
Hele buurt is wakker als de 335i gestart wordt en daar zit nog een OEM uitlaat onder.
klopt daarom doe ik het ook niet, teveel geld voor alleen de looks van 2 pijpjes.Mike R32 schreef: 10 feb 2017, 10:42Een performance uitlaat klinkt nog beter bij een atmosferische zes cilinder, een 335i wordt gedempt door de turbo's. Voor een diesel is een performance uitlaat weggegooid geld.Martijn_bmw schreef: 10 feb 2017, 08:16 Bij een diesel maakt ie niet meer herrie, alleen bij een 335i hoor je wel flink meer met een PP uitlaatje.
klinkt herkenbaar haha. bij koude start staan volgens mij allebei de pijpen open waardoor die zo "blaast". daarna sluit er 1 demper af en die gaat pas weer open bij hoge last (weet niet welke stand van gasklep). achterin zit zo'n stekkertje die de bypass van de dempers aanstuurt, als je die eraf haalt dan staan die dempers altijd allebei open, klinkt lekker van tijd tot tijdTristan schreef: 10 feb 2017, 10:49 Nou, dat dempen valt vies tegen.![]()
Hele buurt is wakker als de 335i gestart wordt en daar zit nog een OEM uitlaat onder.
zeker? als ik het me goed herinner rookt ie namelijk uit beide uitlaten bij net starten en later maar uit 1tje. nu begin ik te twijfelenTristan schreef: 10 feb 2017, 12:05 Precies andersom. Bij koude start gaat er 1 pijp/klep open en na ca. 30-60 sec gaat de 2e klep open. De mod van de klep (tee mod) moet ik nog steeds eens uitproberen
Dit dus ArthurMartijn_bmw schreef:Echt heerlijk om te voelen hoeveel makkelijker hij nu nog van onder in de toeren doortrekt en uiteraard ook een stuk harder doortrekt! maar ook als je (bijna) nooit het volle vermogen aanspreekt is het nogsteeds een aanrader om de software te laten herschrijven! Macboy zei het al, eigenlijk is de extra soeplese die je terugkrijgt al reden nummer 1 en het extra vermogen mooi er bij.
is vaak wel een beetje een moeilijke km stand maar zit ook vaak bij mensen tussen de oren heb ik het idee. stamt een beetje af van auto's die bijv rond de 2 ton distr. riem/ketting moeten vervangen, koppelingetje + vliegwiel etc. Imo Gewoon even goed checken wat er ook bijv recent al is gedaan. is er al eens een turbo vervangen? bij laatste beurt bijv inspectie 2 geweest met brandstoffilter en al die randzaken? ophangrubbers/draagarmen. je zou kunnen overwegen bij zo'n auto een onafhankelijk Dekra expert langs te laten komen bij een lokale garage voor een algemene check. Weet alleen niet of Dekra dit ook doet in opdracht van particulieren, anders kijken of je het in opdracht van een lokale garage kunt laten doen. uiteraard nog de optie om em bij BMW te laten checken, ik weet alleen niet waar ze allemaal naar kijken of dat ze hem alleen ff aan het kastje hangen voor storingen.Wimo schreef: 14 feb 2017, 17:38 Wel een tricky km stand.. zo rond de 200-210k komen regelmatige slijtagekosten![]()