coolM-bitious schreef:Door de montage van het bmw performance kitje met extra radiateur .e.d. Is de olietemperatuur nu 15 graden lager dan voorheen. Een gezonde basis is gelegd.
Het succes van de tuning gaat M-bitious 29 maart op Assen aantonen René. In rechte lijn werkt iedere tuning, echt goede projecten werken ook op het circuit :twisted: Ja toch en immers, hij moet z'n nick wel eer aandoenGTRene schreef:coolM-bitious schreef:Door de montage van het bmw performance kitje met extra radiateur .e.d. Is de olietemperatuur nu 15 graden lager dan voorheen. Een gezonde basis is gelegd.![]()
dat scheelt nogal wat, handig voor high speed ritten en of trackdays, echter dat laatste heb ik jou nog niet zien doen geloof ik:
Petrolhead Tom schreef:Mocht je nou tussendoor een ritje naar Duitsland plannen om de top uit te proberen, PM gerust, de koffie is klaar in Enschede en ik ga graag even mee!![]()
Die rit in de M5 ligt ook nog vers in mijn geheugen!
dames (meer) zal niet gaan met en 2 zitterromo schreef:Regel ook even wat dames Rene…………………..
GTRene schreef:dames (meer) zal niet gaan met en 2 zitterromo schreef:Regel ook even wat dames Rene…………………..![]()
wat dat betrefd zit jij wel goed met de beemerd![]()
maar...als het zo ver komt en ik spreek een dame die zegt ow leuk en die nieuwsgierig is en van snel spul houd, dan hou ik het in gedachte 8)
maarten22 schreef:Niks beters te doen dan alles en iedereen af te gaan zeiken en gaan lopen huilen als mensen commentaar geven op je eigen auto? 20" op een a4 dat is zo 2010
Je doet anders niks anders dan de spullen af te zeikenPaul schreef:Oke, ik houdt ook niet van matte wraps.
vindt het gewoon jammer om te zien dat je een $$$ wiel de uitstraling geeft van een autostyle wiel.
Zelfde heb ik toen gedaan met de 20" Breytons, ook het hart lakzwart laten spuiten,grootste fout ooit maar goed.
Hoe dan ook het laatste is je projectje af zeiken want ik weet dat als je wat doet dat je het goed doet,maargoed suc6
Kijk uit, als hij hem in je reet douwt dan jank je wel anders......maarten22 schreef:Niks beters te doen dan alles en iedereen af te gaan zeiken en gaan lopen huilen als mensen commentaar geven op je eigen auto? 20" op een a4 dat is zo 2010
Gebruikers op dit forum: Enrico, Martijn_bmw en 1 gast