mooi dat je dat zelf kon, ken zoiets helemaal niet

moet je allemaal maar net weten de tips en trucks e.d.
Echt een must. Zeker met een SMG bak. Die GT1 heeft zich al lang en breed terugverdiend. Kan het iedereen aanbevelen.Joy schreef:Mooi klusje. Toch leuk dat je zoiets gewoon zelf kunt afhandelen met DIS.
Ik ken de functies hoor van INPA/DIS/Progman/NCSsmadb schreef:Met INPA zijn bepaalde functies aan en uit te zetten maar in de hoofdmode is INPA bedoeld om uit te lezen en te resetten. Het echte programmeren kun je doen met NCS Expert/Navcoder/Carsoft/BMW Scanner.
Veel plezier. Mocht je vragen/tips hebben mbt NCS Expert mag je mij gerust een PB sturen.
Wordt vervolgd. Eerst even kijken wat er mogelijk is.Tim N schreef:Klinkt interessant wat voor opties zit je aan te denken te programmeren?
Ah joh.... leuk toch... beter goed gejat dan slecht bedacht. Verder is niets meer "speciaal" als je jouw creatie op internet post.MParallel schreef:^^
Exact, het zal die geweest zijn. Die is ongeveer een carbon copy van mijn auto aan het maken. In dat topic kun je zien hoe die stap voor stap mijn auto is gaan kopieëren.![]()
Mijne staat al in de winterstalling en komt ergens maart weer uit ze hok.
Sja style...die is ook niet bojzonder. Gewoon een M3 zoals die de fabriek uit gerold is. Standaard M pakket.Tim N schreef:Alles is al eens gedaan, ook de style zoals die van M parallel er nu bijstaat zijn er hem al legio voorgegaan.