http://www.cpz.nl/action/pitcam/index.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
Hou het heel en veel plezier allemaal!
Is droog. Vanmorgen bizar rustig op de baan, nu wel OK. Af en toe 3 spetters hagel, baan is kurkdroog inmiddels. Oh en Metchu moet op driftcursus van de Marshalls, en Bart's PS2's liggen uitgesmeerd in VodafoneBert ///M3 schreef:Erg rustig nog op de baan en in de pits zo te zien. Lijkt wel droog
zow...scary, foto?elogiov6 schreef:Nou mijn tijd was niet om over naar huis te schrijven. Behoorlijk vibraties in eerst rechterbochten, later in alle bochten. En een heeeel beweeglijke kont vooral ingaan scheivlak en bij aanremmen bochten. Wat bleek.... plaat waar rechterachterveer op vast zit bijna doorgescheurd...... Op de terugweg bij schiphol even gestopt en kon de achterveer er zo uithalen compleet met plaat en al.... Voor diegene die dit nog niet gehad hebben voelt als een lekke rechterachterband....
HEb dus om 15.30 spulletjes ingepakt en ben nu pas thuis. desontdanks een geweldige dag en weer veel geleerd. Peter en organisatie...dank voor alles.Op naar de volgende trackday!
Heeft kees je in de toren dan je de videio-beelden laten zien ( ze kunnen via het camera systeem beelden opnemen ).Metchu schreef: Hahahaha ik heb me rotgelachen, marshalls met humor... (en vooral in de toren... heerlijk!)
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten