Het verhaal was goed maar wel wat AlGorig.

Prima Hans. Die van ons is ook 10. Is voor '12 jaar' maar niks griezeligs aan, buiten de vreemde vogels/diersoorten. Maar die eersten zitten hier ook genoeg op DF.Downforce Hans schreef:Is het een film waar ik met mijn dochter van 10 naar toe kan?
Ja joh, verklap even het einde.......thanksTom Verhaaf schreef:Ik vond de film op zich niks aan, maar door dat 3d gebeuren was het nog wel uit te houden. Alleen jammer de film eigenlijk te lang duurt. Als de grootste actiescene begint is het nieuwe al van het 3d effect af. Tot slot waren de marines veel cooler dan die blauwe hippiebeesten, maar weet je voordat de film begin al dat ze het niet gaan winnen.
Scheelt je weer 20 euro, altijd handig tijdens deze dure dagen.Downforce Hans schreef:Ja joh, verklap even het einde.......thanksTom Verhaaf schreef:Ik vond de film op zich niks aan, maar door dat 3d gebeuren was het nog wel uit te houden. Alleen jammer de film eigenlijk te lang duurt. Als de grootste actiescene begint is het nieuwe al van het 3d effect af. Tot slot waren de marines veel cooler dan die blauwe hippiebeesten, maar weet je voordat de film begin al dat ze het niet gaan winnen.
Neem je dochter lekker mee naar de film, geniet van de effecten, en vertel na afloop even hoe je over het verhaal/de personages denkt.Downforce Hans schreef:Grapjas, zal wel niet lang duren voordat jij je one man show krijgt......maar ik had liever die 20 euro uitgegeven....
You think so? Ik vond het echt weer zo'n "Amerikaanse-Oh-we-rijden/vliegen/rennen/segwayen-nét-op-het-nippertje-weg-voordat-de-grond-onder-ons-weg-valt"-film! Enorme tegenvaller.Shakes schreef:2012 was ook meer dan ok!
Luuk schreef: Ik vond het echt weer zo'n "Amerikaanse-Oh-we-rijden/vliegen/rennen/segwayen-nét-op-het-nippertje-weg-voordat-de-grond-onder-ons-weg-valt"-film!
Luuk schreef: You think so? Ik vond het echt weer zo'n "Amerikaanse-Oh-we-rijden/vliegen/rennen/segwayen-nét-op-het-nippertje-weg-voordat-de-grond-onder-ons-weg-valt"-film! Enorme tegenvaller.
Cinema 20091 Year, 342 Movies, 12 Months of Production, 7 Minutes.
2009 proved that innovation is rewarded, and for that reason, I've decided no film should be left behind.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bokkepoot, Crookie, Edwin de Haas, Fabian, Gisae, Google [Bot], Hitz, Joost H., matthyssie, MF1994CS, Paul76, Rnd, Will F. en 12 gasten