moeilijk kiezen...ik val meer op donker haar, dus rechts

mooi gelukte foto>
Op Assen afgelopen weekend nog even naar staan kijken. Het blijft een gaaf ding, maar toch jammer dat de bouwkwaliteit te wensen over laat. Niet mooi aansluitende panelen, etc. Maar dat gezegd hebbende; hij is en blijft rete gaaf.Snipe schreef:Het leeft hier niet echt, die 4C. Zonde, want het is echt een tof ding. Ga er vooral een keer mee rijden als de gelegenheid zich aandient!
Je moest eens weten.Het leeft hier niet echt, die 4C.
het hele verhaal tussen de Cayman en de Elise en de 4C hier>But—while we must be mindful that federalized cars with US suspension tuning might perform differently—judging by our experience with this European-spec car, the 4C might be leaning hard on those looks. Its drivetrain just doesn't feel or sound special enough for a $54,000 car; likewise the interior quality. Sure, you're meant to be focused on the dynamics, not assessing the moldings on the dash top, but Porsche has proved style and substance can live cheek by jowl.
You could forgive the engine, forgive the interior, if the Alfa's dynamic performance made all that unimportant. But it doesn't. Sorry to spoil the homecoming party, but if you want the purest of purist's sports cars, you need to hunt down a lightly used Elise. The Lotus's bones might be nearly 20 years old, but the car still gives Alfa's glamorous newcomer and its fancy carbon chassis a swift lesson in what matters. Who cares if you're sitting in a composite wicker basket if the steering isn't up to scratch?
Where does that leave the Porsche? Early in this test, it became clear that, despite price and blueprint, the 4C and Cayman aren't rivals at all. One is an automotive EpiPen, a five-minute shot of thrash metal to wake you from the somnambulance of modern-day driving. Its luster would fade with the drag of daily use. The other is one of the most complete sports cars on the planet. More reserved, yes. Less superficially exciting, certainly. But the Cayman has a depth of character few cars at this price level can match.
Ik hoop voor Lotus dat 'ie minder goed rijdt dan een Exige, dat is een auto die 30k duurder is (50%). De 4C zit op het prijsniveau van een Elise S (30 kg zwaarder, 20 pk minder, 100 Nm minder) en een instap-Cayman (8k duurder, 390 kg zwaarder, 35 pk meer, 70 Nm minder).GTRene schreef:ben wel benieuwd hoe die rijd ten opzichte van bv een Lotus Elise/Exige en de Artega GT.
rijd het net zoals of toch wat 'minder'
En toch blijft het een slecht afgewerkt ding. Op detail niveau vind ik 'm zelfs lelijk. Koplampen, motorkap enz.Snipe schreef:Dat gaat heel wel, zelfs: 0-100 in 4,5 seconden en zo.
Absoluut!GTRene schreef:best stoer in black.
Zit hem in 2 dingen:GTRene schreef:wat een verschillen in de vanaf prijzen...![]()
starten met ongeveer 50k of de max 85k
http://occasions.autoscout24.nl/?atype= ... ddB||price" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten