[GT5] afspraken online racen (nicknames op p. 1)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: [GT5] afspraken online racen
Ik heb vanavond eindelijk weer eens de tijd om ook online te komen, nog meer mensen die er vanavond te vinden zijn?
- EmielS60
Michel P schreef:Met Emiel en Nutkees hebben we samen online gespeeld, was erg relax, sommige mooie gevechten. En schade vol aanzetten, dan krijg je bij een klapper een echte hobbelbak
Michel

Er ligt op nog ergens op Grand Valley een stukje voortrein van een Elise. Was hard werken om je voor te blijven tot je rechtdoor ging.

- ADV
ben de ehle avond er 
Scr33x0r

Scr33x0r
- ADV
zo even een groot deel toegevoegd 

- Hielke
Het virus heeft mij ook weer te pakken. De Nurburgring op de computer van Andre.
Ik wil wel eens online tegen de cracks op de zaterdag of zondagmiddag. Meest realistische instellingen over een rondje of 4. Allemaal dezelfde auto, dezelfde instellingen, hetzelfde alles. Behalve mijn tempo dan :twisted:
Ik wil wel eens online tegen de cracks op de zaterdag of zondagmiddag. Meest realistische instellingen over een rondje of 4. Allemaal dezelfde auto, dezelfde instellingen, hetzelfde alles. Behalve mijn tempo dan :twisted:
- Hielke
Zei ik computer?
Ik ben nieuw in dit wereldje.

- WJ
Volgensmij is mijn community tab in GT5 een beetje de weg kwijt. Ik zie in de Playstation friendlist dat er een berg mensen GT5 aan het spelen zijn, dan kijk ik bij GT5 in de community tab en dan zie ik niemand. 

-
WJ dat heb ik ook.
- Robertdj
Klopt, je ziet elkaar meestal pas wanneer men online gaat spelen.
- ADV
Je moet even terug naar home screen en dan weer naar gt-life.. ik had het gisteren ook..
Gisteren nog online een rondje geknald op fuji, maar mn headset werkte niet.. DodgersGTI deed ook mee..
1.42 gereden in LFA.. best leuke auto
Gisteren nog online een rondje geknald op fuji, maar mn headset werkte niet.. DodgersGTI deed ook mee..
1.42 gereden in LFA.. best leuke auto

- Macboy
Inderdaad soms even weg uit GT-mode en dan terug naar beginscherm (waar je arcade kan kiezen) en dan weer naar GT-mode zou dit op moeten lossen.
Zondag 13.00 uur Nordschleife met M3 coupe of Megane RS. Is dat wat ? Wie doet mee ?Hielke schreef:Ik wil wel eens online tegen de cracks op de zaterdag of zondagmiddag. Meest realistische instellingen over een rondje of 4. Allemaal dezelfde auto, dezelfde instellingen, hetzelfde alles. Behalve mijn tempo dan :twisted:
- Hielke
Vanaf 14.00 uur graag, dan doe ik mee. Leg de regels alvast uit aub. Wie de lagvrije host is, dat alles zo realistisch mogelijk is ingesteld, welke auto, welke banden, hoe de start verloopt, over hoeveel rondjes de race is.Macboy schreef:Inderdaad soms even weg uit GT-mode en dan terug naar beginscherm (waar je arcade kan kiezen) en dan weer naar GT-mode zou dit op moeten lossen.
Zondag 13.00 uur Nordschleife met M3 coupe of Megane RS. Is dat wat ? Wie doet mee ?Hielke schreef:Ik wil wel eens online tegen de cracks op de zaterdag of zondagmiddag. Meest realistische instellingen over een rondje of 4. Allemaal dezelfde auto, dezelfde instellingen, hetzelfde alles. Behalve mijn tempo dan :twisted:
- Chris van S.
Alles zo realistisch mogelijk instellen = alle hulpmiddelen uit!!!!!
Logisch!!!

Logisch!!!
- Hielke
Tuurlijk is dat logisch. Maar ik ben in discussies ook al eens de term "boost" tegengekomen. Zo beredeneerd kun je op servers zonder het te weten dan alles tegenkomen. Afspraken vooraf zijn daarom een must.Chris van S. schreef:Alles zo realistisch mogelijk instellen = alle hulpmiddelen uit!!!!!![]()
Logisch!!!
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hielke ik ben nog niet op 't iRacing forum geweest om te zoeken... 

- Hielke
Skiet nou even op man. Ik zit verlegen om die roddels!Robin schreef:Hielke ik ben nog niet op 't iRacing forum geweest om te zoeken...
- Macboy
Voor mij is het simpel: de host zal iemand moeten zijn met een snelle verbinding. Die moet zich dan even aanbieden. Ik ben dat helaas niet is gebleken.
14.00 uur is prima.
Mijn voorstel: 2 rondes in de Megane RS en daarna 2 rondes in de M3. Tijden noteren en optellen. Dan kunnen we zien wie het beste is.
Banden sportief zacht. Alle hulpmiddelen uit. Handgeschakeld. Boost uit. Schade ook uit.
Ik doe mee:
1. Hielke
2. Macboy
3. Chris van S.
4.
5.
14.00 uur is prima.
Mijn voorstel: 2 rondes in de Megane RS en daarna 2 rondes in de M3. Tijden noteren en optellen. Dan kunnen we zien wie het beste is.
Banden sportief zacht. Alle hulpmiddelen uit. Handgeschakeld. Boost uit. Schade ook uit.
Ik doe mee:
1. Hielke
2. Macboy
3. Chris van S.
4.
5.
- Hielke
Is Andre een goede host? Ik speel op zijn machine.
It's on! 14.10 uur draait de host. Geen training, dat doe je thuis maar. We starten direct.
Bandjes moeten wel wat minder grip hebben Ilija. Is standaard al een beetje te vind ik.
edit: het loopt nog niet storm met de aanmeldingen. Misschien komt zo'n challenge te vroeg? Of hoort het niet bij GT5?
It's on! 14.10 uur draait de host. Geen training, dat doe je thuis maar. We starten direct.
Bandjes moeten wel wat minder grip hebben Ilija. Is standaard al een beetje te vind ik.
edit: het loopt nog niet storm met de aanmeldingen. Misschien komt zo'n challenge te vroeg? Of hoort het niet bij GT5?
- Tom V
Zeker wel, en als ik niet hoefde te werken was ik er absoluut bij geweest.
- Hielke
Ok, maar 3 man schiet niet op. Er moet wel wat eer uit mijn overwinningen te halen zijn 8)
- Tom V
Ik zou zeer graag een keer aanhaken op een ander moment. Close racen op de ring met de m3 is top.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Geert en ik willen denk ik ook wel meedoen, alleen de ring is nu niet echt bepaald een keuze waar we achter staan.
Hebben daar nog bijna geen meter gereden dus baankennis is nihil, tenzij je het circuit bedoeld?
Hebben daar nog bijna geen meter gereden dus baankennis is nihil, tenzij je het circuit bedoeld?
- Hielke
Ik bedoel de Nordschleife. De hele 21 km.
Ik besef me dat de uitdaging nog wat te vroeg komt. Misschien draait er om 14.10 wel een server met de naam "devriesindoorkarting" maar de officiele uitdaging komt met deze post te vervallen. ik vind dat 8 rijders het minimum is en dat de aanwezige rijders dan ook over een goede baankennis horen te beschikken. Dus niet het toergedrag van de laatste DF Ring meeting :twisted:
Ik besef me dat de uitdaging nog wat te vroeg komt. Misschien draait er om 14.10 wel een server met de naam "devriesindoorkarting" maar de officiele uitdaging komt met deze post te vervallen. ik vind dat 8 rijders het minimum is en dat de aanwezige rijders dan ook over een goede baankennis horen te beschikken. Dus niet het toergedrag van de laatste DF Ring meeting :twisted:

- Gijs Evo
Zal om 14.10u eens kijken.
Zet ik mijn Evo ertussen
Zet ik mijn Evo ertussen

- ADV
ik ben er om 1400 ook wel