9 Augustus kan ik sowieso niet.
1320 kg? Die fototoestel gaat dan toch wel mee? 8)Tom schreef:Ik zou er ook graag bij zijn. Of is 1260kg te veel?
Doe je best maar, zo lang ik er maar niet bij in de buurt hoef te zijnTom schreef:Ik ga wel ff schijten vooraf. Mag dat ook?:drinking:
Thanks!René130i schreef:Te gek Michel! Gefeliciteerd.
LOL zou natuurlijk wel gaaf zijn als je zo zou komen, dan kan dat schijten ook achterwege blijvenStéphane schreef:@Tom: Als je je motorkap, deuren en kofferbak er af haalt kom je wel onder de 1000kg. Dan mag je wel mee. Neem ik wel tie-wraps mee om de boel bij elkaar te houden
Stéphane schreef:@Tom: Als je je motorkap, deuren en kofferbak er af haalt kom je wel onder de 1000kg. Dan mag je wel mee. Neem ik wel tie-wraps mee om de boel bij elkaar te houden
Ja, geduld...................... maar ach de komende 4 dagen ben ik vrij :banaan:allen schreef:Damn, wat een geduld moet je hebben als je een auto importeerd (t dt dd wtf!!!). Staat er zo'n prachtig rode wesp in de garage en kun je er alleen maar kijken en poetsen.
Mooi! Lekker genieten nu er van.Michel P schreef:De APK zit erop. Bij Van de Kooi hadden ze de koplampen wel voor de RDW aangepast, maar te hoog staatgelukkig even bij een vriend van me in zijn garagebedrijf de units los gemaakt en op hoogte gesteld, rond uit slordig van de importeur!/quote]
Beetje jammer zoiets.
[quote="Michel P"Daarna even goed warm gereden en zo door de APK
Over de Holterberg weer zowel heen als terug heerlijk gestuurd, op de heenweg maakte de motor toch maar even ruimte![]()
Grip gaat je qua beleving nog even boven de pet.
Michel