En af fabriek een sper

Waren er weer klunzen mee?Dickh. schreef: 04 feb 2022, 05:51 En twee keer een auto uit een greppel moeten trekken op de openbare weg ging op sneeuw ook zonder moeite. Aanrader dus, die Cooper banden!
Mooi verhaal maar waar zijn de foto's en video's...?
Volgend weekend ophalen bij de bekleder. Ben echt heel erg benieuwd!Martijn_bmw schreef: 27 feb 2022, 10:34 Hoe is het met de 325ci? De plannen al afgerond met interieur etc![]()
Gaaf als ie terug is, wil je dan wat foto’s plaatsenDickh. schreef: 27 feb 2022, 10:57Volgend weekend ophalen bij de bekleder. Ben echt heel erg benieuwd!Martijn_bmw schreef: 27 feb 2022, 10:34 Hoe is het met de 325ci? De plannen al afgerond met interieur etc![]()
NiceDickh. schreef: 27 feb 2022, 10:27 Ja, zou dan weer een RAM worden.
Het is een CLS500 Shooting Barke geworden.
Mijn verbruik is niet representatief lijkt me voor de gemiddelde RAM rijder maar die van mij neemt ca 22L/100km met de dichte trailer. Met de open trailer is dat ca 17L/100km. Dit alles met de Prins LPG installatie. Er zat eerst een Eurogas installatie in en dat verbruikte ca 20% meer. Met die Eurogas installatie heb ik alleen maar gedonder gehad. Nadat ik weer het vertrouwde Prins had geen enkel probleem meer gehad.JP schreef: 27 feb 2022, 19:47 Wat verbruikt de RAM zo aan lpg en heb je die 170kkm veel problemen gehad met de gasinstallatie ?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bakker, Bokkepoot, Downforce Hans, frank de jonge, Kasteel, Kocheler, malle eppie, Marc Sierra, Marcelvv, Richardt. en 12 gasten