Oh jee 2.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Oh jee 2.
ja die was leuk van Tux:)
:banaan:

-
Hahahaa lmao 

- Macboy
haha die kende ik ook niet 
briljant hahaha

briljant hahaha
-
De 19" wielen zijn misschien niet de mooiste oem, maar wel handig in gebruik want het is een mat anthraciet wiel met zwart en staalkleur en juist waar de remstof zich nestelt is het donker metaal, dus ze lijken niet gauw vuil.
Laatst gewijzigd door Robin op 27 aug 2008, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michel P
Echt niet, werkelijk een klasieker! :banaan: :banaan:Macboy schreef:haha die kende ik ook niet
briljant hahaha
- Tommy
mooie kar, zoals de M3 sedan gepresenteerd werd met de niet-blacklines in die kleur in de folders is het een topper. Heb destijds tegen menig mens gezegd dat ik hem gewoon dik en stoer vond, een M3 coupe kwam er niet aan, lang niet zo ruig. Have fun with it. En niks aantrekken van gezeik, al zet je er gouden leters op met chroomranden rond de deuren en achterlichten. Wat er onder de kap zit, zit niet zo snel in een andere wagen.
Los daarvan kan ik het toch niet betalen
Nouja.. mss 1 velg ofzo 
Los daarvan kan ik het toch niet betalen

-
Rico v Velzen schreef:Mooi dat Tux op gummen nog even deze All time classic heeft gepostDit topic verdient hem ook nog.. Arjan super!
http://home.planet.nl/~brou6645/Robin.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;
OMG LOL, breng me niet op ideeen :twisted:
-
Xie xie Tommy:)
(klopt dat? Is mandarijn)
Metchu doe er wat mee. Zolang 't lekkere dames zijn mij best:)
(klopt dat? Is mandarijn)
Metchu doe er wat mee. Zolang 't lekkere dames zijn mij best:)
-
Zag de wagen volgens mij net staan.. rijtje volvo leenbakker etc.
Nog even rustig langs gereden toch wel erg dik M3 sedan.
Nog even rustig langs gereden toch wel erg dik M3 sedan.
- Stéphane
Ben net ook nog over het GVD-stuk gereden en zelfs nog door Heerenveen, maar geen M3s gespot daar 
Die van Tux was echt mooi trouwens. ROFLMAO nu weer

Die van Tux was echt mooi trouwens. ROFLMAO nu weer

-
Klopt Marco daar stond ie zojuist geparkeerd.
- Tommy
klopt hoor
los daarvan ben ik cantonees 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:De 19" wielen zijn misschien niet de mooiste oem, maar wel handig in gebruik want het is een mat anthraciet wiel met zwart en staalkleur en juist waar de remstof zich nestelt is het donker metaal, dus ze lijken niet gauw vuil.
egh, niet de mooiste? Dat vind ik dan juist wel..............................echt met stip op 1 en zeer goed passend bij de auto IMHO..........................
- Stéphane
Als je nou morgen rond een uur of 1 's middags ook even over de snelweg blèrt met dat ding kan ik hem ook nog even zien en horenRobin schreef:Klopt Marco daar stond ie zojuist geparkeerd.

- Macboy
Robin, heb je wat meer close pics van het interieur van je 3 ? Mega gaaf dat grijze namelijk !
- Stéphane
Nou ja, rijd ik daar echt klokslag 13:00 uur langs Heerenveen
Geen enkele M3 te bekennen daar 

-
Moest vrouw en kinders ff wegbrengen en het regent een beetje(TE weinig gvd), maar ff wat gedrift, dat gaat goed ook al zit er op half nat wegdek toch wel onderstuur in, maar zo'n sperdiff icm een dikke atmo is weergaloos echt skitterend voor mij als amateur! Hier ga ik de komende herfst/winter echt WEER plezier aan beleven:LET IT RAIN G*DV*RDEG*DVER. NU wil ik 't:)
Ook ff de M knop ingedrukt. Dan staat de boel op 'sport' en in deze setup op DSC 'sport'. Nou dat houdt dus in dat wegtrekken gebeurt zonder echt scheef gaan(fors) op halnat, maar een haakse bocht gas erop resulteert in een best fraaie drift tot aan zeg 1,5(jawel) stuuruitslag(daarna grijpt ie in ) moet écht nog hoepelen, want anders sta je scheef.
Wel interessant zoiets.
Doet me denken aan de E46 M3, wat een lol. ff een bekendegrote straat inrijdend, gas erop:flick of the wrist opgevangen, mooi hoor....
Ook ff de M knop ingedrukt. Dan staat de boel op 'sport' en in deze setup op DSC 'sport'. Nou dat houdt dus in dat wegtrekken gebeurt zonder echt scheef gaan(fors) op halnat, maar een haakse bocht gas erop resulteert in een best fraaie drift tot aan zeg 1,5(jawel) stuuruitslag(daarna grijpt ie in ) moet écht nog hoepelen, want anders sta je scheef.
Wel interessant zoiets.
Doet me denken aan de E46 M3, wat een lol. ff een bekendegrote straat inrijdend, gas erop:flick of the wrist opgevangen, mooi hoor....
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Dat wordt dus een twin-drift-E90-M3-foto/filmshoot over een paar weekjes Robin
.

-
Die van Andre komt begin november pas dacht ik...
Anyway. Ik snak naar regen, want op droog is 't rookwolken en rubber naar de kloten in 3 dagen, dat weet ik nog van de E46 M3: 1 trackday* en 1300km later, achterbanden aan stront. Dat gebeurt niet weer!
* shiFtlock van 4 naar 3 aanremmend voor de Nationale bocht, LOL
Daarna maar gewoon elke ronde full lockend door die Nationale, de banden waren toch voorzien van 1 plat vlak:)
Anyway. Ik snak naar regen, want op droog is 't rookwolken en rubber naar de kloten in 3 dagen, dat weet ik nog van de E46 M3: 1 trackday* en 1300km later, achterbanden aan stront. Dat gebeurt niet weer!

* shiFtlock van 4 naar 3 aanremmend voor de Nationale bocht, LOL
Daarna maar gewoon elke ronde full lockend door die Nationale, de banden waren toch voorzien van 1 plat vlak:)
-
Die Shiftlock inderdaad.. ik stond toen aan de vangrail & en heb nu nog last van die enorme rook wolk.. ! 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Was dat niet een shiftlock...lock...lockm@rco schreef:Die Shiftlock inderdaad.. ik stond toen aan de vangrail & en heb nu nog last van die enorme rook wolk.. !

- farl
Als betrekkelijk nieuweling houd ik het hier maar op:
VERDOMD VETTE BAK DIE M3 SEDAN!

VERDOMD VETTE BAK DIE M3 SEDAN!

- MR M POWER
Gespot in Leeuwarden net!
Mooie bak 100 punten.
Mooie bak 100 punten.
- RVV
Robin al een beetje gewend aan i drive/satnav toestanden ?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik wel.............................
Nog een beetje klooien af en toe, maar gaat eigenlijk erg makkelijk...................
Ben nu met de verlichting bezig; volgens het boekje is de "dagrijverlichting" minder fel dan het stadslicht.....................als ik dat controleer is het net andersom................................enlighten me please

Nog een beetje klooien af en toe, maar gaat eigenlijk erg makkelijk...................
Ben nu met de verlichting bezig; volgens het boekje is de "dagrijverlichting" minder fel dan het stadslicht.....................als ik dat controleer is het net andersom................................enlighten me please