Je noemt een paar leuke landen op zegWalter schreef:Aangezien ik plannen heb om door Kroatie, Kosovo, Montenegro, Albanie, Macedonie, Servie, Bosnie, Bulgarije en Roemenie te rijden (of althans een deel daarvan): hebben jullie nog tips?

Je noemt een paar leuke landen op zegWalter schreef:Aangezien ik plannen heb om door Kroatie, Kosovo, Montenegro, Albanie, Macedonie, Servie, Bosnie, Bulgarije en Roemenie te rijden (of althans een deel daarvan): hebben jullie nog tips?
hahaha ook het eerste wat ik dacht... zit je in een skoda schoenendoos terwijl er een porker thuis niks staat te doenallen schreef:Ik sta iedere 550 kilometer weer 70 liter diesel in de auto te gooien. Alles behalve zuinig, maar bij mij begint de vakantie dan het moment dat ik de auto in stap. Niet pas in Milaan.
Liever een sensationele vakantie in plaats van een sensationeel verbruik.
Imho had je de Skoda beter mee kunnen geven aan de overige drie en zelf vast vooruit kunnen rijden in de Porker. Je had je vakantievrienden onderweg vast niet gemist.
Metchu schreef:kogel is door de kerk, via een mooie route naar Spanje met de mx5. gister opgehaald, nu een topic op df!
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=28443" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Was dat rustig dan? Ik heb die route een maand terug ook wat keren gereden maar reed elke keer in een langzaam rijdende file.Martijn_bmw schreef:.... vanaf daar de kustweg pakken tm saint tropez echt stuk voor stuk geweldige steden kom je dan door/langs.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Rob33 en 1 gast