Chuck schreef:Gaaf Metin :o , ben nu wel heel benieuwd hoe het spel is. Is Forza ook te spelen met de G25?
ik heb een xbox 360 stuurtje en dat is ook goed!

Chuck schreef:Gaaf Metin :o , ben nu wel heel benieuwd hoe het spel is. Is Forza ook te spelen met de G25?
Tom Verhaaf schreef:Mooi gedaan die Heysteria M3, Metchu.![]()
Ik zal binnenkort eens beginnen aan een Pennucciracing Supercopa.
Na mijn Heysteria M3 Succes, smaakte het naar meer...Metchu schreef:Ok! het design is te koop in storefront! zoek op Van Halen 8) 8) 8) voor de e36 M3![]()
Dit is het uiteindelijk geworden 8) 8) 8) Foto's genomen op de ring 8) 8)
deze foto's gebruikt:
en nog wat actuele foto's, omdat er meer strepen zijn dan deze...
8) 8) 8) 8) 8) 8) Nu kunnen we net zo cool zijn als Elmar... volgende stap... De viper![]()
Tom schreef:Erg cool Metin!
Alleen waarom op een 5 serie en niet op een 1 serie?
toch maar op GT5 wachten dusMetchu schreef:Tom schreef:Erg cool Metin!
Alleen waarom op een 5 serie en niet op een 1 serie?
er is geen 1-serie... wel een coupe versie...
Misschien via de auction house kopen, en anders zullen ze wel een keer te koop komen als download.Lee M3 schreef:Trouwens, als je de gewone versie hebt ipv de Limited Edition, kan je dan alsnog op de één of andere manier aan de exclusieve auto's zoals de 430 Scuderia en dergelijke komen?
luco hornsveld schreef:Erg gaaf Metin
Ik wil m'n xbox360 met forza3 wel ruilen tegen je Seat hoor. Met een kleine bijbetaling van jouw kant natuurlijk.luco hornsveld schreef:Ik geloof dat ik ook eens aan een spelcomputer moet
Mike Spanjersbergh schreef:Metin, speel je het spel zelf ook nog weleens? of ben je er al achter dat je het online niet kan bijbenen
Gebruikers op dit forum: WJ en 3 gasten