14 jul 2021, 09:35 Het is idd bizar, cabrio staat alweer bijna op de nominatie om een trap te krijgen![]()

Tja, die kapotte kap doet er effe niet toe inderdaad.Martijn_bmw schreef: 14 jul 2021, 09:35 Het is idd bizar, cabrio staat alweer bijna op de nominatie om een trap te krijgen![]()
Als ie dan maar dicht kapot is gegaanErikS schreef: 14 jul 2021, 10:35Tja, die kapotte kap doet er effe niet toe inderdaad.Martijn_bmw schreef: 14 jul 2021, 09:35 Het is idd bizar, cabrio staat alweer bijna op de nominatie om een trap te krijgen![]()
![]()
Nou, leuk.... Waterslag..... Succes, dat wordt 'n dure.....Mark 320iS schreef: 14 jul 2021, 10:38 Hier in het zuiden is het echt extreem. Gisteren met de 330i gestrand in een enorme plas water. Twee uur moeten wachten op de afsleepdienst. Ben benieuwd hoe het afloopt, nu een Golf als tijdelijke auto.
Jeetje Mark ! Hopelijk valt het mee. Ik wou gisteravond nog bij mijn ouders gaan kijken maar overal waren wegen weggespoeld of ondergelopen. Klimmen, Walem, SoG, overal ellende......Mark 320iS schreef: 14 jul 2021, 10:38 Hier in het zuiden is het echt extreem. Gisteren met de 330i gestrand in een enorme plas water. Twee uur moeten wachten op de afsleepdienst. Ben benieuwd hoe het afloopt, nu een Golf als tijdelijke auto.
Ja bij mijn moeder gutste het water via het dak van de garage naarbinnen, echt extreem. Dat bleek uiteindelijk een verstopte afvoer te zijn, gelukkig kon de dakdekker komen en was het probleem relatief snel opgelost en is er nauwelijks schade.JP schreef: 14 jul 2021, 10:54Jeetje Mark ! Hopelijk valt het mee. Ik wou gisteravond nog bij mijn ouders gaan kijken maar overal waren wegen weggespoeld of ondergelopen. Klimmen, Walem, SoG, overal ellende......Mark 320iS schreef: 14 jul 2021, 10:38 Hier in het zuiden is het echt extreem. Gisteren met de 330i gestrand in een enorme plas water. Twee uur moeten wachten op de afsleepdienst. Ben benieuwd hoe het afloopt, nu een Golf als tijdelijke auto.![]()
Net het 20uur journaal gekeken, echt bizar die beeldenJP schreef: 14 jul 2021, 20:23 Code rood ! Het is hier letterlijk pompen of verzuipen….
(Brabo’s die inhaken met “laat maar verzuipen” in 3…2…1…)
Jij kiest voor verzuipen? Al DF’end ten onder?JP schreef: 14 jul 2021, 20:23 Code rood ! Het is hier letterlijk pompen of verzuipen….
(Brabo’s die inhaken met “laat maar verzuipen” in 3…2…1…)
Wel aan de ketting hoop ik.
Ben paar uur geleden weer naar Noord NL gereden maar begin van de avond was het in Turnhout nog kurkdroog. Ardennen schijnt ook drama te zijn toch?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], BMWDennis, Edwin de Haas, Google [Bot], michaelvg, RJK, Wimo en 10 gasten