[30-08-2010]DF @ CPZ deel XI
-
Re: [30-08-2010]DF @ CPZ deel XI
Hey Martin, met de CSL?///Martin schreef:Gisteren later op de middag ook nog even gereden en een circuit doop gedaan. Ik vond het helemaal geweldig, maar ik moest mij al vrij rap gaan inhouden. De remmen kondigden zich aan dat ze het wel goed vonden zo (en de bandjes werden ook goed warm).... Dus er zaten wel wat flauwe afkoel rondjes tussen, terwijl ik toch van het late remmen hou. Verschrikkelijk zonde van de klapper in de Tarzan en de 964 Turbo de Hunzerug op. Voor mij gelukkig alleen een beetje steenslag (motorkap, voorruit, dak), maar dat is helaas te verwachten...
Bij het circuit afdraaien een gelukje, ik kon nog 8 kilometer rijden... Inclusief de rit ernaartoe 1:4.

- ///Martin
Yep!Christoph schreef: Hey Martin, met de CSL?
- Ralph
Zo dat was m'n selectie

Dit zijn sterk verkleinde versies, ik mail je graag het origineel na een pb of reply hieronder.
- GTRene
leuke actie foto's zitten er bij
voor mij op de pc al mooi zat, heb die waar ik opstond al ff gedownload

voor mij op de pc al mooi zat, heb die waar ik opstond al ff gedownload

- Mathieu
Hans, is je helm niet wat aan de kleine kant?
Misschien een maatje groter................!
- GTRene
Ik vond weer een filmpje van CPZ...
deze man is MS
tekst was ook wel bijzonder...
die GT3 lekkerrrr (en zonde)
deze man is MS

afijn video is wel goed, met geluidHow can I be blocked in corners by a Porsche GT3?
I am no Michael Schumacher and I know it well, I am not even the fastest driver in the MaX5 Cup (my fastest lap is still 4 seconds slower than the fastest one), and I have to slow down in corners for a Porsche GT3. I was not too happy on the track, because I was there to test my new wheel geometry rather than race other cars, but in the evening, I was just laughing my ass off watching the video. That driver also cost us almost an hour of valuable track time, when he threw himself and a BMW M3 into the sand at turn 1 with a big band and expensive damage on both cars (both drivers with a passenger at the time and the air bags going off)...

-
LOLMathieu schreef:
Ik zeg Honz heeft een niece avatar! Wel ff vergrendelen, zodat deze niet gewijzigd kan worden!
- Downforce Hans
FUCKERMathieu schreef:

- Downforce Hans
ik vind hem fantastich als avatar, zet maar neersteve smith schreef:LOLMathieu schreef:
Ik zeg Honz heeft een niece avatar! Wel ff vergrendelen, zodat deze niet gewijzigd kan worden!

- GTRene
Hamsteren...ohnee Hansteren 

GTRene schreef:Ik vond weer een filmpje van CPZ...
deze man is MS![]()
![]()
[youtube]filmpje[/youtube]
afijn video is wel goed, met geluidHow can I be blocked in corners by a Porsche GT3?
I am no Michael Schumacher and I know it well, I am not even the fastest driver in the MaX5 Cup (my fastest lap is still 4 seconds slower than the fastest one), and I have to slow down in corners for a Porsche GT3. I was not too happy on the track, because I was there to test my new wheel geometry rather than race other cars, but in the evening, I was just laughing my ass off watching the video. That driver also cost us almost an hour of valuable track time, when he threw himself and a BMW M3 into the sand at turn 1 with a big band and expensive damage on both cars (both drivers with a passenger at the time and the air bags going off)...die GT3 lekkerrrr (en zonde)
Ja ik vind de tekst een beetje te, je weet dat als je zon dag doet er allerlei mensen rondrijden, ik was er ook om te testen, dan kan je wel klagen dat er iemand in de weg rijdt, maar je kan zelf ook een gat laten vallen en dan het tempo weer opvoeren.
Verder is het te hopen dat de man in de porsche er van geleerd heeft, alleen zonde dat een ander ook voor zijn leermoment moet boeten.
En dat het ongeluk een uur tracktime heeft gekost is niet anders.
Vraag me altijd af hoe zon iemand zou reageren als er iets zou gebeuren zoals op zolder (hartstilstand) en gewoon de baan helemaal dichtgaat.
- GTRene
hij begint ook veel met I...ik...
kan ie beter de baan voor zichzelf huren
kan ie beter de baan voor zichzelf huren

- Tom V
Volgens mij staat deze ergens rond het marshall huisje. Je merkt dat de topsnelheden op het bordje veel verschilden, meer dan de werkelijke topsnelheid. Je zit dan rond rempunten van mensen.Luco schreef:Bepaald punt, want hij geeft je snelheid al aan ruim voor je gaat remmen.Bert ///M3 schreef:Er zijn er ook niet echt veel die over de 200 echte km halen volgens mij, niet met de meeste straatauto's. Ik heb normaal op de datalog tussen de 200 en 210 op dat ding denk ik, kijk je naar teller km dan zit je aan 230 of zo (ik rij ook met te kleine wielen dat helpt) Maar ik weet niet of die paal op CPZ op een bepaald punt meet of echt topsnelheid voor remmen?
Ik denk zelf start/finish.
Tegenwind was heftig trouwens, scheelde zo 15 km/u top, was er elke keer weer verbaasd over bij het uit komen van Bos Uit.
- Tom V
Verder kun je inderdaad wel merken dat er een hoop mensen rijden die volgens mij niet vaak trackdays rijden met gemengd publiek, zoals de beschrijving bij dat filmpje.
- kootje
Ik heb gisteren een leerzame middag gehad een paar keer mis geschakeld maar veel plezier gehad :banaan:
Gereden met straatbandjes volgende keer toch maar een paar toyo's en andere remolie.....
Hier nog een aantal foto's veel van hetzelfde maar toch.....ik hoop dat het linkie werkt
http://s290.photobucket.com/albums/ll25 ... 0-08-2010/
Grt. Kootje
Gereden met straatbandjes volgende keer toch maar een paar toyo's en andere remolie.....
Hier nog een aantal foto's veel van hetzelfde maar toch.....ik hoop dat het linkie werkt
http://s290.photobucket.com/albums/ll25 ... 0-08-2010/
Grt. Kootje

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@ mathieu
Wat een lol !!!
Tranen in me ogen van het lachen hier
Wat een lol !!!
Tranen in me ogen van het lachen hier

-
Heeft die sluiting een uur geduurd?
Wat hebben ze staan doen? Wij waren voor mijn gevoel binnen 10 minuten van de baan af, als het er geen 5 waren.

- Erik K.
De Porsche was door een afgebroken achterwielophanging niet makkelijk te verplaatsen.
In de pits kregen ze hem amper van de ambulance af.
In de pits kregen ze hem amper van de ambulance af.
- Petrolhead Tom
steve smith schreef:Heeft die sluiting een uur geduurd?Wat hebben ze staan doen? Wij waren voor mijn gevoel binnen 10 minuten van de baan af, als het er geen 5 waren.
Bij jullie ging het inderdaad erg snel, auto de grindbak uit, naar de pits, box dicht en klaar. Porsche duurde inderdaad aanzienlijk langer, zonde.

-
Even een late reactie, maar Luco, dat filmpje heb ik! ik zal het morgen even voor je regelen, PM me maar erover dan vergeet ik het niet.Luco schreef:Wie heeft er trouwens die camera in mijn auto gehangen?
Dat filmpje wil ik graag in zijn geheel wel ontvangen als dat kan.
- Snipe
Nou kan het natuurlijk altijd zo zijn dat je op zoek bent naar een stuk of 100 foto's van DF@CPZ. Dan hoef je niet het hele internet af te zoeken, maar je kunt gewoon hier terecht: http://www.driving-fun.com/1049/the-kno ... voort.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer dan 100 foto's van Luuk!

Enneh....

Meer dan 100 foto's van Luuk!
Enneh....
-
Perry, ligt er toevallig nog een kentekenplaat in jouw auto?
- DDX
Voortaan niet zo laat meer posten heSnipe schreef:Nou kan het natuurlijk altijd zo zijn dat je op zoek bent naar een stuk of 100 foto's van DF@CPZ. Dan hoef je niet het hele internet af te zoeken, maar je kunt gewoon hier terecht: http://www.driving-fun.com/1049/the-kno ... voort.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

En ik zie ook geen accenten (E?n , Belgi? en N?rburgring)want de dag in augustus was voor 2009 de laatste DF-trackday op Zandvoort.