Wintersport naar Oostenrijk? Neh Spanje!
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Ander verhaal.Het weer. Kijk hier TV España en zie 'n reportage over de weer enorme sneeuwval daar en -10 shit, vorig jaar ook al, zo.

-
LOL, leuk bedacht. Nou ja iig geen islamitisch land, want daar weet je: Praatjes vullen ge....euh en je zit daar vol met gaatjes.dvh schreef:Tussen de patienten door. Het is dus niet alleen kalkoen wat gevult wordt voor de kerst :d.
Anyway , de top 3
1- zimbabwe , heerlijk weer
2- zweden , viking vrouwen <3
3- China , omdat ik de tv shows van NL zat ben.

Doe je de groeten aan Robert daar?
Zo'n warme man.

- Ravin ///M

- Maus335i
http://frontpage.fok.nl/nieuws/417939/1 ... er-wk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Derksen zet CDA'er Koopmans even flink op zn plaats over het WK bid (en terecht). Wat is die Ger van de put gerukt zeg
"Ach 150 miljoen euro extra belastingschuld, wat maakt het uit! Het is feest!". Zegtie dat nou echt?! Ja echt 
Derksen zet CDA'er Koopmans even flink op zn plaats over het WK bid (en terecht). Wat is die Ger van de put gerukt zeg

- Downforce Hans
Inderdaad, ik wist niet wat ik hoorde zeg van die CDA clown.......
Laten ze dat voetbal lekker ergens anders houden zeg en dan ook nog zeggen dat het goed voor Nederland is.
Ik hoorde laatst die Gullit een onzin uitkramen en vroeg me gelijk af wat zijn functie nou eigenlijk is en wat voor opleiding je daar voor gehad zou moeten hebben.
Kennelijk als je twee hersencellen hebt maar je kan wel voetballen wordt je voor vol aangezien.
Hij heeft net zijn diploma vingerverven gehaald en kan net zijn eigen veters strikken.
Die Umberto Tan hoorde ik ook al zo onzin verhaal op de radio vertellen.
Het gaat die gasten alleen om het voetbal en verder kijken ze nergens naar, stelletje eikels.........
Laten ze dat voetbal lekker ergens anders houden zeg en dan ook nog zeggen dat het goed voor Nederland is.
Ik hoorde laatst die Gullit een onzin uitkramen en vroeg me gelijk af wat zijn functie nou eigenlijk is en wat voor opleiding je daar voor gehad zou moeten hebben.
Kennelijk als je twee hersencellen hebt maar je kan wel voetballen wordt je voor vol aangezien.
Hij heeft net zijn diploma vingerverven gehaald en kan net zijn eigen veters strikken.
Die Umberto Tan hoorde ik ook al zo onzin verhaal op de radio vertellen.
Het gaat die gasten alleen om het voetbal en verder kijken ze nergens naar, stelletje eikels.........
- Joy
Dat is nou precies het voorbeeld van een politicus die alleen maar naar zijn eigen agenda kijkt. Het maakt niet uit wat de uitslag van allerlei onderzoeken mag zijn of wat de mening van het volk in deze ook is, als je maar door kan drukken wat je zelf voor ogen hebt.
Exact hetzelfde met al die veel te dure overdesignde overheidsgebouwen, fantastische stedelijke herstructureringen, achterlijke wegconstructies, parkeerbeleid, smerige kunstproducten midden in de stad en ga maar zo door.
Al die waardeloze beleidsbepalers, BAH ! :fy:
Exact hetzelfde met al die veel te dure overdesignde overheidsgebouwen, fantastische stedelijke herstructureringen, achterlijke wegconstructies, parkeerbeleid, smerige kunstproducten midden in de stad en ga maar zo door.
Al die waardeloze beleidsbepalers, BAH ! :fy:
- GTRene
Maus335i schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/417939/1 ... er-wk.html
Derksen zet CDA'er Koopmans even flink op zn plaats over het WK bid (en terecht). Wat is die Ger van de put gerukt zeg"Ach 150 miljoen euro extra belastingschuld, wat maakt het uit! Het is feest!". Zegtie dat nou echt?! Ja echt

ik snap die CDA niet...hij durft wel...veel anderen denken/dachten ook zo makkelijk over geld van anderen...kom maar eens aan hun eigen geld, dan piepen ze wel anders die witte boorden criminelen

ik hoef die voetbal zooi hier niet, en al helemaal niet onder die Fifa rules..no way!
- Ravin ///M
Ik begrijp uberhaupt niet hoe zo'n bedrijf ermee weg komt, die eisen. En alle landen staan nog steeds met de voorpoten op en de tong uit de bek te azen. De VVD gaf na de formatie aan dat het de toezeggingen van het vorige kabinet mbt. het WK bid grondig onder de loep zou nemen, maar zo te zien komt daar niks van terercht.
- dvh
Ik zou serieus de getallen wel eens willen zien die mij ervan moeten overtuigen dat een wk in Nederland geld oplevert ipv kost.
Want hoe serieus moet je dit kabinet nemen wanneer zij op alles willen bezuinigen maar wel geld in de fifa verslinder willen gooien omdat het goed zou zijn voor NL.
Want hoe serieus moet je dit kabinet nemen wanneer zij op alles willen bezuinigen maar wel geld in de fifa verslinder willen gooien omdat het goed zou zijn voor NL.
- Robertdj
Het blijft een prestige strijd over de rug van de belastingbetaler. Terwijl de 'winnaar' tevens degene is die zich met het minste geklaag keihard laat nemen.
-
Goed punt, zeg ik ZELFS als voetbalfan.dvh schreef:Ik zou serieus de getallen wel eens willen zien die mij ervan moeten overtuigen dat een wk in Nederland geld oplevert ipv kost.
Zo vraag ik me af als de monarchie en Gouden Koets en alle shit afgeschaft wordt wat we daar nou werkelijk mee verliezen(als in: "Goodwill" van NL is ook Beatrix etc exportcijfers etc. Zou dat echt van die ouwe tang afhangen vraag ik me dan af?) of winnen.
Same story eigenlijk. Hoe meetbaar is iets?
- Maus335i
Ik als voetballiefhebber zou het WK hier graag hebben, maar als belastingbetaler zeg ik NEE! Van de 38 professionele voetbalclubs in Nederland zijn er maar 4 gezond. Wat moeten zij met een (groot) stadion dat duur in onderhoud is? De gemeente zal het moeten gaan bekostigen.
Nog wat extra achtergrond info (let wel, dit is een artikel uit juli maar volgens mij nog erg actueel):
Nog wat extra achtergrond info (let wel, dit is een artikel uit juli maar volgens mij nog erg actueel):
APELDOORN – Wereldvoetbalbond FIFA stelt extreme eisen aan de organisatie van het WK voetbal in 2018 of 2022, maar de Nederlandse regering trekt klakkeloos de portemonnee. Sowieso schiet Nederland erbij in, en in het ergste geval zelfs niet minder dan ruim 1 miljard euro.
De tweede plaats voor het Nederlands elftal tijdens het afgelopen WK voetbal in Zuid-Afrika heeft voetbalminnend Nederland in extase gebracht. Opgetogenheid heerst onder politici, lobbyisten en (oud-)profvoetballers, want ons land heeft zich in de kijker gespeeld bij de FIFA. Dat komt niet slecht uit, omdat Nederland, samen met buurland België, het WK in 2018 of 2022 wil organiseren.
RTL Nieuws publiceerde donderdag saillante details over de kosten die Nederland zich voor dat doel getroost. Om de organisatie voor het WK binnen te halen, garandeert Nederland dat de FIFA, zijn bobo’s en aan de wereldvoetbalbond gelieerde organisaties geen cent btw behoeven af te dragen. Dat betekent dat een official voor een hotelkamer van 250 euro maar 200 euro hoeft te betalen. Ook voor inkopen bij een supermarkt of tankstation hoeft geen btw betaald te worden. Bovendien zijn de voetbalfunctionarissen gevrijwaard van elke lokale belasting.
Over de winst die aan de FIFA verbonden buitenlandse ondernemingen tijdens het WK in Nederland opstrijken, hoeft geen cent belasting te worden betaald. De fiscus loopt daardoor zeker 300 miljoen euro mis. Daarnaast moet voor 900 miljoen in stadions worden geïnvesteerd en moet Nederland opdraaien voor de beveiligingskosten, ten minste 200 miljoen euro.
Bovendien gaat er nog zo’n half miljard naar de aanleg van extra wegen en stations.
Daar staat tegenover dat uit onderzoek door SEO Economisch Onderzoek blijkt dat Nederland geen cent aan het WK gaat verdienen. In het gunstigste geval is er een verlies van 150 miljoen euro te betreuren, in het ergste scenario blijft Nederland met een schuld van ruim 1 miljard euro zitten.
Voorstanders van een groot sportevenement in Nederland wijzen vaak op de extra inkomsten door toerisme. Maar of dat echt zo is, is nog maar de vraag. Sommige supporters zouden zonder WK ook naar Nederland zijn gekomen als toerist.
Bovendien schrikt een WK sommige buitenlanders juist af. Zo telde Frankrijk tijdens het WK voetbal in 1998 een half miljoen voetbalfans in Parijs, maar door de drukte bleven ruim een miljoen toeristen weg. Het Paleis van Versailles trok 10 procent minder bezoek; het Musée d’Orsay 15 procent.
Ook van andere grote sportevenementen in Nederland is bewezen dat de opbrengst vooraf veel te positief was ingeschat.
Daarbij valt te denken aan drie grote wielerrondes die het afgelopen jaar in Nederland startten. Meest recente is de start van de Ronde van Frankrijk in Rotterdam, begin deze maand.
De projectdirecteur erkende recent in een tv-uitzending van EenVandaag niet exact zicht te hebben op de baten voor Rotterdam.
„We hopen op subsidies van bijvoorbeeld het ministerie en op bestedingen in lokale horeca”, zo zei hij. Er was kennelijk onzekerheid over de opbrengst, terwijl de start van de wielerronde gewoon doorging.
Hij had zijn oor te luisteren kunnen leggen in de stad Groningen, die in 2002 na de start van de Ronde van Italië met een verlies van 400.000 euro bleef zitten, terwijl vooraf was uitgegaan van een hoge opbrengst. Of in Amsterdam, dat eerder dit jaar het decor was voor de start van de Ronde van Italië.
Vooraf sprak de wethouder over een winst voor de stad die vijf keer hoger zou liggen dan de kosten van 5 miljoen euro. Tot op heden is echter alleen zeker dat de kosten met een miljoen zijn overschreden.
- PD power
Laat de FIFA vaseline club, z'n feestje maar lekker ergens anders vieren....... 

- Maus335i
@Hans, Gullit kan goed voetballen maar commerciële inzicht is volgens mij bij hem ver te zoeken. Dezelfde "prietpraat" als die CDA'er: het is toch een leuk feestje?!
Wat een #(&@ idioot is die Ger Klootmans eigenlijk nu ik er over nadenk. Kijk hoe meneer wat lullig zit te doen over een 150 miljoen extra of niet.. "ach waar heb je het over". Joh, hoe groot is die plaat voor zn kop? Compleet achteloos en dat is dan een van onze volksvertegenwoordigers
Geld uitgeven van een ander is zoooo makkelijk, dat blijkt nu wel weer. Derksen heeft zich nog érg netjes gehouden....
Wat een #(&@ idioot is die Ger Klootmans eigenlijk nu ik er over nadenk. Kijk hoe meneer wat lullig zit te doen over een 150 miljoen extra of niet.. "ach waar heb je het over". Joh, hoe groot is die plaat voor zn kop? Compleet achteloos en dat is dan een van onze volksvertegenwoordigers

- GTRene
zo is dat, of zelf voor de kosten opdraaienPD power schreef:Laat de FIFA vaseline club, z'n feestje maar lekker ergens anders vieren.......

denk dat ze naar Rusland gaan, daar is tochnog vrij veel corruptie, maken ze vast vriendjes

-
Robin, je zet wel zo een leuk lijstje neer, maar wist je dat Turkije een van de populairste bestemmingen voor Israeliers is, OOK na die actie met die boot? Waarom denk je dat dat komt? Omdat ze aan de lopende band worden beschoten denk je? Het is gewoon een van de veiligste landen in die regio, en die actie met de boot heeft vooral bewezen dat ook de gewone burger Israeli daar veilig is.Robin schreef:![]()
Er is hier 'n draadje over emigreren naar/wonen in de USA.
Ik wil wel 'n polletje maken met als je zou MOETEN emigreren naar(mes op de keel) 1 keuze mogelijk.
-Pakistan
-Syrië
-Iran
-Zimbabwe
-China
-Oekraine
-Venezuela
-Cuba
-Turkije
-USA
-Algerije
En dan kijken wie waar naartoe gaat. En vooral waarom.
Ik weet ook dat er heel veel autochtone Nederlanders wonen in Turkije (been there, seen them), gewoon omdat het een veilig land is en omdat het er vaak prachtig weer is. Als je een paar ton daar investeert hoef je de rest van je leven niet meer te werken. Stel je verkoopt je zaak, investeert daar een beetje in grond, huizen, misschien hotel enzo, dan kan je de rest van je leven relaxen onder een paraplu met een lekker drankje (en een lekker wijf naast je

Overdrijven is ook een vak. Ik denk dat de haat tegen USA komt door een bepaalde oorlog die om niet legitieme redenen is gevoerd. Terroristen aanvallen worden zonder legitieme reden gevoerd. Die oorlog van de USA ook niet. Noem mij een simpele reden waarom die actie van de USA niet als terroristisch moet worden beschouwd. Zo kan ik nog een boel redenen opnoemen waarom de USA een bedenkelijke reputatie heeft. Alleen heb ik daar geen zin in. Tenzij iemand dat wilt, kan ik zo een boel opnoemen, en dan mag iemand anders beargumenteren waarom ik fout zit.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ger Koopmans is precies als zijn naam; een koopman................maar het liefst van andermans (lees; belastingbetaler) centen................
Een enorme engert, dat is ie............................wat een ontzettende opportunist.............
Een enorme engert, dat is ie............................wat een ontzettende opportunist.............
-
EG, ik denk dat ik nog wel eens in Istanboel wil kijken, vanwege de oude cultuur. Serieus.
Tja de USA zat vaker fout, maar in Iran, Rusland, China, Venezuela, Cuba, Zimbabwe etc. gaat 't onder de bevolking gewoon mis, heerst spanning en is bijv. dictatuur. Waarom dat hameren op de USA, terwijl ik amper wat hoor van de landen die ik noem***(en zo zijn er meer landen) terwijl men 't WITHOUT A DOUBT in alle lagen van de bevolking in de USA 't het 'beste'(ok niet als in NL) heeft van al die landen die ik noemde...
De USA heeft z'n shit intern, I know, maar jammer dat men in zo'n lijstje niet eerlijk de USA dan noemt en de hand voor 1 keer in eigen boezem steekt.
Als er 1 kutland was die (met Marshalhulp) bijv) Nederland na WW2 weer een zetje in de goede richting heeft gegeven was 't de USA wel. Vergeten? OK. Welk van de andere landen in dit rijtje heeft ooit wat voor NL gedaan? Zeg 't maar.
***Zou dat liggen aan de linkse media? Ik zou 't bijna gaan denken.
En dat er geen WOMD zijn gevonden in Irak zijn nog geen vrijbrief inderdaad om Irak binnen te vallen achteraf. Irak binnenvallen omdat er 'n stelletje pure dictatoriale hufters aan 't bewind stonden die bijv. in 1990 zomaar Koeweit binnenvielen....tja toch wel meer legitiem dan we zo op 't eerste gezicht dachten he....
Maar olie was de basis van hun opportunisme. Geef ze eens ongelijk, we leven in 'n competitieve wereld, may the best man win. En ik leef als de keus me werd gegeven, liever onder 't 'juk' van Yanks dan onder WW2 Duitsers, Commie Soviets of Arabieren om maar 'n paar te noemen, thank you.
Ik wil dit zeggen, iedereen heeft boter op z'n hoofd op deze aardkloot, maar 't is vandaagdedag blijkbaar politiek correct om je aan te sluiten bij de USA bashers, daar doe ik nét niet aan mee.Dank u. Ik rij BMW en draag Rolex, wat nou politiek correct. :twisted:
Tja de USA zat vaker fout, maar in Iran, Rusland, China, Venezuela, Cuba, Zimbabwe etc. gaat 't onder de bevolking gewoon mis, heerst spanning en is bijv. dictatuur. Waarom dat hameren op de USA, terwijl ik amper wat hoor van de landen die ik noem***(en zo zijn er meer landen) terwijl men 't WITHOUT A DOUBT in alle lagen van de bevolking in de USA 't het 'beste'(ok niet als in NL) heeft van al die landen die ik noemde...
De USA heeft z'n shit intern, I know, maar jammer dat men in zo'n lijstje niet eerlijk de USA dan noemt en de hand voor 1 keer in eigen boezem steekt.
Als er 1 kutland was die (met Marshalhulp) bijv) Nederland na WW2 weer een zetje in de goede richting heeft gegeven was 't de USA wel. Vergeten? OK. Welk van de andere landen in dit rijtje heeft ooit wat voor NL gedaan? Zeg 't maar.
***Zou dat liggen aan de linkse media? Ik zou 't bijna gaan denken.

En dat er geen WOMD zijn gevonden in Irak zijn nog geen vrijbrief inderdaad om Irak binnen te vallen achteraf. Irak binnenvallen omdat er 'n stelletje pure dictatoriale hufters aan 't bewind stonden die bijv. in 1990 zomaar Koeweit binnenvielen....tja toch wel meer legitiem dan we zo op 't eerste gezicht dachten he....

Ik wil dit zeggen, iedereen heeft boter op z'n hoofd op deze aardkloot, maar 't is vandaagdedag blijkbaar politiek correct om je aan te sluiten bij de USA bashers, daar doe ik nét niet aan mee.Dank u. Ik rij BMW en draag Rolex, wat nou politiek correct. :twisted:
Laatst gewijzigd door Robin op 01 dec 2010, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als, ik zeg met nadruk als.............wikileaks geen vooropgezet plan is van de Amerikanen dan kon het wel eens zijn, als reactie op het lekken, dat die Yanks zich terugtrekken op eigen terrein ( Monroe Doctrine), komt mooi uit nu de bodem van de schatkist voelbaar is.....................
-
Nu op Ned 2... rapportage over Assange (WikiLeaks)
- Ravin ///M
Jippie wij staan er ook in...
Wouldn't wanna be in this guy's shoes:'Nederland wilde af van kernwapens'
Uitgegeven: 2 december 2010 10:45
Laatst gewijzigd: 2 december 2010 10:45
AMSTERDAM - Nederland heeft vorig jaar een voorstel gedaan om de Amerikaanse kernwapens uit Nederland weg te halen.
Dat blijkt uit een Amerikaans diplomatiek memo dat is uitgelekt via de klokkenluiderssite Wikileaks.
Nederland deed het voorstel binnen de NAVO, samen met Duitsland en Italië, blijkt uit het memo, geschreven door de Amerikaanse ambassade in Brussel voor minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton.
Duitsland en Italië
Duitsland en Italië wilden net als Nederland af van de Amerikaanse kernwapens op hun grondgebied. De Belgische premier Yves Leterme wilde aansluiten bij het initiatief, maar hij werd teruggefloten door zijn ministers van Buitenlandse Zaken en Defensie.
Uit documenten die Wikileaks eerder deze week heeft gepubliceerd, bleek al dat er Amerikaanse kernwapens in Nederland liggen. Dat geldt al jaren als een publiek geheim, maar het kabinet wil er niets over zeggen.
Minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) weigerde ook deze week in te gaan op de vraag of er wel of geen kernwapens in Nederland liggen.
Zou die Canadees dat echt zo hebben gezegd?Oprichter WikiLeaks met dood bedreigd
Uitgegeven: 2 december 2010 06:25
Laatst gewijzigd: 2 december 2010 08:33
LONDEN - Bij WikiLeaks zijn doodsbedreigingen binnengekomen aan het adres van Julian Assange, de oprichter van de klokkenluiderssite. Ook regeringen hebben dreigende taal richting Assange geuit.
Dat heeft woordvoerder Kristinn Hrafnnson van WikiLeaks woensdag gezegd. Hrafnnson stelde dat de veiligheid van Assange in het geding is.
De woordvoerder van WikiLeaks verwees naar Amerikaanse politici die willen dat Assange voor hoogverraad wordt vervolgd. Volgens Hrafnnson heeft een adviseur van de Canadese premier Stephen Harper zelfs gezegd dat Assange zou moeten worden omgebracht.
Verblijfplaats
WikiLeaks wil niets zeggen over de verblijfplaats van Assange. De Britse politie weet waar Julian Assange, de oprichter van klokkenluiderssite WikiLeaks, verblijft. De 39-jarige Australiër gaf de politie zijn contactgegevens toen hij in oktober in Groot-Brittannië aankwam.
Dat berichtte de Britse krant The Independent donderdag. Politiebronnen bevestigden dat ze het telefoonnummer van Assange hebben.
De Britse politie staat al ruim een maand in contact met het juridische team van Assange, maar wacht op verdere instructies voordat ze overgaat tot arrestatie. De Australiër zou zich ophouden in het zuidoosten van Engeland.
- GTRene
hm...zou wel goed fout zijn en of heel eerlijk gemeend
ik vind het eengoede zaak dat er meer "in the open" gebracht wordt...hoop dat die Wiki the viking man niet gepakt wordt en een paar achterbakse figuren naar boven kan brengen.

ik vind het eengoede zaak dat er meer "in the open" gebracht wordt...hoop dat die Wiki the viking man niet gepakt wordt en een paar achterbakse figuren naar boven kan brengen.
- Downforce Hans
Ik zag gisteren het stukje opde tv en hij zei het echt...................Ravin ///M schreef:Jippie wij staan er ook in...Wouldn't wanna be in this guy's shoes:'Nederland wilde af van kernwapens'
Uitgegeven: 2 december 2010 10:45
Laatst gewijzigd: 2 december 2010 10:45
AMSTERDAM - Nederland heeft vorig jaar een voorstel gedaan om de Amerikaanse kernwapens uit Nederland weg te halen.
Dat blijkt uit een Amerikaans diplomatiek memo dat is uitgelekt via de klokkenluiderssite Wikileaks.
Nederland deed het voorstel binnen de NAVO, samen met Duitsland en Italië, blijkt uit het memo, geschreven door de Amerikaanse ambassade in Brussel voor minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton.
Duitsland en Italië
Duitsland en Italië wilden net als Nederland af van de Amerikaanse kernwapens op hun grondgebied. De Belgische premier Yves Leterme wilde aansluiten bij het initiatief, maar hij werd teruggefloten door zijn ministers van Buitenlandse Zaken en Defensie.
Uit documenten die Wikileaks eerder deze week heeft gepubliceerd, bleek al dat er Amerikaanse kernwapens in Nederland liggen. Dat geldt al jaren als een publiek geheim, maar het kabinet wil er niets over zeggen.
Minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) weigerde ook deze week in te gaan op de vraag of er wel of geen kernwapens in Nederland liggen.Zou die Canadees dat echt zo hebben gezegd?Oprichter WikiLeaks met dood bedreigd
Uitgegeven: 2 december 2010 06:25
Laatst gewijzigd: 2 december 2010 08:33
LONDEN - Bij WikiLeaks zijn doodsbedreigingen binnengekomen aan het adres van Julian Assange, de oprichter van de klokkenluiderssite. Ook regeringen hebben dreigende taal richting Assange geuit.
Dat heeft woordvoerder Kristinn Hrafnnson van WikiLeaks woensdag gezegd. Hrafnnson stelde dat de veiligheid van Assange in het geding is.
De woordvoerder van WikiLeaks verwees naar Amerikaanse politici die willen dat Assange voor hoogverraad wordt vervolgd. Volgens Hrafnnson heeft een adviseur van de Canadese premier Stephen Harper zelfs gezegd dat Assange zou moeten worden omgebracht.
Verblijfplaats
WikiLeaks wil niets zeggen over de verblijfplaats van Assange. De Britse politie weet waar Julian Assange, de oprichter van klokkenluiderssite WikiLeaks, verblijft. De 39-jarige Australiër gaf de politie zijn contactgegevens toen hij in oktober in Groot-Brittannië aankwam.
Dat berichtte de Britse krant The Independent donderdag. Politiebronnen bevestigden dat ze het telefoonnummer van Assange hebben.
De Britse politie staat al ruim een maand in contact met het juridische team van Assange, maar wacht op verdere instructies voordat ze overgaat tot arrestatie. De Australiër zou zich ophouden in het zuidoosten van Engeland.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Downforce Hans schreef:Ik zag gisteren het stukje opde tv en hij zei het echt...................
- GTRene
wat een idioot...
the truth will sad you free
...
echter willen sommige nu Wili de viking oppakken....or worse.
the truth will sad you free

echter willen sommige nu Wili de viking oppakken....or worse.