En erg nobel van je. Verwacht je nog een gevuld kerstpakket uit Den Haag en dan bedoel ik niet een bak met blauwe enveloppen

Het is wel een beetje waar dat ik je soms wat wil plagen met je verdediging van je Propellor keuzes. Nu je in Tesla een bedreiging voor de populariteit van BMW ziet is Tesla oververtegenwoordigd in je commentaren. Goed man, een man die z'n vlag en kleuren verdedigt. Oldskool. Mooi.Robin schreef: 20 dec 2018, 10:25 M340i X drive lijkt mij wel 'n interessante kar qua powerverdeling en driftwerk zoals woka al demonstreerde.
BTW woka, Hielke is nu voorál opeens Tesla Model 3 fan, met één reden: Omdat ik t zeer zeker níet ben.![]()
Qua merk? Model? Motor? Besturing? Zitpositie?Hitz schreef: 20 dec 2018, 12:40 Mooi hoe meningen en ervaringen verschillen, ik vind een Giulia 3x niks in vergelijking tot bijvoorbeeld de F30..
Ik reed met een 180(?)pk diesel. Zat niet echt fut in de motor. Zitten op de platte stoelen was niet je van het. Zag er allemaal mooi uit, maar geen match voor BMW.
Agree. Dieselblokken zijn niet de forte van de Giulia.Hitz schreef: 20 dec 2018, 12:59Ik reed met een 180(?)pk diesel. Zat niet echt fut in de motor. Zitten op de platte stoelen was niet je van het. Zag er allemaal mooi uit, maar geen match voor BMW.
FreudeamFahren schreef: 20 dec 2018, 13:02 En dan is er nog de betrouwbaarheid en after sales van “il cuore sportivo”. Ik had een van de eerste F30s vlak na de introductie en heb één serieus defect gehad in 1,5 jaar en 140.000 km, dat BMW keurig heeft opgelost. Mijn broer is 2 jaar onderweg met z’n Juul en is op zoek naar aanmaakblokjes, een aansteker en de flex. Er gaat van alles stuk (“mooie” illustratie: hij is er 3x mee op vakantie vertrokken en hij redde het geen van die 3 keer uit & thuis in z’n eigen Juul) en de dealer barst van de incompetentie en het onvermogen in het oplossen van alle euvels. Voorbeeldje? Nadat één achterband aan de binnenkant tot op de draad versleten bleek ondanks verzoeken om de uitlijning te checken wist de service adviseur te melden: “er zit een starre achteras onder, niks aan uit te lijnen meneer.” Kill it with fire, wat mij betreft.
Nou, ik durf wel te bekennen dat 100k auto's niet in mijn bereik liggen.Robin schreef: 20 dec 2018, 11:41Klopt ook!mark323ti schreef: 20 dec 2018, 11:27 Toch twee heel verschillende zaken
Centenkwestie: heb je het geld?
Zuunigheid: wil je het geld eraan uitgeven?
Maar er zit een overlap ergens.
Maar omdat 'we' (op dit forum en in 't algemeen in Nederland) erg zuunig doen(heb je 't er voor over) over dingen/zaken, maar puntje bij paaltje váák het gewoon tóch 'n centenkwestie is (al wil men dat niet bekennen), maak ik ervan dat het ongeveer hetzelfde is. Beetje zwartwit misschien, maar leer mij de Nederlander kennen.![]()
Ja de broer van Faf.
Hoe moet ik dit opvatten? Vind je het raar of is het een reactie van; 'het zal wel'?
Man, nee kudos. Duidelijk en oprecht OK!
Wát kan zomaar????
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, matthyssie en 17 gasten